Automechanika

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Refmatic EVO

Kolejnym produktem Delphi debiutującym na targach Automechanika jest nowa stacja do obsługi, diagnozowania i napraw układów klimatyzacji - Refmatic EVO (AT41500E). To w pełni zautomatyzowane urządzenie pozwoli stacjom obsługi wykorzystać zyskowny segment rynku, jakim jest serwisowanie oraz naprawy układów klimatyzacji. Urządzenie dostarczane jest z wbudowaną bazą danych zawierającą szczegółowe informacje o ilościach czynnika chłodzącego i oleju w większości europejskich samochodów.
Refmatic EVO posiada elektroniczną wagę czynnika chłodzącego i oleju oraz czytelny wyświetlacz. Umożliwia pracę w trybie manualnym, automatycznym (zgodnie z parametrami wprowadzonymi przez użytkownika) lub programowanym. Zaletą trybu automatycznego jest możliwość wykonania wszystkich operacji wchodzących w skład obsługi układu klimatyzacji (odzysk, recykling, nabicie czynnika chłodzącego oraz oleju) po naciśnięciu tylko jednego przycisku, co pozwala na znaczną oszczędność czasu serwisantów. Do wykonywania rutynowych czynności serwisowych zaleca się stosowanie trybu programowanego, tj. wyboru parametrów serwisowych z wbudowanej bazy danych, zawierającej informacje zgodne z zaleceniami producentów pojazdów. W celu usprawnienia obsługi i diagnozowania układów klimatyzacji, urządzenie Refmatic EVO zostało zaprojektowane i zbudowane w oparciu o informacje zebrane od klientów. Generowane przez Refmatic EVO raporty zawierają dane o odzyskanej ilości czynnika chłodzącego i oleju, czasie i poziomie utrzymania próżni oraz ilościach czynnika i oleju wprowadzonych z powrotem do układu.
Refmatic EVO jest kolejnym, po DSAC100E, uzupełnieniem gamy urządzeń do diagnostyki i napraw układów klimatyzacji. DSAC100E to oparte na najnowszej technologii Bluetooth PDA urządzenie do kompleksowej diagnostyki

termodynamicznej i elektronicznej. DSAC100E umożliwia diagnozowanie usterek układów klimatyzacji stosowanych przez głównych producentów pojazdów. Może być stosowane jako samodzielne urządzenie do diagnostyki klimatyzacji lub w połączeniu z urządzeniami DS100E, DS500E lub DS800E stanowić może rozbudowany tester wszystkich systemów pojazdu.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony