W takich pojazdach podstawową czynnością serwisową, niezbędną do dalszej, bezawaryjnej eksploatacji, jest wymiana paska rozrządu. Jest to jedna z niewielu czynności warsztatowych, która niewłaściwie wykonana może doprowadzić do zniszczenia całego silnika. Szczególnie w silnikach 16 V przestawienie jednego z wielu kół zębatych rozrządu przy wymianie paska o jeden ząbek spowoduje zniszczenie wałków rozrządu, zaworów i głowicy silnika.
Obecnie każdy kolejny pojazd trafiający do warsztatu jest innej marki, innego typu, z innego rocznika. Właśnie dlatego warto sięgnąć po najnowszą publikację Autodata, tj. tom 5. Pasków zębatych dla pojazdów z lat 2002-2012.
Autodata to znane na naszym rynku brytyjskie wydawnictwo motoryzacyjne, które jako jedyny oferent danych technicznych dla warsztatów samochodowych może zagwarantować, że wszystkie dostarczone dane są oryginalne, źródłowe i pochodzą w udokumentowany sposób bezpośrednio od producentów pojazdów na podstawie umów, licencji i porozumień z 84 producentami pojazdów w Europie, USA i Azji.
Pracując z danymi technicznymi autodata spełniamy warunki unijnej normy gvo oraz konwencji „Right to repair” w zakresie zagwarantowania oryginalnych danych technicznych do napraw.
Autodata pozwala więc niezależnym warsztatom na dostęp do danych technicznych na poziomie stacji dealerskiej.
UWAGA: tylko teraz wraz z książką specjalny bonus w postaci 2-miesięcznego dostępu do pełnego programu Autodata Online w wersji demo.
Zobacz ofertę na:
http://www.autodatapolska.pl/sklep/product_info.php?products_id=165
Komentarze (0)