Jednym z 4600 wystawców tegorocznej Automechaniki we Frankfurcie była spółka PZL Sędziszów, która wykorzystała to wydarzenie do prezentacji oferty produktowej oraz nowego brandu.
W charakterze wystawcy spółka uczestniczyła w wydarzeniu już po raz trzeci, po raz pierwszy pod nowym brandem – PZL Sędziszów. Odwiedzający stoisko mieli okazję obejrzeć projekty nowych opakowań i puszek oraz nowy, odmłodzony wizerunek marki. Nowy design spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem zarówno wśród obecnych, jak i potencjalnych klientów firmy.
Jak relacjonują przedstawiciele firmy, ich stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem. Odwiedziło je wielu dystrybutorów i kontrahentów zainteresowanych nawiązaniem współpracy, również z rynków, na których do tej pory spółka nie działała, m.in. z Azerbejdżanu, Uzbekistanu, Pakistanu, Cypru, Grecji, Egiptu, Jemenu, Malezji, Chorwacji, a nawet Afryki Południowej i Stanów Zjednoczonych.
Komentarze (0)