Dostępny w programie Katalog Wyceny Napraw jest niezbędny do prawidłowej kalkulacji kosztów usług i umożliwia znaczne zwiększenie przychodów serwisu. Nowoczesny Grafik Napraw pozwala na bieżąco organizować i kontrolować pracę w serwisie, optymalnie wykorzystując stanowiska naprawcze i cenny czas mechaników.
Wraz z modułem MOBILE system usprawnia komunikację pomiędzy mechanikami i biurem serwisu.
Zapewniając serwisantom dokładne informacje o naprawie, można znacznie zwiększyć efektywność ich pracy. Dostępne w programie raporty pozwalają sprawdzić efektywność pracy oraz zweryfikować dochodowość serwisu, sytuację finansową, a także rozliczenia prowizyjne mechaników. Moduł CRM gwarantuje szybki kontakt z klientami, sprawną kontrolę nad okresową obsługą serwisowanych pojazdów oraz budowanie lojalności klientów. Nowy moduł importu faktur elektronicznych (dla ponad 100 formatów) znacznie ułatwia i skraca czas obsługi dostaw.
Wymienione funkcje to tylko niektóre z wielu praktycznych możliwości programu, które na co dzień znacznie usprawniają pracę całego serwisu.
Podsumowując, nowy system Integra Car 2018 oszczędza czas i pozwala bardzo efektywnie zwiększać zyski serwisu.
Serwisy korzystające z programu Integra najczęściej wymieniają poniższe zalety:
- wyceny napraw zwiększające zyski serwisu,
- znacznie sprawniejsza obsługa klientów,
- szybsze przyjmowanie dostaw części,
- lepsze planowanie pracy serwisu,
- skuteczniejsze naprawy pojazdów.
Polecane funkcje:
- planowanie pracy serwisu,
- zlecenia i historia napraw,
- wycena napraw i dane o przeglądach,
- wbudowany katalog części,
- szybka obsługa dostaw,
- obsługa magazynu, fakturowanie,
- przechowalnia opon,
- funkcje CRM/SMS/MMS,
- wersja mobilna dla mechaników.
Opinie użytkowników dotyczące funkcji przydatnych w codziennej pracy serwisu (więcej opinii na www.integra.com.pl)
„Program okazał się tak dobry, że po trzech miesiącach zakupiliśmy go do drugiej placówki w Niedrzwicy. Integra Car 7 to narzędzie, bez którego nie wyobrażamy sobie pracy...” – właściciel firmy Bedmot z Bełżyc
„Dzięki programowi można lepiej zarządzać serwisem. CRM pozwala na stały kontakt z klientem, dzięki funkcji SMS mamy pewność dotarcia do nieuchwytnych klientów...” – szef serwisu BS Automasz w Poznaniu
„Program umożliwia profesjonalną obsługę klienta. Pomocne są moduły do otwierania zleceń przy wykorzystaniu czytnika kodów, import elektronicznych faktur, historia obsługi pojazdów” – właściciel serwisu z Wągrowca
„Szukaliśmy optymalnego programu, który pozwoliłby nam zaoszczędzić to, co obecnie dla nas najcenniejsze, czyli nasz czas. I tu najlepszym rozwiązaniem okazała się Integra” – właściciel serwisu z Sieradza
Innowacyjne rozwiązania mobilne Integra 2018
- błyskawiczne przyjęcie pojazdu do naprawy,
- wygodne i dokładne określenie zakresu zlecenia,
- graficzny interfejs do wprowadzania usterek,
- dostęp do danych serwisowo-naprawczych,
- szybki dostęp mechanika do zakresu naprawy,
- nagrywanie filmów i zdjęć wykrytych usterek,
- przygotowanie wycen napraw z akceptacją online,
- elektroniczna historia serwisowa dla klientów.
Aplikacje mobilne Integra dla doradców serwisowych, serwisantów i kierowców to innowacyjne rozwiązania, które wraz z oprogramowaniem Integra Car 7 znacznie zwiększają efektywność pracy i tworzą kompletną całość w warsztacie przyszłości.
Komentarze (0)