Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Rozwija moce produkcyjne

W 2007 roku z wydajnością produkcyjną na poziomie około 70 000 systemów osiowych, Mercedes–Benz TrailerAxleSystems (TAS) jest jednym z największych producentów osi do pojazdów ciężarowych. Tak jak w latach poprzednich, również w roku 2007 produkty TAS spełniły oczekiwania producenta i klientów na nadal rosnącym rynku samochodów użytkowych. Dziś, osie pochodzące z Daimler Trucks są używane przez głównych producentów przyczep i naczep w całej Europie. Latem 2007 roku, Mercedes–Benz TAS wprowadził w fabryce w Kassel program inwestycyjny, który miał na celu dalsze powiększenie silnej pozycji rynkowej oraz zapobieganie powstaniu tzw. wąskiego gardła w zaopatrzeniu. Jednym z głównych elementów tej strategii jest wyposażenie fabryki w dwa dodatkowe urządzenia spawalnicze (do końca tego roku), co z pewnością usprawni jej działalność. Produkcja w roku 2009 znacznie przyśpieszy, kiedy to liczba linii montażowych wzrośnie z dwóch do trzech. Zgodnie z założeniami tej ekspansji, zmiany modelowe będą dostosowane do produkcji oraz możliwości montażowych.



Produkcja osi do przyczep i naczep samochodów ciężarowych jest ważną częścią długoterminowego pakietu produktów i usług Daimler Trucks. Mercedes–Benz TAS już od ponad dziesięciu lat produkuje w Kassel systemy osiowe do pojazdów ciężarowych na potrzeby rynku europejskiego. Przy produkcji osi, która jest kluczową działalnością fabryki w Kassel, pracuje około 200 pracowników. Dzięki typoszeregowi inteligentnych systemów osi do naczep i przyczep, zwanemu “DCA Family” (Durable Compact Axle) Mercedes–Benz TAS jest technologicznym liderem na rynku osi. Twórcy osi z Kassel ustawicznie opracowują pionierskie rozwiązania, które tworzą znaczną wartość dodaną dla klientów. Najlepszym tego przykładem jest DCA Airmaster – pierwsza na świecie oś, która pełni rolę zbiornika sprężonego powietrza dla potrzeb zawieszenia pneumatycznego i układu hamulcowego naczepy.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony