Diagnostyka

ponad rok temu  02.04.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 7 minut

Renault Clio III 2.0i 16V

Dzięki uprzejmości firmy TEXA POLAND Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że ułatwią one Państwu w jeszcze większym stopniu naprawianie pojazdów.

Legenda elementów – poduszki powietrzne
Samochody osobowe/RENAULT/Clio III [05>12]/2.0i 16V Kat/Sedan 2-bryłowy/M4R-700 (105 kW)/[--/06>--/12]-/-/2F-6P-2L-2T-1I-1S-2C/-/Dla 5-drzwiowych pojazdów

001 Centralka elek troniczna Airbag
002 Airbag str. kierowcy, podwójny ładunek
003 Złącze EUS elektronicznego sterowania kierownicą
004 Szyny danych CAN
005 Skrzynka bezpieczników złącza
oraz przekaźnik elektroniczny
006 Airbag str. pasażera, podwójny ładunek
007 Czujnik satelitów R.S.U. (czujnik zderzeniowy) strona kierowcy
008 Czujnik satelitów R.S.U. (czujnik zderzeniowy) strona pasażera
009 Przełącznik dezaktywacji airbag pasażera
010 Czujnik położenia fotela kierowcy
011 Czujnik obecności pasażera
012 Napinacz str. kierowcy nr 01
013 Napinacz str. kierowcy nr 02
014 Napinacz str. pasażera nr 01
015 Napinacz str. pasażera nr 02
016 Napinacz tylny str. lewa
017 Napinacz tylny str. prawa
018 Wyłącznik zapięcia pasów kierowcy
019 Wyłącznik zapięcia pasów pasażera
020 Airbag boczny str. pasażera
021 Airbag boczny str. kierowcy
022 Airbag głowy str. pasażera
023 Airbag głowy str. kierowcy

Poduszki powietrzne rightPin Funkcja
A01 Airbag str. pasażera, podwójny ładunek – sygnał nr 03
A02 Airbag str. pasażera, podwójny ładunek – sygnał nr 01
A03 Złącze EUS elektronicznego sterowania kierownicą – sygnał kontrolny poduszki po stronie kierowcy N.01
A04 Złącze EUS elektronicznego sterowania kierownicą – sygnał kontrolny poduszki po stronie kierowcy N.03
A05 Nieokablowany
A06 Nieokablowany
A07 EUS poduszki powietrznej – zasilanie ze skrzynki bezpieczników oraz przekaźnika elektronicznego
A08 Nieokablowany
A09 Nieokablowany
A10 Linia szyny danych CAN – sygnał linia szyny danych CAN ( L )
A11 Linia szyny danych CAN – sygnał linia szyny danych CAN ( H )
A12 Airbag str. pasażera, podwójny ładunek
A13 Airbag str. pasażera, podwójny ładunek – sygnał nr 02
A14 Złącze EUS elektronicznego sterowania kierownicą – sygnał kontrolny poduszki po stronie kierowcy N.02
A15 Złącze EUS elektronicznego sterowania kierownicą – sygnał kontrolny poduszki po stronie kierowcy N.04
A16 Nieokablowany
A17 Nieokablowany
A18 Centralka elektroniczna airbag – masa
A19 Nieokablowany
A20 Nieokablowany
A21 Przełącznik dezaktywacji airbag pasażera – sygnał
A22 Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera – masa
B01 Napinacz str. kierowcy nr 01 – sygnał nr 01
B02 Napinacz str. kierowcy nr 01 – sygnał nr 02
B03 Napinacz str. kierowcy nr 02 – sygnał nr 01
B04 Napinacz str. kierowcy nr 02 – sygnał nr 02
B05 Nieokablowany
B06 Nieokablowany
B07 Nieokablowany
B08 Nieokablowany
B09 Czujnik pozycji fotela strona kierowcy – uziemienie
B10 Czujnik położenia fotela kierowcy – sygnał
B11 Przełącznik włączenia pasa kierowcy – sygnał
B12 Wyłącznik zapięcia pasa kierowcy – masa
B13 Nieokablowany
B14 Nieokablowany
B15 Airbag boczny str. kierowcy – sygnał nr 02
B16 Airbag boczny str. kierowcy – sygnał nr 01
B17 Airbag głowy str. kierowcy – sygnał nr 01
B18 Airbag głowy str. kierowcy – sygnał nr 02
B19 Napinacz tylny lewy – sygnał nr 01
B20 Napinacz tylny lewy – sygnał nr 02
B21 Nieokablowany
B22 Nieokablowany
B23 Nieokablowany
B24 Nieokablowany
B25 Nieokablowany
B26 Nieokablowany
B27 Czujnik satelitów R.S.U. (czujnik zderzenia) str. kierowcy – sygnał nr 01
B28 Czujnik satelitów R.S.U. (czujnik zderzenia) str. kierowcy – sygnał nr 02
B29 Nieokablowany
B30 Nieokablowany
B31 Nieokablowany
B32 Nieokablowany
B33 Przełącznik włączenia pasa pasażera – sygnał
B34 Wyłącznik zapięcia pasa pasażera – masa
B35 Czujnik obecności pasażera – sygnał nr 02
B36 Czujnik obecności pasażera – sygnał nr 01
B37 Napinacz str. pasażera nr 01 – sygnał nr 01
B38 Napinacz str. pasażera nr 01 – sygnał nr 02
B39 Napinacz str. pasażera nr 02 – sygnał nr 01
B40 Napinacz str. pasażera nr 02 – sygnał nr 02
B41 Napinacz tylny prawy – sygnał nr 01
B42 Napinacz tylny prawy – sygnał nr 02
B43 Airbag boczny str. pasażera – sygnał nr 01
B44 Airbag boczny str. pasażera – sygnał nr 02
B45 Airbag głowy str. pasażera – sygnał nr 01
B46 Airbag głowy str. pasażera – sygnał nr 02
B47 Nieokablowany
B48 Nieokablowany
B49 Nieokablowany
B50 Nieokablowany
B51 Nieokablowany
B52 Nieokablowany
B53 Nieokablowany
B54 Nieokablowany
B55 Nieokablowany
B56 Nieokablowany
B57 Nieokablowany
B58 Nieokablowany
B59 Nieokablowany
B60 Nieokablowany
B61 Czujnik satelitów R.S.U. (czujnik zderzenia) str. pasażera – sygnał nr 01
B62 Czujnik satelitów R.S.U. (czujnik zderzenia) str. pasażera – sygnał nr 02
B63 Nieokablowany
B64 Nieokablowany

Legenda elementów – wtrysk benzyny
Samochody osobowe/RENAULT/Clio III [05>12]/2.0i 16v Kat/Sedan 2-bryłowy/M4R-700 (105 kW)/[--/06>--/12]
-/-/-/-/Z ręczną skrzynią z 6 biegami

001 Centralka elektroniczna sterowania silnika
002 Czujnik spal. stukowego
003 Czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego R134a
004 Wtyczka centralki skrzyni automatycznej
005 Wtyczka sterowania tempomatu
006 Czujnik ciśnienia bezwzględnego
007 Czujnik temperatury płynu chłodzenia
008 Czujnik GMP nr 01
009 Czujnik GMP nr 02
010 Potencjometr przepustnicy z napędem
011 Silniczek przepustnicy z napędem
012 Potencjometr pedału przyspieszenia
013 Elektrozawór przetwornika fazy rozrządu strona wydechowa
014 Elektrozawór oparów benzyny (pochłaniacz)
015 Czujnik fazowy strony wlotowej
016 Wyłącznik pedału sprzęgła
017 Wtyczka przekaźnika GMV
018 Przekaźnik zasilania
019 Cewki zintegrowane wysokiego napięcia
020 Kondensator przeciwzakłóceniowy
021 Wtyczka UCR (Body Computer)
022 Elektrowtryskiwacze
023 Miernik masy powietrza
024 Sonda lambda za katalizatorem
025 Wtyczka centralki sterownika kierownicy
026 Wtyczka wyłącznika pedału hamulca

Wtrysk benzyny rightPin Funkcja
A01 Potencjometr przepustnicy z napędem – sygnał nr 02
A02 Czujnik spalania stukowego – sygnał
A03 Czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego R134a – sygnał
A04 Miernik masy powietrza – sygnał
A05 Sonda lambda przed katalizatorem – sygnał
A06 Nieokablowany
A07 Nieokablowany
A08 Czujnik GMP nr 01, Czujnik GMP nr 02 – sygnał
A09 Czujnik fazy strona wydechowa – sygnał
A10 Nieokablowany
A11 Elektrozawór przetwornika fazy rozrządu strona wydechowa – aktywacja potencjałem ujemnym
A12 Nieokablowany
A13 Potencjometr przepustnicy z napędem – sygnał nr 01
A14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
A15 Czujnik ciśnienia bezwzględnego – sygnał
A16 Miernik masy powietrza – sygnał temperatury powietrza
A17 Nieokablowany
A18 Nieokablowany
A19 Nieokablowany
A20 Czujnik GMP nr 01, czujnik GMP nr 02 – masa
A21 Nieokablowany
A22 Nieokablowany
A23 Czujnik fazy strony wylotowej – masa
A24 Czujnik fazy strony wydechowej – zasilanie z centralki
A25 Nieokablowany
A26 Nieokablowany
A27 Nieokablowany
A28 Nieokablowany
A29 Czujnik ciśnienia bezwzględnego – masa
A30 Miernik masy powietrza – masa nr 02
A31 Nieokablowany
A32 Czujnik fazowy strony wlotowej – masa
A33 Nieokablowany
A34 Nieokablowany
A35 Czujnik GMP nr 01, czujnik GMP nr 02 – zasilanie
A36 Wtyczka centralki skrzyni automatycznej – sygnał nr 01
A37 Potencjometr przepustnicy z napędem – masa
A38 Czujnik spalania stukowego – masa wzorcowa
A39 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
A40 Czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego R134a – masa
A41 Miernik masy powietrza – masa nr 01
A42 Sonda lambda przed katalizatorem – masa wzorcowa
A43 Nieokablowany
A44 Nieokablowany
A45 Nieokablowany
A46 Potencjometr przepustnicy z napędem – zasilanie z centralki
A47 Czujnik ciśnienia bezwzględnego – zasilanie z centralki
A48 Wtyczka centralki skrzyni automatycznej – sygnał nr 02
B01 Wtyczka UCR (Body Computer) – sygnał nr 03
B02 Nieokablowany
B03 Nieokablowany
B04 Nieokablowany
B05 Nieokablowany
B06 Nieokablowany
B07 Nieokablowany
B08 Silniczek zaworu przepustnicy z zasilaniem – aktywacja potencjałem ujemnym
B09 Elektrowtryskiwacze – aktywacja potencjałem ujemnym cylindra nr 01
B10 Nieokablowany
B11 Wtyczka UCR (Body Computer) – sygnał nr 01
B12 Nieokablowany
B13 Przekaźnik zasilania – aktywacja potencjałem ujemnym
B14 Nieokablowany
B15 Nieokablowany
B16 Sonda lambda przed katalizatorem – ogrzewanie aktywacja potencjałem ujemnym
B17 Elektrowtryskiwacze – aktywacja potencjałem ujemnym cylindra nr 02
B18 Nieokablowany
B19 Cewki zintegrowane wysokiego napięcia – aktywacja potencjałem ujemnym cylindra nr 03
B20 Cewki zintegrowane wysokiego napięcia – aktywacja potencjałem ujemnym cylindra nr 02
B21 Nieokablowany
B22 Nieokablowany
B23 Nieokablowany
B24 Przekaźnik silniczka – aktywacja potencjałem dodatnim
B25 Elektrowtryskiwacze – aktywacja potencjałem ujemnym cylindra nr 03
B26 Elektrowtryskiwacze – aktywacja potencjałem ujemnym cylindra nr 04
B27 Cewki zintegrowane wysokiego napięcia – aktywacja potencjałem ujemnym cylindra nr 04
B28 Cewki zintegrowane wysokiego napięcia – aktywacja potencjałem ujemnym cylindra nr 01
B29 Nieokablowany
B30 Elektrozawór oparów benzyny (pochłaniacz) – aktywacja potencjałem ujemnym
B31 Nieokablowany
B32 Silniczek przepustnicy z napędem – zasilanie z centralki
C01 Nieokablowany
C02 Nieokablowany
C03 Nieokablowany
C04 Wtyczka UCR (Body Computer) – sygnał nr 02
C05 Nieokablowany
C06 Nieokablowany
C07 Elektrozawór zmiany fazy, elektrozawór oparów paliwa (pochłaniacz), wtyczka UCR (Body Computer), miernik masy powietrza, sonda lambda za katalizatorem, sonda lambda przed katalizatorem – zasilanie na włączonym zapłonie
C08 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 03
C09 Wtyczka sterownika tempomatu – sygnał nr 01
C10 Nieokablowany
C11 Nieokablowany
C12 Wtyczka centralki sterowania kierownicy – sygnał nr 02
C13 Nieokablowany
C14 Potencjometr pedału przyspieszenia – zasilanie z centralki nr 01
C15 Potencjometr pedału przyspieszenia – zasilanie z centralki nr 02
C16 Potencjometr pedału gazu – sygnał nr 02
C17 Wtyczka UCR (Body Computer) – sygnał szyny danych CAN nr 01
C18 Nieokablowany
C19 Wtyczka sterownika tempomatu – sygnał nr 02
C20 Wtyczka centralki sterowania kierownicy – sygnał nr 01
C21 Nieokablowany
C22 Potencjometr pedału gazu – sygnał nr 01
C23 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 01
C24 Potencjometr pedału gazu – masa nr 02
C25 Wtyczka UCR (Body Computer) – sygnał szyny danych CAN nr 02
C26 Nieokablowany
C27 Wyłącznik pedału sprzęgła – sygnał
C28 Nieokablowany
C29 Wtyczka wyłącznika pedału hamulca – sygnał
C30 Potencjometr pedału gazu – masa nr 01
C31 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 02
C32 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 04

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony