www.repxpert.pl to specjalistyczny portal techniczny, dedykowany właścicielom warsztatów samochodowych i mechanikom. Zapewnia kompetentną i precyzyjną wiedzę o naprawach pojazdów. Jest również cennym źródłem wiedzy dla dealerów samochodowych oraz wszystkich osób i instytucji związanych z branżą motoryzacyjną. Dzięki niemu użytkownicy mają nieograniczony dostęp do najbardziej aktualnych danych o pojazdach i szczegółowych informacji technicznych, przydatnych w codziennej pracy. - Jak dowiedział się Pan o portalu RepXpert?
Na portal RepXpert trafiłem podczas przeszukiwania Internetu, zainspirowany przez szkoleniowca Schaeffler po jednej z sesji technicznych zorganizowanej przez dystrybutora produktów LuK. Jestem właścicielem warsztatu samochodowego i w swej pracy często mam do czynienia z sytuacjami nietypowymi, gdzie standardowe rozwiązania nie wystarczają. Wtedy zazwyczaj posiłkuję się komputerem z dostępem do Internetu, co pozwala mi szybko i precyzyjnie odnaleźć potrzebne informacje.
- Jakie konkretne korzyści czerpie Pan z użytkowania portalu?
Najczęściej korzystam z katalogu RepXpert. Dzięki niemu od razu mogę sprawdzić dostępność części do danego modelu samochodu bez konieczności szukania w innych miejscach.
- Czy sklep bonusowy i zamieszczone tam nagrody spełniają Pana oczekiwania?
W sposób jednoznaczny! Wiadomo, nagrody i drobne gadżety, które otrzymuję, uczestnicząc w różnych promocjach, są miłym dodatkiem, ale twarde, biznesowe korzyści są najważniejsze. Dlatego zdecydowanie popieram programy, w ramach których można doposażyć firmę.
- Portal RepXpert cały czas się rozwija. O co Pan poszerzyłby portal w przyszłości?
O jeszcze więcej praktycznych porad i wskazówek na podstawie codziennej pracy w warsztacie. To zawsze się przydaje.
- Czy Pana zdaniem portal RepXpert jest godny polecenia?
Powiem krótko, jeżeli prowadzisz warsztat samochodowy i chcesz mieć od ręki dostęp do praktycznej wiedzy warsztatowej, to jest to miejsce dla Ciebie. A jeżeli do tego dodamy jeszcze korzyści płynące z programu bonusowego (np. rabaty na zakup akcesoriów warsztatowych), to staje się to wręcz oczywiste.
- Dziękuję za rozmowę.
Na portal RepXpert trafiłem podczas przeszukiwania Internetu, zainspirowany przez szkoleniowca Schaeffler po jednej z sesji technicznych zorganizowanej przez dystrybutora produktów LuK. Jestem właścicielem warsztatu samochodowego i w swej pracy często mam do czynienia z sytuacjami nietypowymi, gdzie standardowe rozwiązania nie wystarczają. Wtedy zazwyczaj posiłkuję się komputerem z dostępem do Internetu, co pozwala mi szybko i precyzyjnie odnaleźć potrzebne informacje.
- Jakie konkretne korzyści czerpie Pan z użytkowania portalu?
Najczęściej korzystam z katalogu RepXpert. Dzięki niemu od razu mogę sprawdzić dostępność części do danego modelu samochodu bez konieczności szukania w innych miejscach.
- Czy sklep bonusowy i zamieszczone tam nagrody spełniają Pana oczekiwania?
W sposób jednoznaczny! Wiadomo, nagrody i drobne gadżety, które otrzymuję, uczestnicząc w różnych promocjach, są miłym dodatkiem, ale twarde, biznesowe korzyści są najważniejsze. Dlatego zdecydowanie popieram programy, w ramach których można doposażyć firmę.
- Portal RepXpert cały czas się rozwija. O co Pan poszerzyłby portal w przyszłości?
O jeszcze więcej praktycznych porad i wskazówek na podstawie codziennej pracy w warsztacie. To zawsze się przydaje.
- Czy Pana zdaniem portal RepXpert jest godny polecenia?
Powiem krótko, jeżeli prowadzisz warsztat samochodowy i chcesz mieć od ręki dostęp do praktycznej wiedzy warsztatowej, to jest to miejsce dla Ciebie. A jeżeli do tego dodamy jeszcze korzyści płynące z programu bonusowego (np. rabaty na zakup akcesoriów warsztatowych), to staje się to wręcz oczywiste.
- Dziękuję za rozmowę.
Komentarze (0)