Denso otworzyło nowe centrum rozpatrywania zgłoszeń gwarancyjnych w stolicy Czech. Ośrodek działa od sierpnia 2019 r., a jego celem jest zapewnienie jeszcze lepszej obsługi klientów z Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowe centrum stanowi miejsce, w którym rozpatrywane będą wszystkie zgłoszenia gwarancyjne z Europy Środkowo-Wschodniej, co umożliwi szybsze, lokalne przetwarzanie reklamacji.
Pierwszą linią produktów, które będą obsługiwane w Pradze, są sprężarki klimatyzacji Denso. Centrum jest już funkcjonalne i gotowe do świadczenia wysokiej jakości usług. Od dziś wszystkie reklamacje od klientów z Europy Środkowo-Wschodniej należy przesyłać – wraz z wypełnionym formularzem gwarancyjnym – na nowy adres w Pradze (podajemy: Denso Europe B.V., Pekarska 695/10, 15500 Praha 5 – Jinonice, Czechy), a nie na dotychczasowy adres w Holandii.
Komentarze (0)