Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Przemyślane rozwiązania

W roku 2007 podpisana została umowa pomiędzy DuPont Performance Coatings Polska a Skoda Auto Polska (SAP S.A.), która sformalizowała rozpoczętą już kilka lat wcześniej współpracę brandu Standox z siecią dealerską Skoda. Porozumienie to określa poziomy ścisłej współpracy w zakresie obsługi sieci dealerskiej SAP. Dotyczy ona nie tylko kwestii obsługi sprzedażowej, a więc dystrybucji produktów lakierniczych, ale również stanowi o zakresie wsparcia dotyczącego szkoleń oraz szerokopojętego doradztwa biznesowego. Obecnie DuPont Performance Coatings obsługuje ok. 40 proc. autoryzowanych partnerów serwisowych oraz podwykonawców SAP S.A.



Robert Wysocki - Country Business Manager Standox, Michał Bajon - Kierownik Serwisu Skoda Auto Polska S.A., Jerzy Lorkowski - Główny Specjalista ds. Organizacji Serwisu Skoda Auto Polska S.A., Adam Grabowski - Growth Projects Coordinator Standox.

Standox od dłuższego czasu wspiera SAP w procesach standaryzacji partnerów serwisowych sieci Skoda w Polsce. Polegają one między innymi na prowadzeniu profesjonalnego konsultingu w zakresie doboru technologii i urządzeń, optymalnego wykorzystania sprzętu w warsztacie blacharsko-lakierniczym, a także sposobów jego pozyskania i negocjacji cenowych z importerami. Przykładem wsparcia biznesowego jest wprowadzony dwa lata temu w SAP S.A. zunifikowany system kontroli jakości serwisu blacharsko-lakierniczego. Dotyczy on standaryzacji wyposażenia, wizualizacji i organizacji pracy. Wyznaczone zostały kryteria jakościowe, które stały się celem dla całej sieci dealerskiej. Wdrożenie tego systemu pozwoliło na dostosowanie sposobu pracy do oczekiwanych wymagań postawionych przez SAP S.A.
- Warto dodać, że Standox to jedyna firma, która wdrożyła taki system audytowy dla całej sieci dealerskiej – mówi Adam Grabowski, Growth Projects Coordinator Standox, autor projektu. - Był to początek wdrożenia “nowej jakości” w serwisach blacharsko-lakierniczych Skody, który został powitany nie tylko z ciekawością, ale i nadzieją. Ponieważ dokumentacja, która używana jest w procesie audytowania warsztatów została na samym początku procesu autoryzowana przez Skoda Auto Polska, wszyscy w sieci podlegają dokładnie tym samym zasadom i kryteriom oceny. By zaś zagwarantować utrzymanie wyznaczonych i ustalonych standardów, audyty przeprowadzane są cyklicznie co rok wśród wszystkich partnerów serwisowych SAP S.A.



- Rezultatem takich działań jest możliwość wprowadzenia programów naprawczych, które przybliżą naszym partnerom serwisowym sposoby efektywniejszego dostosowania się do standardów – przyznaje Jerzy Lorkowski, Główny Specjalista ds. organizacji Serwisu. - W przypadku zaś, gdy jakość osiągnęła już poziom satysfakcjonujący, co nastąpiło u wielu naszych partnerów, wskażą drogę do dalszego rozwoju poszczególnych obszarów. Dodatkowe bieżące wsparcie gwarantowane przez Standox dla SAP S.A. to szkolenia. Prowadzone są one dla lakierników i mistrzów lakierni w Centrum Szkoleniowym DuPont Performance Coatings. Ale nie tylko. Uruchomnione zostało również objazdowe centrum szkoleniowe, w postaci specjalnie wyposażonego vana, który dojedzie do punktu serwisowego na umówione spotkanie, by przeszkolić lakierników lub rozwiązać problem, a także zademonstrować zastosowanie nowych produktów lub rozwiązań. Co więcej, Standox oferuje nie tylko opiekę z centrali firmy, lecz również kładzie nacisk na pomoc w regionach, w których operują serwisy SAP S.A. W ramach sieci dystrybucyjnej partnerzy serwisowi mogą korzystać na co dzień ze wsparcia doradców technicznych dystrybutorów produktów firmy.
Oczywistym jest także fakt, że Standox doradza, gdy tylko zaistnieje potrzeba, w kwestiach związanych z ochroną środowiska, prawodawstwem w zakresie lotnych związków organicznych, bezpieczeństwem przemysłowym i wymogami ustawodawczymi, które mówią o stosowaniu i przetwarzaniu produktów. Jest również zawsze przygotowany, by brać aktywny udział w akcjach specjalnych organizowanych przez Skoda Auto Polska, mających na celu podnoszenie jakości świadczonych usług serwisowych przez warsztaty lub podwykonawców.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony