Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Sachs

dba o atrakcyjny wygląd warsztatów

Nowoczesny warsztat samochodowy to nie tylko sprawny i profesjonalny serwis techniczny. W czasach coraz silniejszej konkurencji, to także przyjazne podejście do klienta oraz atrakcyjny wygląd samej firmy. O taki właśnie wygląd 500 warsztatów w całym kraju zadbała marka SACHS. W marcu br. wybrane warsztaty – montujące amortyzatory i sprzęgła marki SACHS – otrzymały specjalne zestawy materiałów informacyjnych i reklamowych. Celem akcji, poprzez dekorację za pomocą przesłanych materiałów punktu obsługi klienta oraz innych części warsztatu, było podkreślenie w świadomości klientów roli stosowania wysokiej jakości części zamiennych.



- Ideą przewodnią akcji była chęć wsparcia profesjonalnych serwisów korzystających z produktów marki SACHS w ich codziennej pracy. Nasi partnerzy mogą zawsze liczyć na doświadczenie naszej firmy w zakresie pozyskiwania nowych klientów, a także budowania z nimi długoterminowych relacji – powiedział Witold Kmieciak, dyrektor Przedstawicielstwa ZF Trading GmbH w Polsce. Akcja SACHS była jednocześnie konkursem dla właścicieli warsztatów. Najlepsze wykorzystanie materiałów promocyjnych, udokumentowane zdjęciem przesłanym do organizatorów, zostały nagrodzone. Wyłoniony pod koniec kwietnia br. zwycięzca konkursu, wraz z wybranymi przez siebie 3 osobami, pojedzie na wycieczkę do Wuerzburga w Niemczech. Zwiedzi także położony w pobliskim Schweinfurcie zakład produkcyjny SACHS. Osoby, które zajęły kolejne miejsca, zostały nagrodzone specjalnymi narzędziami warsztatowymi. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają dodatkowo nagrody – niespodzianki.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony