Auto Partner S.A. z optymizmem patrzy w przyszłość. Spółka aktywnie rozwija się i wzmacnia swoje fundamenty, przygotowując się na każdy rynkowy scenariusz.
Tylko w listopadzie 2016 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Auto Partner wzrosły o ponad 42%.
– Spółka ma solidne fundamenty do dalszego rozwoju – mówi Aleksander Górecki, prezes zarządu firmy. – Obecnie rynek nam sprzyja, ale w naszej opinii jest wymagający. Rozwijamy się dynamicznie – dwucyfrowo – i systematycznie realizujemy kolejne punkty obranej strategii. Chcemy być przygotowani na każdy scenariusz i elastycznie dopasowywać się do zmieniających się potrzeb naszych klientów na tym niezwykle konkurencyjnym rynku. Takie podejście sprzyja dalszym wzrostom.
Jak dodaje Piotr Janta, członek zarządu Auto Partner odpowiedzialny za rozbudowę sieci sprzedaży, spółka stara się ściśle współpracować ze swoimi partnerami, świadcząc usługę dostawy wysokiej jakości towaru w jak najszybszym czasie oraz dostarczając know-how potrzebny do budowania relacji z ich klientami. Dlatego obecnie najistotniejszym argumentem w dystrybucji części zamiennych, w związku ze stale rosnącym udziałem warsztatów niezależnych, są przede wszystkim czas dostawy oraz dostępność części. Tylko dystrybutorzy z szeroką ofertą produktową oraz rozbudowaną siecią logistyczną, zapewniającą kilkukrotną dostawę w ciągu jednego dnia do klienta, są w stanie sprostać wymogom rynku. Auto Partner, już dziś oferujący dostawy do klienta 3-5 razy dziennie, dąży do tego, aby zarówno w Polsce, jak i swoim zagranicznym klientom dostarczać towar w dniu złożenia zamówienia. W tym celu tworzy kolejne centra logistyczne.
Komentarze (0)