Duże dźwigi, żurawie samochodowe, przyczepy i naczepy niskopodwoziowe... – pojazdy ponadgabarytowe (lub zestawy pojazdów) często nie mieszczą się na standardowych urządzeniach rolkowych. Z pomocą przychodzi nowa, poszerzana wersja rolek hamulcowych Certus.
– Cechą charakterystyczną uniwersalnych rolek hamulcowych CRB 13 jest zastosowanie bębnów rolek o długości zwiększonej aż do 1500 mm, co w zależności od sposobu zamontowania pozwala na wjazd pojazdów z bardzo dużym lub/i bardzo małym (jak w przyczepach i naczepach z wieloma kołami na osi) rozstawem kół – wyjaśnia Jarosław Cichoń, prezes zarządu WSOP.
Jednocześnie poszerzana wersja rolek hamulcowych Certus oferuje pełną funkcjonalność, jak standardowy jej wariant, dlatego z powodzeniem może być stosowana na każdej stacji okręgowej, zwiększając jej możliwości.
To już kolejna nowość w gamie urządzeń wchodzących w skład linii diagnostycznej Certus.
– Stworzyliśmy cały typoszereg urządzeń, które znacząco zwiększają możliwości diagnostyczne linii Certus. Dotyczy to szerokiego wachlarza pojazdów: od tych nietypowych o bardzo wąskim rozstawie kół (quady, trójkołowce i inne), poprzez wspomniane wcześniej pojazdy ponadgabarytowe i przyczepy niskopodwoziowe, naczepy, a na nisko zawieszonych samochodach sportowych skończywszy – dodaje J. Cichoń.
Powstanie nowych urządzeń diagnostycznych Certus zostało częściowo sfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Komentarze (0)