Wydarzenia rynkowe

ponad rok temu  01.06.2022, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 3 minuty

Premiera technologii PETRONAS Syntium z CoolTech+™

Nowoczesne warsztaty i explore cool – i tak można podsumować jakże ważne wydarzenie branży aftermarket. Petronas Lubricants International gościł swych partnerów biznesowych podczas całodniowej imprezy na Torze Jastrząb. Ostatniego dnia maja mieliśmy tu polską premierą nowej generacji olejów Syntium!

Światowy lider technologii i rozwiązań smarnych prezentuje swą najnowszą technologię CoolTech+™ podczas największych europejskich wydarzeń. Krótko po premierze olejów Syntium podczas targów Autopromotec (25-28 MAJA 2022, Bolonia, Włochy) drugą w kolejności zorganizowano w… Polsce (Petronas Syntium, Tor Jastrząb, 31.05.2022). Gwoli ścisłości, światowa premiera odbyła się w styczniu tego roku, natomiast krajowa premiera odbyła się 2 lutego 2022, tyle że wtedy w formie wirtualnej.

Słów więcej o wydarzeniu na Torze Jastrząb. Byliśmy na miejscu i na pewno na moc atrakcji nie mogli narzekać zaproszeni profesjonaliści. Miejsce całodniowej imprezy też nieprzypadkowe - o czym niżej, a w programie konferencji szkolenia w ramach Akademii Petronas Syntium, przejazdy torowe z Karoliną Pilarczyk – Mistrzynią Europy w Drifcie, sportowa jazda BMW CS M.

Akademia Petronas Syntium

Tor Jastrząb pod Radomiem to pierwszy Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy w kraju, który został zaprojektowany i zbudowany od podstaw. Przygotowany według najlepszych standardów, stanowił doskonałe miejsce na dzielenie się wiedzą wśród profesjonalistów branży aftermarket.

Tu wspomnijmy, że tylko ze względu na ograniczoną pojemność ośrodka dla organizacji imprez tego typu w wydarzeniu mogła wziąć udział reprezentacja ok. 1/3 z warsztatów współpracujących z marką Petronas. Skądinąd światowy lider technologii i rozwiązań smarnych bardzo dynamicznie realizuje strategię budowania sieci dystrybucyjnej w Polsce. Rok 2021 to jakościowa zmiana obecności koncernu w Polsce. Dziś firma ma już ok. 350 warsztatów Partnerskich Petronas, a wspomnijmy że nieco ponad roku temu była ich setka.

Nie trzeba specjalnie dowodzić, że dla reprezentantów aftermarketu ze stowarzyszonych warsztatów impreza na Torze Jastrząb stanowiła doskonałą okazję do indywidualnych rozmów z kierownictwem Petronas w Polsce na temat perspektyw i kierunków rozwoju branży czy też nowinek w technologiach olejowych.

Technologia PETRONAS Syntium z CoolTech+™

Pierwszoplanowym przedmiotem zainteresowania była oczywiście technologia CoolTech+™. A też hasło: explore cool. Tu cenna informacja dla profesjonalistów na rynku aftermarket.

Najnowsza propozycja z gamy olejów Syntium zorientowana jest dla nowoczesnych warsztatów – warsztatów, które chcą się rozwijać.

- Technologia CoolTech+™ reprezentuje nasze najnowocześniejsze możliwości techniczne, maksymalizując wydajność i moc wyjściową nowoczesnych silników przy jednoczesnej redukcji emisji i zużycia paliwa. Najnowsze oleje Syntium pomagają utrzymać niską temperaturę silnika i w sposób potwierdzony hamują degradację jednostek pracujących w najbardziej morderczych warunkach – usłyszeliśmy od Danuty Michałus-Sokołowskiej z PETRONAS Lubricants Poland.

Wątek korzyści ze współpracy z marką olejową i nowoczesności przewijał się skądinąd wielokrotnie w ramach oficjalnych wydarzeń: Digital Q&A, Akademia Petronas, Garage View.

Nowoczesność warsztatu w Internecie

Lewis Hamilton. Olej silnikowy do bolidów teamu Mercedes-AMG Petronas a z drugiej strony nowoczesne jednostki napędowe na naszych drogach, także oczywiście hybrydowe.

To, że w czasach powszechnej digitalizacji trzeba umieć się odnaleźć reprezentantom aftermarketu, było motywem przewodnim sesji poświęconej mediom społecznościowym.

- Dlaczego media społecznościowe są tak ważne dla biznesu jakim jest warsztat samochodowy? Analizę mediów społecznościowych rozpocznijmy pod kątem ich atrakcyjności - rozpoczęła Natalia Żmuda, prowadząca szkolenie poświęcone social media.

Podczas DIGITAL Workshop dowodziła dlaczego na pozór tradycyjny warsztat musi umieć wyjść naprzeciw klientowi, który chce korzystać ze zdobyczy digitalizacji. Klient coraz częściej wyczekiwał będzie nowoczesnych sposobów realizacji wizyt w warsztatach. Szkolenie poświęcone social media wyjaśniało atrakcyjność korzystania z dedykowanych narzędzi do tworzenia postów. Takie gotowe do korzystania narzędzia ma dla swych partnerów biznesowych marka Petronas.

Podczas oficjalnych sesji szkoleniowych i w ramach rozmów kuluarowych wątek biznesowy, tj. korzyści ze współpracy pojawiał się wielokrotnie. Za każdym razem o korzyściach ze współpracy mowa była mając na uwadze, że ok. 30% kosztów przeglądu to olej silnikowy.

Fot. R. Dobrowolski

GALERIA ZDJĘĆ

Premiera technologii PETRONAS Syntium z CoolTech+™
Premiera technologii PETRONAS Syntium z CoolTech+™
Premiera technologii PETRONAS Syntium z CoolTech+™
Premiera technologii PETRONAS Syntium z CoolTech+™
Premiera technologii PETRONAS Syntium z CoolTech+™
Premiera technologii PETRONAS Syntium z CoolTech+™
Premiera technologii PETRONAS Syntium z CoolTech+™
Premiera technologii PETRONAS Syntium z CoolTech+™
Premiera technologii PETRONAS Syntium z CoolTech+™

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony