Paliwa i oleje

ponad rok temu  15.06.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Reakcja sieci Q-Service Castrol na skutki pandemii

Rozwój pandemii koronawirusa wpłynął znacząco na zachowania wszystkich konsumentów, w tym kierowców. Miało to oczywiście przełożenie na ograniczenie ruchu w warsztatach. Na szczęście reakcja branży aftermarketowej była niemalże natychmiastowa. Po dokładnym przeanalizowaniu wszystkich możliwości producenci części zostali zachęceni przez Inter Cars i wspólnie zorganizowali akcję #pomagamypomagać, której celem była pomoc właścicielom warsztatów i mechanikom.

– Sieci warsztatowe zarządzane przez Inter Cars, w tym Q-Service Castrol, były tymi, które pierwsze mogły liczyć na wsparcie w ramach projektu #pomagamypomagać. Udowadniamy, że dla nas liczy się przede wszystkim partnerstwo. Wymagamy od naszych członków standardów, ale w sytuacji zagrożenia tworzymy dla nich rozwiązania, dzięki którym mogą dalej pracować i przyjmować klientów. Dostajemy liczne sygnały, że jako organizacja stanęliśmy na wysokości zadania – mówi Marta Ciesielska, kierownik działu sieci serwisowych Inter Cars SA.
Akcja #pomagamypomagać oparta została na trzech filarach: pakietach ochronnych, webinarach online i darmowych treściach marketingowych, które mają pomóc zachęcić kierowców do odwiedzania warsztatów.
– Pierwsze dni pandemii faktycznie były dla nas zaskoczeniem – mówi Przemysław Woźniak ze Speed Car, serwisu zrzeszonego w sieci Q-Service Castrol. – Jednak odpowiednia reakcja zarówno sieci Q-Service Castrol, jak i Inter Cars pozwoliły nam szybko dostosować się do sytuacji i teraz znów zmierzamy do poziomu sprzed początku wprowadzenia ograniczeń. Jesteśmy przygotowani na różne warianty, dzięki czemu trafiają do nas klienci stali i nowi, szukający bezpiecznych warsztatów, w których mogą serwisować auta.
– Zabieg z dostarczeniem treści marketingowych to znakomity ruch ze strony sieci – dodaje Radosław Karwan z serwisu Progres, również należącego do sieci Q-Service Castrol. – Dzięki temu mamy możliwość zakomunikowania kierowcom, że nasz serwis pracuje i jesteśmy przygotowani do tego, aby bezpiecznie przyjmować klientów. Internet to potężne narzędzie, a dostarczane gotowe materiały dają nam dużo szersze spektrum możliwości w tym zakresie. Liczymy, że sytuacja niedługo wróci do normy i wyjdziemy z tego obroną ręką.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony