Ruszył ogólnopolski program wspierania partnerskich relacji biznesowych. Jego organizatorem jest warszawska firma Profix, właściciel takich marek jak Proline, Lahti Pro i Tryton. Akcja ma zachęcić warsztaty samochodowe do korzystania z oferty narzędziowej placówek handlowych działających w ramach programu „Sklep Patronacki Proline”. Wysokiej jakości produkty dostępne od ręki i liczne promocje to tylko kilka argumentów przemawiających za odwiedzeniem takiego sklepu.
Ilu mechaników, tyle różnych preferencji i oczekiwań wobec używanych narzędzi. Wybór optymalnych rozwiązań w zakresie wyposażenia warsztatu to bardzo istotna z punktu widzenia efektywności i ergonomiki pracy decyzja. Jest ona szczególnie trudna do podjęcia w warunkach mocno nasyconego rynku, a co za tym idzie – mnogości dostępnych marek i rozwiązań.
Dobór wyposażenia ma znaczenie
Dziś właściciel warsztatu, mechanik może wybierać z mnóstwa różnego rodzaju narzędzi i akcesoriów. Jak się w tym gąszczu poruszać i jak dobrać narzędzia najlepiej dopasowane do długiej bezawaryjnej pracy? Przed zakupem warto takie narzędzie wziąć do ręki. Zobaczyć, czy jego budowa gwarantuje wygodną, bezpieczną pracę, czy jest solidnie wykonane. Tego niestety nie widać na zdjęciach. Dlatego warto poświęcić chwilę na wizytę w wyspecjalizowanych i dobrze zaopatrzonych sklepach z narzędziami. Do tej grupy należą placówki uczestniczące w programie „Sklep Patronacki Proline”. Ma on wieloletnią tradycję i skupia najlepsze placówki handlowe z branży narzędziowej. Zrzeszone w jego ramach sklepy korzystają ze specjalnych programów handlowych, mają jako pierwsze dostęp do nowości produktowych. W stałej ofercie każdej placówki znajduje się grupa narzędzi niezbędnych do serwisowania i napraw samochodów oraz bogata propozycja ubrań, butów ochronnych i środków ochrony indywidualnej.
Narzędzia od lokalnego dystrybutora
Startująca na przełomie września i października dedykowana najlepszym warsztatom samochodowym w Polsce akcja ma na celu przekonanie ich właścicieli, a także pracujących w nich mechaników, że narzędzia marki Proline stanowią godną rozważenia alternatywę dla do tej pory stosowanych rozwiązań. Alternatywę, która spełnia wszystkie jakościowe kryteria i pozwala zoptymalizować wydatki ponoszone na wyposażenie warsztatu, chociażby przez skorzystanie z ofert promocyjnych, pozwalających otrzymać nawet kompletny zestaw modnej i wygodnej odzieży ochronnej.
– Nasza nowa akcja promocyjna ma zwrócić uwagę mechaników na to, że wysokiej jakości narzędzia, których z powodzeniem można używać w czasie codziennej pracy, są dostępne w położonych w pobliżu sklepach – prezentuje założenia akcji Joanna Woźniak, dyrektor marketingu w firmie Profix. – Liczymy, że dzięki temu uda nam się zmienić przekonanie niektórych mechaników, że dobre narzędzia są dostępne jedynie za pośrednictwem firm zajmujących się dystrybucją części zamiennych. Tak nie jest. W zdecydowanej większości przypadków skorzystanie z oferty pobliskiego sklepu to korzyść czasowa oraz możliwość skorzystania z ofert promocyjnych. Nasza akcja ma zachęcić do nawiązania lub poszerzenia partnerskich relacji między sklepami z narzędziami i warsztatami. Jej owocem mogą być bardzo dobre warunki handlowe. Wiele sklepów już w tej chwili stosuje specjalne programy rabatowe dla odbiorców biznesowych. Korzystają z nich z powodzeniem firmy budowlane i montażowe. Dlaczego nie miałyby korzystać z niej warsztaty? Odwiedzenie takiego sklepu w tym momencie to dobra okazja, aby poznać lokalnego dystrybutora narzędzi lub po prostu dać mu sygnał, że ma do czynienia z potencjalnym odbiorcą biznesowym. A to otwiera drogę do ofert specjalnych i długofalowej współpracy.
Zawsze lepiej wiedzieć
Dodatkową zachętą do zapoznania się z ofertą najbliższego sklepu z narzędziami jest program sprzedaży premiowej. Jego zasady są proste i powszechnie znane na rynku. Aby otrzymać praktyczne ubrania robocze, należy w ciągu trzech miesięcy wydać na zakupy narzędzi marki Proline tylko 300 zł (brutto). Warto jednak wiedzieć, że wraz ze wzrostem wydatkowanej kwoty atrakcyjność produktów promocyjnych rośnie. Kiedy w czasie trwania akcji u lokalnego dystrybutora zostaną zakupione narzędzia Proline za kwotę 700 zł, można wybierać między coraz bardziej popularnymi obecnie kurtkami typu softshell, butami ochronnymi, spodniami roboczymi czy bluzami marki Lahti Pro. Otwiera to drogę do skompletowania dobrze wyglądających i zarazem wygodnych kompletów ubrań roboczych, które podniosą prestiż warsztatu.
W promocji biorą udział Sklepy Patronackie Proline. Warunkiem niezbędnym do otrzymania wybranych artykułów promocyjnych jest rejestracja na stronie internetowej przygotowanej specjalnie do tej akcji (www.promocja.proline-tools.pl) oraz późniejsze przesłanie kopii faktur potwierdzających dokonanie zakupów produktów promowanej marki.
– Szczerze zachęcamy właścicieli warsztatów i mechaników do wypełnienia formularza zamieszczonego na stronie internetowej akcji. Pozwoli to nam na bieżąco informować o kolejnych nowościach produktowych. A zapewniam, że w ciągu najbliższych miesięcy będzie ich naprawdę wiele. Dodatkowo w czasie obowiązywania promocji prześlemy do zarejestrowanych uczestników szereg ciekawych informacji dotyczących narzędzi najczęściej wykorzystywanych w czasie serwisowania samochodów. Będą to głównie raporty z naszych testów, porównania oraz opinie mechaników, którzy już zdecydowali się na wyposażenie swoich warsztatów w narzędzia Proline. Fachowej wiedzy, pochodzącej od praktyków, nigdy nie jest za wiele – przekonuje Joanna Woźniak.
Testy, sport i BMW
Obecnie marka Proline to grupa ponad 6000 narzędzi, które znajdują zastosowanie w takich obszarach, jak: ogrodnictwo, rolnictwo, budownictwo czy motoryzacja. Ta ostatnia grupa już w tej chwili ma wielu uznanych na rynku reprezentantów i, co najważniejsze, z powodzeniem przeszła w ostatnich latach wnikliwe testy w zespołach serwisowych uznanych zawodników sportów motorowych. Wśród najważniejszych nazwisk związanych w ostatnich latach z marką Proline można wymienić kierowcę rajdowego Tomasza Kuchara – wicemistrza Polski i sześciokrotnego zwycięzcę w Rajdzie Barbórka, Jarosława Hampela – wicemistrza świata w jeździe na żużlu, oraz Ireneusza Sikorę – obecnego wicemistrza Polski w wyścigach motocyklowych. Zespoły serwisowe, a dokładniej rzecz ujmując – mechanicy, pracowali bądź cały czas pracują narzędziami Proline.
– Decydując się w 2009 roku na rozpoczęcie współpracy z zawodnikami reprezentującymi sporty motorowe, mieliśmy na uwadze stworzenie wręcz idealnych warunków, które umożliwiłyby nam wnikliwe przetestowanie narzędzi warsztatowych Proline – mówi Mirosław Cichecki, wiceprezes zarządu Profix. – Wyszliśmy bowiem z założenia, że nikt nie zrobi tego lepiej niż najlepsi znawcy praktycznej mechaniki, tj. mechanicy rajdowi. Po pierwsze, cały czas pracują nad optymalizacją parametrów swoich maszyn, a po drugie, w czasie rajdów i wyścigów dokonują napraw pod ogromną presją czasu, nie mają chwili na oszczędne obchodzenie się z narzędziami. To właśnie zadecydowało o wybraniu przez nich narzędzi Proline. Wówczas zaryzykowaliśmy. Z jednej strony narzędzia, które przekazaliśmy do testów, były wcześniej sprawdzane w naszym dziale badawczym, ale – jak to w życiu bywa – niekiedy teoria mija się z praktyką. Mogło się wszak okazać, że nasze produkty nie sprostają wymaganiom profesjonalistów, będą za mało wytrzymałe lub ich ergonomia zostanie zakwestionowana. Tak się jednak nie stało. Feedback był zgoła odwrotny. Mechanicy Tomasza Kuchara, Jarka Hampela czy Ireneusza Sikory rozwiali nasze wątpliwości – klucze, nasadki, wkrętaki, szczypce oraz wiele innych narzędzi Proline przez nich wykorzystywanych zyskało ich pełną, 100-procentową akceptację. Jesteśmy z tego dumni.
W 2014 roku rozwinięciem obecności Proline w warsztatach, w których serwisowane są samochody z najwyższej półki, było rozpoczęcie współpracy z BMW Sikora Motosport. Polega ono na kompleksowym wyposażeniu warsztatu, w którym serwisowane są przede wszystkim auta marki BMW. W 2015 roku chęć współpracy wyraziły kolejne serwisy BMW i także one zostały wyposażone w narzędzia Proline. Natomiast w tym roku w Polskę ruszył tir pokazowy Proline i BMW Sikora Motosport. Przeprowadzona z ogromnym rozmachem akcja miała umożliwić miłośnikom motoryzacji poznanie specyfiki pracy mechaników teamów wyścigowych w sportach motorowych. Serwisanci odpowiadali na pytania, podpowiadali oraz doradzali. Odwiedzający pikniki motoryzacyjne Proline mogli też osobiście przetestować najciekawsze produkty z oferty, a także dowidzieć się o planach produktowych na najbliższy czas. A te ostatnie są naprawdę bardzo bogate. Pierwsze specjalistyczne nowości pojawią się w sprzedaży na początku października. Stworzą dobrą atmosferę dla wszystkich planowanych na ten rok nowości, a będą one liczne.
Komentarze (0)