Wystartowała nowa promocja sprzedażowa firmy TMD Friction, właściciela marki Textar.
Nagrodami w skierowanej do warsztatów samochodowych akcji są zaproszenia na kolejną edycję eventu szkoleniowego „Textar Brake Clinic” na torze Driveland. Promocja potrwa do 18 września 2021 r.
Specjalna akcja sprzedażowa przeznaczona jest dla wszystkich warsztatów samochodowych. Nagrody przypadną serwisom, które w okresie promocyjnym odnotują najwyższy poziom zakupów produktów Textar lub najwyższy wzrost zakupów w porównaniu do okresu z ubiegłego roku. Do zdobycia jest 30 zaproszeń na imprezę zaplanowaną na 8 października 2021 r. na torze Driveland w podwarszawskim Słabomierzu.
Na pewno warto powalczyć o obecność na wydarzeniu, gdyż na uczestników czeka wiele atrakcji gwarantujących niezapomniane przeżycia. W ramach warsztatów szkoleniowych goście będą mieli okazję zapoznać się z najczęściej występującymi usterkami układu hamulcowego, poznać wpływ błędów montażowych na funkcjonowanie układu hamulcowego czy wziąć udział w zadaniach z zakresu serwisu układu hamulcowego. Poza tym stworzą własną mieszankę cierną i wypróbują ją w wirtualnej rzeczywistości Textar.
Zwycięzcy polecą helikopterem
Uczestników czekają również aktywności na torze. Pod okiem profesjonalistów z Akademii Bezpiecznej Jazdy Tomasza Kuchara będą mogli poprawić umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach na drodze, symulowanych na specjalnych płytach poślizgowych oraz na szarpaku, jak również rywalizować na torze w autach sportowych.
- To już kolejna edycja promocji, której celem jest zwiększanie zasięgu nowatorskiego konceptu Textar Brake Clinic. To spersonalizowane, odbywające się w warsztatach szkolenia praktyczne, pozwalające poprawić jakość świadczonych usług w zakresie napraw układu hamulcowego oraz osiągać lepsze wyniki sprzedażowe. W tym wyjątkowym wydarzeniu dzielimy się z mechanikami fachową wiedzą dotyczącą układów hamulcowych i łączymy to z nauką równie przydatnych umiejętności reagowania na trudne sytuacje na drodze oraz emocjami sportowymi. Zapraszamy do udziału w akcji wszystkich mechaników, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności, wymienić uwagi z profesjonalistami i ekspertami technicznymi, a jednocześnie ciekawie spędzić czas doskonale się bawiąc - mówi Joanna Krężelok, Dyrektor oddziału TMD Friction Services w Polsce.
Ze względu na przygotowany program imprezy oraz zakres wiedzy, która będzie przekazywana w czasie wydarzenia, warunkiem koniecznym jest, by uczestnik Textar Brake Clinic był mechanikiem.
W promocji biorą udział następujący dystrybutorzy produktów Textar: Auto Partner, Elit Polska, Motorol, Auto Euro, Hart oraz Inter Cars.
Fot. TMD Friction
Komentarze (0)