Części i regeneracja

ponad rok temu  21.09.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Telematyka Delphi to bezprzewodowy system komunikacji, który pozwala firmom na „rozmowę” z klientami za pośrednictwem urządzeń zainstalowanych w samochodzie. Produkowany w USA system plug and play sam instaluje się w złączu diagnostycznym zlokalizowanym pod deską rozdzielczą samochodu.

Ten dwukierunkowy system komunikacji – w połączeniu z danymi z pojazdu, które dostarczane są przez poszczególne urządzenia i systemy – pozwala na to, aby niezależny rynek części zamiennych wspierał klientów podczas wykonywania różnych usług i czynności, m.in. umożliwiając przeprowadzanie zdalnej diagnostyki systemów pojazdu, pomoc na drodze, przeprowadzanie przeglądów, monitorowanie stanu technicznego pojazdu czy zarządzanie w razie zdarzenia losowego.

- Telematyka Delphi bezproblemowo integruje się z architekturą samochodu, tworząc rozwiązanie zapewniające pełną łączność – wyjaśnia Lúcia Veiga Moretti, prezes działu Delphi Product & Service Solutions. - To połączone w jedno urządzenie: komputer, urządzenie skanujące, GPS i telefon komórkowy. Zebrane przez nie informacje i dane zmienią sposób działania na niezależnym rynku części zamiennych.

Najnowsze rozwiązania telematyczne Delphi mają większą zdolność przetwarzania informacji i zbierają dwukrotnie więcej danych z systemów zainstalowanych w samochodzie. Łączą ze sobą również warsztaty i stacje obsługi, dystrybutorów, sprzedawców i inne podmioty działające na tym rynku z flotami i klientami, co zwiększa lojalność wobec konkretnego warsztatu i rentowność stacji obsługi. Możliwość tą Delphi wykorzystuje łącząc się z dystrybutorami w Ameryce Północnej.

GALERIA ZDJĘĆ

Rozwiązania telematyczne Delphi nagrodzone na Automechanice
Rozwiązania telematyczne Delphi nagrodzone na Automechanice
Rozwiązania telematyczne Delphi nagrodzone na Automechanice

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony