Aż 5,9 miliona samochodów wyprodukowanych przez głównych producentów OEM w Polsce1 może być serwisowanych przy użyciu zaledwie sześciu produktów Castrol Magnatec. Marka spełnia szeroki zakres specyfikacji producentów OEM, zapewniając zwiększoną wartość i korzyści właścicielom samochodów, mechanikom, dystrybutorom i niezależnym serwisom.
Wybierając Magnatec jako preferowany środek smarny, serwisy mogą uprościć zarządzanie zapasami i zapewnić kompatybilność z szeroką gamą samochodów, w tym z milionami pojazdów marek Citroën, Fiat, Ford, Honda, Kia, Peugeot, Toyota i Opel.
Castrol Magnatec sprzedawany jest w nowych opakowaniach wprowadzonych na rynek w ubiegłym roku. Pięciolitrowa butelka o nowej konstrukcji wykorzystuje o 20% mniej plastiku². Jest to jeden z najlepiej sprzedających się produktów w gamie Magnatec³.
W ostatnich latach gwałtownie wzrosło nasilenie ruchu na drogach, a typowy kierowca zatrzymuje się i rusza nawet 18 000 razy w roku4, co może powodować zużycie silnika samochodu i prowadzić do jego awarii. Castrol Magnatec zawiera molekuły DUALOCK, które przywierają do kluczowych części silnika i łączą się ze sobą, tworząc silną barierę ochronną, która radykalnie – bo aż o 50% – zmniejsza zużycie silnika podczas rozruchu oraz zużycie wynikające z częstego zatrzymywania się i ruszania5.
Do kwietnia 2024 r. Castrol będzie prowadził kompleksową, wielokanałową kampanię marketingową, mającą na celu zwiększenie wiedzy konsumentów na temat szerokiej gamy środków smarnych Magnatec w Polsce. Firma stworzyła specjalistyczny zestaw narzędzi marketingowych, aby pomóc dystrybutorom i serwisom w prezentowaniu oraz promowaniu produktów Castrol Magnatec wśród klientów. Zestaw narzędzi obejmuje zasoby, takie jak broszury i plansze ścienne, pozwalające zwiększyć zdolność mechaników do wyboru odpowiedniego oleju do konkretnych silników, a także szablony wiadomości e-mail, plakaty, zwijane banery, naklejki i inne materiały – wszystkie zaprojektowane z myślą o klientach w celu zwiększenia świadomości znaczenia ochrony ich pojazdów przed zużyciem.
Więcej o kampanii marketingowej
Castrol Magnatec 2024:https://tiny.pl/dqt9t
1 Źródło: Olyslager z grudnia 2022 r.
2 Nowy wzór butelki wprowadzony w Europie w 2023 r. zużywa mniej plastiku wagowo – od 5% (w butelkach jednolitrowych) do 20% mniej (w butelkach pięciolitrowych). Z wyłączeniem butelek o pojemności 0,5 l.
3 W 2022 r. Castrol wyprodukował w Europie 11 mln butelek pięciolitrowych, 8,5 mln butelek czterolitrowych, 38,5 mln butelek jednolitrowych i 270 tys. butelek półlitrowych.
4 Globalna średnia obliczona na podstawie danych z 50 miast; wskaźnik Castrol Magnatec Stop-Start 2014.
5 Przebadano względem limitu zużycia API SN w teście Sequence IVA oraz limitu ACEA w teście OM646LA.
Komentarze (0)