Pojazdy użytkowe

ponad rok temu  20.04.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Wysoka jakość usług i wiarygodność serwisu opon ma ogromne znaczenie dla właściwego funkcjonowania parku samochodowego flot ciężarowych. Dlatego już po raz czwarty Continental przygotował ranking najlepszych serwisów należących do Sieci Conti 360° Fleet Services. Ranking powstał w oparciu o audyt zgodności z wysokimi standardami jakości Conti 360° jakie musi spełniać każdy z ocenianych serwisów.

Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu okazali się być bezkonkurencyjni w swoich regionach. Wykazali się najwyższą zgodnością ze standardami Sieci Serwisowej Conti360o, w których najważniejsza jest jakość obsługi klienta, szybkość realizacji zlecenia oraz terminowość jego rozliczenia.
Każdy serwis Sieci Conti 360°, przechodzi coroczny audyt, na podstawie którego przyznawane są rankingi. Najwyżej ocenione serwisy otrzymują tytuł Partnera Serwisowego Sieci Conti 360°, co wiąże się dla nich z dodatkowymi korzyściami. Tak zawężona grupa przez cały rok współpracuje z flotami ciężarowymi, w pierwszej kolejności wykonując usługi zlecane przez Continental i zamawiane przez floty transportowe. Po zakończeniu roku kalendarzowego następuje weryfikacja współpracy i ocena wyników. Na tej podstawie dokonywany jest wybór najlepszego serwisu w regionach handlowych firmy Continental w Polsce. Dzięki corocznej weryfikacji jakości świadczonych usług ze standardami Continental właściciele i administratorzy flot ciężarowych, współpracujący z siecią serwisową Conti 360°, mogą być pewni profesjonalnej i fachowej obsługi świadczonej przez wyróżnione firmy.

W tegoroczne edycji konkursu tytuł Serwis Roku Sieci Conti 360° otrzymał:
Regionie Północno-Zachodnim – Wulgumex, Szczecin,
Region Południowo-Zachodni – Best Drive, o/Wrocław,
Region Północno-Wschodni – Motor, o/Białystok
Region Centralny – Wulkano Perfect, Świdnik
Region Południowo-Wschodni – Moto Budrex, o/Katowice.

[img_full]8561|10831[/img_full]

- Zdajemy sobie sprawę jak ogromne znacznie ma dla naszych klientów profesjonalne wsparcie w zakresie właściwego doboru i późniejszej eksploatacji ogumienia – powiedział Marcin Cywiński, Marketing & PR, Continental Opony Polska Sp. z o.o. - Ranking pozwala nam systematycznie weryfikować i podnosić jakość usług świadczonych przez nasze serwisy, tak aby zawszy była ona na najwyższym poziomie. Ponadto element rywalizacji między firmami motywuje je do stałego polepszania świadczonych przez nie usług.


Conti360° Fleet Services to kompleksowa oferta firmy Continental dla flot ciężarowych, obejmująca pięć elementów usługowych, poczynając od doboru właściwego ogumienia poprzez usługi sprzętowe ContiFitmentService, na sprawozdawczości ContiFleetReporting kończąc. W zakres usług świadczonych przez sieć serwisów wchodzi również regularny przegląd opon ContiFleetCheck, usuwanie awarii ogumienia na trasie ContiBreakdownService oraz odbiór zużytych opon ContiCasingManagement. Sieć tworzy 2 500 autoryzowanych partnerów Conti360° na wszystkich kluczowych europejskich rynkach transportowych. Dzięki regularnym kontrolą jakości serwisu oraz współpracy z ADAC Truck Sernice, Klienci sieci mogą być pewni tych samych wysokich standardów świadczonych usług na ternie całej Europy.

GALERIA ZDJĘĆ

Ranking Serwis Roku Conti 360° rozstrzygnięty
Ranking Serwis Roku Conti 360° rozstrzygnięty

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony