Nasze rozmowy

2 miesiące temu  07.07.2020, ~ Administrator   

Rozwój czy ograniczenie? – szanse i zagrożenia dla serwisów samochodowych związane z Covid-19

Każdy nowy kryzys jest szansą na rozwój dotychczasowej działalności serwisu samochodowego, ale może też być przyczyną porażki. Siła przedsiębiorstwa wynika z jego strategii biznesowej, formy komunikacji z klientami oraz z umiejętności dopasowania się do nowych okoliczności. Ważne jest też wsparcie podmiotów zewnętrznych. Brak połączenia tych czynników może grozić ryzykiem niepowodzenia.

Rozmawiamy z Robertem Dzierżanowskim, kierownikiem ds. rozwoju koncepcji serwisowych firmy Robert Bosch.

- Tegoroczna pandemia zweryfikowała, czy serwisy samochodowe są gotowe na nieprzewidziane zdarzenia i czy potrafią dostosować się do nowych realiów. Jak wyglądała sytuacja w warsztatach sieci Bosch Car Service? Czy wykorzystały szanse towarzyszące pandemii koronawirusa?
Branża aftermarketowa – jako jedna z nielicznych – w dobie Covid-19 nie została odgórnie...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 1
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony