Celem tej ogólnopolskiej akcji jest promowanie zakupów części motoryzacyjnych pochodzących od polskich producentów. Prowadzone w ramach kampanii działania skierowane będą przede wszystkim do profesjonalistów z branży warsztatowej.
Obecnie polskie części motoryzacyjne stanowią solidną alternatywę dla droższych produktów znanych marek zagranicznych. Oferują także nieporównywalnie wyższą jakość od tanich części dalekowschodnich. Jednak w dobie rosnącej konkurencji posiadanie dobrego produktu nie zawsze wystarcza, aby odnieść rynkowy sukces.
Polscy producenci części postanowili połączyć siły i zawalczyć o należne im miejsce w świadomości klientów. W tym celu zainicjowano ogólnopolską kampanię, której celem jest promocja polskich produktów pośród konsumentów i profesjonalistów z branży warsztatowej. W gronie inicjatorów znalazły się takie firmy, jak Asmet, ENZet, Lumag oraz Tedgum. Inne polskie przedsiębiorstwa mogą dołączyć do nich w każdej chwili.
Inicjatorom kampanii zależy również na podkreśleniu roli rodzimych producentów w polskiej gospodarce. Większa sprzedaż polskich części oznacza więcej środków na inwestycje i rozwój polskich firm, a w konsekwencji – więcej miejsc pracy w zakładach z rodzimym kapitałem.
Funkcjonuje już strona internetowa kampanii, dostępna pod adresem www.polskieczesci.pl. Można znaleźć tam wszystkie informacje na temat prowadzonych działań oraz opisy firm zaangażowanych w akcję.
Więcej na: www.polskieczesci.pl
Komentarze (0)