Telematyka Delphi to bezprzewodowy system komunikacji, który pozwala firmom na „rozmowę” z klientami za pośrednictwem urządzeń zainstalowanych w samochodzie. Produkowany w USA system plug and play sam instaluje się w złączu diagnostycznym zlokalizowanym pod deską rozdzielczą samochodu.
Ten dwukierunkowy system komunikacji – w połączeniu z danymi z pojazdu, które dostarczane są przez poszczególne urządzenia i systemy – pozwala na to, aby niezależny rynek części zamiennych wspierał klientów podczas wykonywania różnych usług i czynności, m.in. umożliwiając przeprowadzanie zdalnej diagnostyki systemów pojazdu, pomoc na drodze, przeprowadzanie przeglądów, monitorowanie stanu technicznego pojazdu czy zarządzanie w razie zdarzenia losowego.
- Telematyka Delphi bezproblemowo integruje się z architekturą samochodu, tworząc rozwiązanie zapewniające pełną łączność – wyjaśnia Lúcia Veiga Moretti, prezes działu Delphi Product & Service Solutions. - To połączone w jedno urządzenie: komputer, urządzenie skanujące, GPS i telefon komórkowy. Zebrane przez nie informacje i dane zmienią sposób działania na niezależnym rynku części zamiennych.
Najnowsze rozwiązania telematyczne Delphi mają większą zdolność przetwarzania informacji i zbierają dwukrotnie więcej danych z systemów zainstalowanych w samochodzie. Łączą ze sobą również warsztaty i stacje obsługi, dystrybutorów, sprzedawców i inne podmioty działające na tym rynku z flotami i klientami, co zwiększa lojalność wobec konkretnego warsztatu i rentowność stacji obsługi. Możliwość tą Delphi wykorzystuje łącząc się z dystrybutorami w Ameryce Północnej.
Komentarze (0)