Jak informuje MotoRemo, autoryzowany dystrybutor i serwis Garrett by Honeywell, w zamiennym stosowaniu turbosprężarek o numerach 798128-5002S i 798128-5006S, używanych w silnikach Ford Duratorq o pojemności 2,2 litra (pojazdy: Fiat Ducato, Citroen Jumper/Relay i Peugeot Boxer), może wystąpić problem.
Z uwagi na zmiany w kolektorze wydechowym, wprowadzone w okresie produkcji pojazdu, konieczne były również zmiany we flanszy wlotowej obudowy turbiny, włącznie ze zmianą położenia pozycji kołka M8.
Turbosprężarka o numerze z końcówką -5006S, której oficjalnym zamiennikiem jest turbosprężarka o numerze zakończonym na -5004S, nie zamieniają się bezpośrednio z częścią o numerze zakończonym na -5002S.
Chcąc zastosować turbosprężarkę z 798128-5006S lub 798128-5004S w miejsce 798128-5002S, należy pamiętać o konieczności wymiany kolektora wydechowego w pojeździe.
Flansza wlotowa obudowy turbiny 798128-5002S
Flansza wlotowa obudowy turbiny 798128-5004S oraz -5006S
Komentarze (0)