Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Przejęcie udziałów

AD France – największy w Europie niezależny dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych – sfinalizował transakcję przejęcia większościowego pakietu udziałów AD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Dębicy. AD Polska jest kluczowym graczem niezależnego rynku dystrybucji samochodowych części zamiennych w kraju. Poprzez sieć pięciu regionalnych hurtowni motoryzacyjnych (trzy podmioty własne, dwa stowarzyszone) oraz ponad 60 lokalnych filii sprzedaży (połowa własnych, połowa stowarzyszonych) spółka dostarcza pełną gamę produktów do blisko 10 000 klientów – sklepów motoryzacyjnych oraz warsztatów naprawy samochodów zlokalizowanych na terenie całej Polski. AD Polska Sp. z o.o. rozwija franchisingową sieć serwisów naprawy samochodów – AD Serwis. Sieć AD Serwis skupia obecnie blisko 130 warsztatów posługujących się jednolitym wizerunkiem AD. Od października 2000 roku AD Polska Sp. z o.o. jest krajowym partnerem największej europejskiej Grupy zakupowej branży motoryzacyjnej Autodistribution International (ADI). AD France jest największym europejskim, niezależnym dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych. Poprzez sieć 110 hurtowni motoryzacyjnych (60 proc. własnych, 40 proc. stowarzyszonych) oraz ponad 500 lokalnych filii sprzedaży zlokalizowanych na terenie Francji firma zrealizowała sprzedaż na poziomie 1,3 miliarda euro w 2006 roku.



Od 1970 roku AD France jest krajowym partnerem największej europejskiej Grupy zakupowej branży motoryzacyjnej Autodistribution International (ADI).
Lucjan Kolbusz, prezes Zarządu AD Polska oraz Dariusz Kolbusz, wiceprezes Zarządu Spółki, kontynuują swoją działalność w AD Polska i są odpowiedzialni za dalszy rozwój konceptów Grupy Autodistribution na krajowym rynku. Prezes Zarządu AD Polska Lucjan Kolbusz powiedział: AD France jest idealnym partnerem dla przyspieszenia naszego dalszego rozwoju. Taka współpraca kapitałowa umożliwi lepszą integrację wewnętrzną istniejącej sieci, jak również pozwoli na zintensyfikowania procesów konsolidacyjnych na krajowym rynku. Ponadto, przyniesie wiele korzyści naszym pracownikom, regionalnym hurtowniom AD wraz z filiami, a przede wszystkim, naszym partnerom biznesowym – klientom hurtowni AD oraz dostawcom AD Polska. Z kolei prezes Zarządu AD France Alain Redheuil tak podsumował tę transakcję: Bardzo cenimy doświadczenie oraz widoczne na każdym kroku kompetencje pracowników AD Polska, dlatego z przyjemnością witamy ich w Grupie Autodistribution. Jesteśmy gotowi zapewnić wszystkim świetne warunki współpracy, a także wszelkie wymagane wsparcie. Przez to możliwe będzie rozwinięcie naszych aktywności w Polsce, oferując jeszcze wyższy standard naszych usług oraz produktów.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony