Coraz częstsze problemy z oświetleniem samochodowym mogą być szansą dla warsztatów do dodatkowego zarobku. A to za sprawą aktywnego wsparcia sprzedażnego dla hurtowników i warsztatów ze strony Helli, eksperta oświetleniowego (jesienna kampania oświetleniowa).
Liczby są alarmujące: według TÜV NORD ponad 40 proc. kontrolowanych samochodów miało jakieś usterki systemu oświetleniowego. Cztery lata temu liczba ta wynosiła zaledwie 28 proc.! Niewłaściwie ustawione reflektory główne i niedziałające systemy oświetleniowe stają się coraz częstszym problemem na drogach. W dodatku wygląda na to, że ten trend będzie się utrzymywać, jako że coraz więcej kierowców unika wizyt w serwisach, a przeprowadzanie drobnych napraw oświetlenia we własnym garażu czy pod domem staje się niemożliwe ze względu na wciąż większy stopień komplikacji systemów oświetleniowych oraz dostępność elementów tych systemów. W efekcie na drogach jest coraz więcej samochodów z nieprawidłowym oświetleniem, a na tym cierpi bezpieczeństwo ruchu drogowego. I to mimo doskonałej znajomości wśród kierowców zasady, że “widzieć i być widzianym” to na drodze konieczność najwyższa – szczególnie teraz, gdy nadciągają ciemniejsze miesiące roku, a pogoda jest zmienna i zaskakująca.
W związku z tym, ekspert w dziedzinie technik i technologii oświetleniowych – Hella – rozpocznie we wrześniu br. szeroko zakrojoną akcję, która będzie zachęcać kierowców do kontroli oświetlenia w swoich autach. Oznacza to potencjał dodatkowych zarobków dla hurtowników i warsztatów. Hella opracowała dla nich pakiet reklamowy obejmujący plakaty i ulotki, ukazujące wyraźnie wagę i konieczność dokonania kontroli technicznej oświetlenia samochodu. Hurtownicy i serwisanci otrzymają także wsparcie handlowe i techniczne w dziedzinie oświetlenia samochodowego, by możliwa była szybka, łatwa i precyzyjna identyfikacja produktowa, obejmująca zarówno reflektory główne, jak i inne źródła światła i lampy sygnalizacyjne. Informacje od Helli obejmują także odpowiednie techniczne argumenty handlowe, numery katalogowe i dane wyposażeniowe różnych produktów, w tym szkice wymiarowe i przekroje. Aby maksymalnie uprościć procedury naprawcze, Hella dostarczy również pomocne instrukcje techniczne, wyjaśniające tekstowo i ilustracyjnie np. proces montażu lamp dodatkowych oraz pomocne podpowiedzi. Oczywiście, na stronie internetowej Helli będzie też dostępne non stop narzędzie interaktywne wspierające diagnostykę oświetlenia i poszukiwanie usterek.
Komentarze (0)