Części i regeneracja

ponad rok temu  18.08.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Problem przy zamiennym stosowaniu turbosprężarek

Jak informuje MotoRemo, autoryzowany dystrybutor i serwis Garrett by Honeywell, w zamiennym stosowaniu turbosprężarek o numerach 798128-5002S i 798128-5006S, używanych w silnikach Ford Duratorq o pojemności 2,2 litra (pojazdy: Fiat Ducato, Citroen Jumper/Relay i Peugeot Boxer), może wystąpić problem.

Z uwagi na zmiany w kolektorze wydechowym, wprowadzone w okresie produkcji pojazdu, konieczne były również zmiany we flanszy wlotowej obudowy turbiny, włącznie ze zmianą położenia pozycji kołka M8.

Turbosprężarka o numerze z końcówką -5006S, której oficjalnym zamiennikiem jest turbosprężarka o numerze zakończonym na -5004S, nie zamieniają się bezpośrednio z częścią o numerze zakończonym na -5002S.

Chcąc zastosować turbosprężarkę z 798128-5006S lub 798128-5004S w miejsce 798128-5002S, należy pamiętać o konieczności wymiany kolektora wydechowego w pojeździe.


Flansza wlotowa obudowy turbiny 798128-5002S


Flansza wlotowa obudowy turbiny 798128-5004S oraz -5006S

GALERIA ZDJĘĆ

Problem przy zamiennym stosowaniu turbosprężarek
Problem przy zamiennym stosowaniu turbosprężarek
Problem przy zamiennym stosowaniu turbosprężarek

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony