Jednym z celów, jakie stawia sobie marka Peugeot, jest znalezienie się w ścisłej czołówce marek wyróżniających się jakością. Rok 2005 jest więc rokiem serwisu dla Peugeot Polska.
W lutym otwarto w Warszawie pierwszą stację typu “Peugeot Rapide” oraz wprowadzono nową usługę określoną w umowie serwisowej. Obejmuje ona zarówno możliwość przedłużenia gwarancji o kolejne dwa lata, a także objęcia nią wszelkich czynności serwisowych związanych z eksploatacją samochodu.
Kontrakty serwisowe
Peugeot Polska od 7 lutego bieżącego roku proponuje klientom dwie nowe umowy serwisowe: tzw. umowę przedłużenia gwarancji i umowę utrzymania.
Umowa przedłużenia gwarancji może być zawierana w chwili zakupu nowego samochodu, najpóźniej przed wygaśnięciem Dwuletniej Gwarancji Umownej i obejmuje: naprawy usterek mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych samochodu, wstępne badania techniczne, zapewnienie ochrony Assistance 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, w tym między innymi: holowanie, wypożyczenie samochodu zastępczego, pomoc w kontynuowaniu podróży.
Umowa Utrzymania zawierana jest w okresie obowiązywania Dwuletniej Gwarancji Umownej dla nowego samochodu, nie później niż w ciągu 3 miesięcy od początku jej trwania. Po jej podpisaniu serwis Peugeot wykonuje wszystkie czynności obsługowe przewidziane w książce gwarancyjnej, wymianę klocków hamulcowych, amortyzatorów, tłumików, sprzęgła, oraz oferuje ochronę Assistance 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Po podpisaniu jednej lub obu Umów Serwisowych klient otrzymuje Kartę Klienta, która pozwala korzystać z usług autoryzowanych punktów serwisowych Peugeot na terenie Polski i Unii Europejskiej, a także ułatwia kontakt z Peugeot Assistance.
Peugeot Rapide
Program Peugeot Rapide został wprowadzony w Polsce w 2001 roku, a pierwszy punkt serwisowy Peugeot Rapide powstał w Lublinie w koncesji “Expak”. W lutym firma “Abramczyk” otworzyła kolejny, pierwszy w Warszawie, punkt przy ul. Lazurowej. W 2005 roku Peugeot zamierza otworzyć w całej Polsce kolejnych pięć punktów.
Peugeot Rapide wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy coraz chętniej kierują się do szybkich serwisów. Peugeot wprowadził ofertę przewyższającą sieci szybkich serwisów przede wszystkim jakością obsługi i poziomem technicznym.
Oferta złożona jest z pięciu usług o zryczałtowanych, stałych cenach: wymiana oleju, opon, tłumika, tarcz i klocków hamulcowych, kontrola i wymiana akumulatora.
Dźwignie satysfakcji
Polityka Trwałego Rozwoju Grupy PSA ma na celu zaoferowanie klientom samochodów, których jakość odpowiada oczekiwaniom tak z punktu widzenia ochrony środowiska, jak i wymogów użytkowników w zakresie stylizacji, bezpieczeństwa i przyjemności prowadzenia.
Satysfakcja klientów, badana poprzez wskaźniki satysfakcji klientów serwisu Peugeot, jak również nabywców nowych samochodów, jest stymulowana tzw. “dźwigniami satysfakcji”, poprzez które firma dąży do realizacji celu, czyli pełnego zadowolenia klienta.
Komentarze (0)