
Z niemal 30-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym i imponującym wynikiem ponad 2,6 miliona sprzedanych samochodów w 2024 roku, CHERY konsekwentnie rozwija swoją globalną ekspansję. Rok 2025 to przełomowy moment – marka wchodzi na rynek europejski, a jej pierwszym przystankiem będzie Polska.
Za rozwój sieci sprzedaży i obsługi w naszym kraju odpowiadać będzie OMODA AUTO POLAND, które zaprezentuje polskim klientom bezpieczne, inteligentne i ekologiczne samochody, idealnie dopasowane do ich oczekiwań.
CHERY jest pierwszym chińskim producentem samochodów, który w pełni opanował kluczowe technologie w zakresie silników, skrzyń biegów i podwozi. Aby dostosować swoje pojazdy do europejskich standardów i wymagań klientów, marka utworzyła jedno z kluczowych centrów badawczo-rozwojowych w Niemczech, pod Frankfurtem. Centrum to dynamicznie się rozwija, a jego zadaniem jest szybka adaptacja technologii oraz strategii produktowych do potrzeb europejskiego rynku. Ważną informacją dla przyszłych klientów CHERY jest fakt, że magazyn części zamiennych dla marki także znajduje się w Polsce, co pozwoli uniknąć wyzwań logistycznych podczas serwisowania aut.
Chiński gigant motoryzacyjny intensywnie pracuje nad budową sieci sprzedaży i serwisu w Polsce. W najbliższych tygodniach kluczowi, polscy partnerzy handlowi jadą do Chin, aby sfinalizować strategie sprzedażowe i rozwój sieci dealerskiej i serwisowej. Do końca 2025 roku w Polsce powstanie około 25 salonów samochodowych marki CHERY.
Wejście CHERY na polski rynek oznacza ekscytujący rozwój dla krajowego przemysłu motoryzacyjnego. Poprzez wprowadzanie innowacyjnych technologii i tworzenie kompleksowej sieci serwisowej marka zapewni polskim konsumentom szerszy wybór produktów.
Fot. CHERY
Komentarze (0)