jest bardzo istotna
Wysokie koszty pracy, nadwyżki produkcyjne oraz wydatki związane z realizacją ciągle rosnących wymagań prawnych z zakresu ochrony środowiska doprowadziły w ostatnich kilku latach do stałego zmniejszania się liczby warsztatów w Europie Zachodniej. Analitycy twierdzą, że niektóre z nich są zmuszone do przetrwania przy zysku netto wynoszącym dwa procent lub mniej od obrotu, a jako przyczynę takiego stanu rzeczy wskazują wysokie koszty operacyjne. Pomimo ogólnie dobrych marż, właściciele warsztatów muszą obecnie skupić się na dochodowości i minimalizacji kosztów. Jednym ze sposobów zwiększania zysków netto jest zmniejszanie kosztów operacyjnych poprzez bardziej produktywną pracę.
Tę właśnie koncepcję pragnie przedstawić DuPont Refinish w uruchomionej w tym roku nowej kampanii reklamowej. Slogan pierwszego ogłoszenia, które pojawiało się w europejskich czasopismach branżowych od stycznia 2008 r., to: “Zanim pomyślisz o lakierowaniu, porozmawiajmy o interesach”. Przedstawiając stół konferencyjny wewnątrz komory lakierniczej, marka chce przekazać komunikat, że warsztaty są profesjonalnymi jednostkami gospodarczymi, które powinny oczekiwać od swojego dostawcy lakierów czegoś więcej niż tylko dobrego krycia i dopasowania koloru.
- W naszej działalności wspieramy warsztaty i pomagamy im osiągać większą produktywność - mówi Kevin Docherty, menedżer ds. rozwoju marki DuPont Refinish na obszar EMEA. - Nasze motto “więcej niż lakier” oznacza, że oferujemy warsztatom narzędzia biznesowe i dostosowane rozwiązania lokalne, aby pomóc im zwiększyć sprawność operacyjną; nie poprzestajemy na wysłaniu im puszek lakieru. Zapewniamy dynamiczny, skupiający się na potrzebach partnerów serwis, co pomaga nam utrzymać pozycję wysoko produktywnej marki lakierów samochodowych, jaką jesteśmy obecnie.
Stąd też tegoroczne zdecydowane podkreślenie kwestii produktywności, obecne w nowej kampanii reklamowej DuPont Refinish charakteryzującej się sugestywną i wymowną oprawą wizualną. Reklamy będą pojawiać się w 15 językach w 21 krajach Europy. Inne ogłoszenia w tej serii przedstawiają taśmociąg z samochodami wewnątrz komory lakierniczej oraz sejf bankowy w tym samym otoczeniu. Przekaz jest jasny: wydajne systemy lakierów, które szybko schną, są łatwe w nakładaniu i niezawodne, będą prowadzić do skrócenia czasu napraw i znacznego obniżenia kosztów. To z kolei oznacza, że warsztaty mogą zwiększyć wydajność. Ale największe znaczenie ma wsparcie towarzyszące produktom lakierniczym. - Taśmociąg ma pokazywać, że możemy pomóc warsztatom w zwiększeniu wydajności ich pracy - wyjaśnia Docherty. - Obraz sejfu bankowego w oczywisty sposób odwołuje się do dochodowości – dodaje Docherty. Wszystkie reklamy zawierają tekst podkreślający zaangażowanie DuPont Refinish w opracowanie narzędzi biznesowych, które pomagają warsztatom podnosić wydajność, zwiększać sprawność operacyjną i maksymalizować potencjał biznesowy.
- Nie oczekujemy, że warsztaty po prostu uwierzą nam na słowo - kontynuuje Docherty. - Widzowie mogą dowiedzieć się więcej o tym, jak zwiększyć swoją sprawność operacyjną, a przez to produktywność, kontaktując się z lokalnymi działami sprzedaży firmy.
Informacje kontaktowe znajdują się na witrynie internetowej DuPont Refinish pod adresem www.dupontrefinish.com.pl.
Komentarze (0)