Katalog produktowy „NTools. Sprawdzone w działaniu”, witryna internetowa (www.ntools.com.pl) i profesjonalnie wyposażony samochód demonstracyjny – to tylko kilka niespodzianek, jakie anonsowano podczas spotkania z handlowcami, które odbyło się 17 stycznia w siedzibie firmy APP we Wrześni.
Tego samego dnia ruszył w trasę demonstracyjny „warsztat na kołach”. Pojazd będzie towarzyszył grupom handlowym w prezentacjach i szkoleniach na terenie całego kraju. Każdy z sześciu regionów handlowych APP ma możliwość zamówienia auta i zaplanowania wizyty u swojego klienta.
Nowa marka na rynku narzędzi blacharsko-lakierniczych to ponad 120 referencji, począwszy od elektronarzędzi polerskich i szlifierskich, przez odsysacze pyłów, profesjonalne narzędzia do wyciskania mas klejących i uszczelniających, pneumatyczne wytwornice piany i pistolety czyszczące, a na narzędziach do prac blacharskich skończywszy. Wszystkie z wymaganymi prawem wspólnotowym certyfikatami i atestami.
- Przez 20 lat rozwoju APP udowodniliśmy, że potrafimy wprowadzać nowe, innowacyjne produkty, dbać o ich jakość. Te umiejętności chcemy wykorzystać w dalszym rozwoju marki – zapowiedział Bartek Kmieć, Marketing Manager APP. - Zależało nam na stworzeniu profesjonalnej komunikacji narzędzi NTools, tak aby pracownicy tysięcy warsztatów od pierwszego kontaktu z marką mieli pełen obraz korzyści z nowych narzędzi. Stąd w katalogu NTools duży nacisk na zdjęcia produktów z rożnych perspektyw, obfitujące w detale techniczne, a na witrynie www.ntools.com.pl filmy z przeprowadzonych testów.
Redakcja „Nowoczesnego Warsztatu” objęła patronatem prasowym inicjatywę szkoleniową firmy. Logo naszego miesięcznika zdobi też poszycie Forda Transita. Jak nam się udało dowiedzieć, samochód będzie też brał udział w targach motoryzacyjnych (m.in. w Niemczech, gdzie prezentowana będzie oferta systemu PDR NTools).
Komentarze (0)