Tegoroczny Rajd Śląska, który zakończył sezon Rajdowych Mistrzostw Europy (FIA ERC), był jednocześnie finałową rundą cyklu Millers Oils Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Mieliśmy okazję odwiedzić strefę serwisową oraz porozmawiać z kierowcami i mechanikami.
– Rajd Śląska w skali całego roku jest najbardziej nobilitującym wydarzeniem, bo towarzyszymy mistrzostwom Europy – mówił nam w strefie serwisowej rajdu na Stadionie Śląskim w Chorzowie Marcin Majcher z Millers Oils. Ten producent środków smarnych jest sponsorem tytularnym historycznych mistrzostw Polski. Historycznych, bowiem ścigają się tutaj samochody homologowane przed 1997 rokiem. To nowość, bo wcześniej dopuszczano auta homologowane przed 1990 rokiem. Pojawiły się więc już nieco nowsze modele Subaru Impreza czy Honda Civic. – Jesteśmy na Rajdzie Śląska, więc jest przekaz medialny na cały świat, ogląda nas mnóstwo...
Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)