Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Rozbudowujemy Autorobota B15
Rama naprawcza Autorobot B15 zapewnia wzrost wydajności w warsztacie napraw powypadkowych. Dzięki opatentowanej, modułowej konstrukcji montaż pojazdu na ramę naprawczą Autorobot B15 trwa tylko kilka minut. Maszyna jest łatwa w obsłudze i bardzo elastyczna. Na Autorobocie B15 można łatwo naprawić nowe konstrukcje karoserii z materiałów kompozytowych. Dzięki rozbudowie za pomocą dodatkowych modułów naprawczych i opcjonalnych narzędzi Autorobot B15 wychodzi naprzeciw wymaganiom jakości i wydajności napraw powypadkowych w warsztatach blacharskich.

Moduł naprawczy Autorobot nr 514F modernizuje model maszyny Autorobot B15. Jest on przykładem przyjaznego działania firmy Autorobot „nie marnowania żadnego elementu”. Wieża sama w sobie nawiązuje do stylu maszyny Autorobot B20, umożliwiając zastosowanie 10-tonowej siły hydraulicznej. Dzięki zastosowaniu modułu nr 514F do ramy naprawczej Autorobot B15 maszyna ta wraz z nową wieżą naciągająco-pchająco-podpierającą stanowi uniwersalną ramę naprawczą do skomplikowanych napraw powypadkowych!


Dodatkowa wieża naciągająca nr B20-6 z hydrauliką 11 ton i łańcuchem jest potrzebna przy jednoczesnych naciągach z przodu i z tyłu samochodu. Dotyczy to również pociągnięć bocznych. Kolejnym elementem rozbudowy Autorobota B15 jest zestaw ramion nr 720. Zestaw ten ma zastosowanie do montażu samochodu na ramę Autorobota B15 bez szczęk progowych. Dokładając do Autorobota B15 zestaw wspornika dwupunktowego nr 676B-2A, utrzymujemy daną część samochodu w odpowiednim miejscu. Zestaw ten ma zastosowanie podczas poważniejszych napraw powypadkowych. Z uwagi na swoją mocną konstrukcję, wspornika można użyć także w czasie prostowania karoserii w poziomym kierunku. Gwintowane pręty wspornika służą także podczas naciągów pionowych. Wspornik podwozia jest również potrzebny podczas pociągnięć konstrukcji dachu.

Następnym elementem rozbudowy Autorobota B15 jest nasadka nr B20-8 do wieży naciągającej. Umożliwia ona zastosowanie drugiej wieży naciągającej z przodu Autorobota B15. Podwójny naciąg jest niezbędny, gdy istnieje potrzeba naciągu ramy pojazdu jednocześnie z lewej i z prawej strony.

Dokonując dalszej rozbudowy Autorobota B15, dokładamy zestaw nr B20-6 (613B-1) do naciągu i wypychania karoserii. Zestaw ten podpiera konstrukcję pojazdu i pracuje podczas wypychania karoserii i bezłańcuchowych naciągów. Następnym elementem rozbudowy Autorobota B15 jest przystawka nr B15+5-1, umożliwiająca zastosowanie drugiej wieży naciągającej z przodu lub z tyłu B15.

Dokonując dalszej rozbudowy Autorobota B15, dokładamy uniwersalny uchwyt nr 714A-6. Jest on bardzo efektywnym i wszechstronnym narzędziem. Służy do prostowania karoserii pod różnymi kątami. Pierścień ciągnący uchwytu obraca się w przedziale od 0° do 180°, co zawsze gwarantuje możliwość właściwego ustawienia kąta naciągu w uszkodzonych punktach. Duża powierzchnia naprawcza umożliwi także jednoczesne naciągi w dwóch bocznych, pionowych i poziomych naciągów wszystkich części karoserii. Można go zamocować na krawędziach pojazdu, otworach drzwiowych i okiennych. Uzyskanie 90-stopniowego kąta naciągu jest możliwe dzięki płytce ciągnącej, która jest dostarczana wraz z uchwytem. Płytka może być zastosowana jako samodzielne narzędzie do prostowania słupków B i C, pokrywy silnika, belki zderzaka itp. Zestaw opatentowany.

W ten sposób otrzymujemy stanowiska naprawcze Autorobot B15+ Satellite 3 w największej, najbardziej funkcjonalnej opcji, w której można jednocześnie naprawiać 3 samochody powypadkowe.

Marzenna Wróblewska

 

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony