Statuetką Złotego Akanta nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów
– Był to dla nas bardzo udany czas. Stoiska ProfiAuto i ProfiAuto Serwis odwiedziły tłumy, a z rąk prezesa Międzynarodowych Targów Poznańskich odebraliśmy nagrodę za działania marketingowe – podsumowują swój udział w targach Poznań Motor Show i towarzyszących im Targach Techniki Motoryzacyjnej przedstawiciele ProfiAuto.
Na imprezie pojawiły się najważniejsze polskie i międzynarodowe marki motoryzacyjne, które prześcigały się w atrakcyjnych aranżacjach stoisk. Przygotowanie ProfiAuto w tym zakresie zostało wyróżnione przez organizatorów – przedstawiciele sieci odebrali z rąk prezesa MTP nagrodę Acanthus Aureus „za uczestnictwo w targach ze stoiskiem najbardziej sprzyjającym realizacji strategii marketingowej”.
– W przygotowanie stoiska włożyliśmy dużo energii i pracy. Cieszymy się, że zostało docenione – komentuje Michał Tochowicz, dyrektor ds. rozwoju i strategii ProfiAuto. – Działania marketingowe i promocyjne to część tego, co mamy do zaoferowania warsztatom w ramach naszej sieci. Można więc powiedzieć, że stoisko i ta nagroda są naszą najlepszą wizytówką.
Wyróżnienie dotyczyło stoiska sieci warsztatowej ProfiAuto Serwis na Targach Techniki Motoryzacyjnej, któremu w tym roku przyświecało hasło „Tworzymy warsztaty”. Sieć zaprezentowała wizualizację warsztatu idealnego, a właściciele serwisów i mechanicy podczas rozmów ze specjalistami mogli dowiedzieć się, jak rozwinąć swoją działalność i umiejętności.
Z kolei na stoisku ProfiAuto w ramach Poznań Motor Show można było się spotkać z Maciejem Wisławskim i zobaczyć m.in. interaktywny skaner samochodu czy samochody rajdowe oraz skorzystać z symulatora jazdy.
Komentarze (0)