Warto wiedzieć

wczoraj  20.02.2025, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

Rozwój sieci sprzedaży i serwisu w Polsce

Z niemal 30-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym i imponującym wynikiem ponad 2,6 miliona sprzedanych samochodów w 2024 roku, CHERY konsekwentnie rozwija swoją globalną ekspansję. Rok 2025 to przełomowy moment – marka wchodzi na rynek europejski, a jej pierwszym przystankiem będzie Polska.

Za rozwój sieci sprzedaży i obsługi w naszym kraju odpowiadać będzie OMODA AUTO POLAND, które zaprezentuje polskim klientom bezpieczne, inteligentne i ekologiczne samochody, idealnie dopasowane do ich oczekiwań.

CHERY jest pierwszym chińskim producentem samochodów, który w pełni opanował kluczowe technologie w zakresie silników, skrzyń biegów i podwozi. Aby dostosować swoje pojazdy do europejskich standardów i wymagań klientów, marka utworzyła jedno z kluczowych centrów badawczo-rozwojowych w Niemczech, pod Frankfurtem. Centrum to dynamicznie się rozwija, a jego zadaniem jest szybka adaptacja technologii oraz strategii produktowych do potrzeb europejskiego rynku. Ważną informacją dla przyszłych klientów CHERY jest fakt, że magazyn części zamiennych dla marki także znajduje się w Polsce, co pozwoli uniknąć wyzwań logistycznych podczas serwisowania aut.

Chiński gigant motoryzacyjny intensywnie pracuje nad budową sieci sprzedaży i serwisu w Polsce. W najbliższych tygodniach kluczowi, polscy partnerzy handlowi jadą do Chin, aby sfinalizować strategie sprzedażowe i rozwój sieci dealerskiej i serwisowej. Do końca 2025 roku w Polsce powstanie około 25 salonów samochodowych marki CHERY.

Pierwsze egzemplarze SUV-ów CHERY zostaną zarejestrowane Polsce już w drugim kwartale 2025 roku, ale pierwsze salony zostaną otwarte w drugiej połowie 2025 roku. Marka planuje dynamiczny rozwój sieci dealerskiej i zapewnienie kompleksowej obsługi serwisowej, aby sprostać oczekiwaniom polskich klientów

Wejście CHERY na polski rynek oznacza ekscytujący rozwój dla krajowego przemysłu motoryzacyjnego. Poprzez wprowadzanie innowacyjnych technologii i tworzenie kompleksowej sieci serwisowej marka zapewni polskim konsumentom szerszy wybór produktów.

Fot. CHERY

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony