10 października pod hasłem “4 opony za 4 litry” ruszyła specjalna akcja promocyjna olejów Castrol. W losowaniu nagród może wziąć udział każdy, kto kupi co najmniej 4 litry dowolnego oleju marki Castrol i w dniu zakupu wyśle SMS-a o treści CASTROL na specjalny numer. Każdego dnia spośród zgłoszonych osób wyłaniany jest laureat. Zwycięzca otrzymuje komplet opon zimowych Michelin o wartości do 3000 PLN. Konkurs potrwa do 21 listopada.
Drużyna Castrol BP Ultimate Mitsubishi Team, w składzie Maciej Lubiak i Maciej Wisławski, firmuje własnym wizerunkiem najnowszą akcję swojego sponsora.
Promocja jest kierowana do kierowców, którzy wiedzą, że należy przygotować samochód do sezonu jesienno-zimowego. Celem akcji firmy Castrol jest sprawienie, aby osoby decydujące się na zakup oleju silnikowego, uważnie przyjrzały się ogumieniu swojego auta.
- Jazda na letnich oponach po śliskiej nawierzchni to ogromne ryzyko, także dla doświadczonych kierowców – twierdzi Maciej Lubiak.
- Zależy nam na tym, aby po polskich drogach jeździło się bezpieczniej. W wielu krajach Unii Europejskiej (np. w Szwecji) istnieje nakaz wymiany opon na zimowe późną jesienią. W Polsce takiego obowiązku nie ma, ale każdy, kto tego nie robi, ryzykuje życiem i to nie tylko własnym. W radiowej reklamie śpiewamy z Maćkiem, że “kto ma dość oleju w głowie, może mieć opony nowe – mówi Maciej Wisławski.
Komentarze (0)