Marketing w warsztacie

28 dni temu  24.06.2024, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 1 minuta

Renault Polska wygrywa podczas R-LCV Days

Renault Polska otrzymało dwie ważne nagrody Grupy Renault podkreślające jakość działań spółki oraz jej Sieci Dealerskiej w zakresie obsługi klienta firmowego.

Podczas R-LCV Days, spotkania profesjonalistów Renault zajmujących się samochodami dostawczymi wręczono nagrody w siedmiu kategoriach. Renault Polska znalazło się wśród laureatów nagród w dwóch kategoriach przyznawanych przez koncern: Zabudowy oraz Jakość serwisu Pro+, co podkreśla uznanie dla działań spółki na polskim rynku.

Renault jest liderem rynku podwozi w Polsce od 2008. Oferuje zabudowy fabryczne oraz lokalne, przygotowywane przez 24 certyfikowane firmy nadwoziowe, spełniające określone kryteria dotyczące procesów, produkcji oraz jakości. Największy udział w sprzedaży zabudów stanowią zabudowy typu skrzynia z plandeką, samochody do przewozu osób z niepełnosprawnością oraz różnego rodzaju kontenery (w tym izotermiczne i chłodnicze), skrzynie otwarte i wywrotki.

Wyniki przeprowadzonego audytu wewnętrznego Sieci dealerskiej Pro+, dotyczącego jakości przyniosły Renault Polska nagrodę w kategorii Jakość serwisu Pro+. Polska Siec Pro+ uzyskała najwyższy wynik w Europie. Projekt Pro+ w Polsce istnieje od 2009 roku i jest dedykowany klientom instytucjonalnym i biznesowym, specjalizując się m.in. w profesjonalnej sprzedaży i obsłudze klientów flotowych i samochodów dostawczych. Obecnie Renault posiada 23 eksperckie salony i serwisy Pro+ w Polsce.

Fot. Renault Polska

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony