Wydarzenia

ponad rok temu  29.07.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Sachs Roadshow 2016 już za nami!

IV edycja prestiżowego cyklu szkoleń przedstawicielstwa ZF Friedrichshafen AG dobiegła końca. W tegorocznej odsłonie spotkań branżowych, które odbyły się w czerwcu na torze Jastrząb w Szydłowcu, udział wzięło ponad 800 uczestników z Polski i innych krajów Europy.

W ciągu ośmiu intensywnych dni eksperci koncernu ZF przeprowadzili szereg szkoleń technicznych, liczne rozmowy indywidualne z partnerami oraz przybliżali zagadnienia motosportu podczas emocjonujących wyścigowych zmagań.
– Tegoroczna edycja Sachs Roadshow była zdecydowanie najbardziej wymagającą i najlepiej przyjętą przez klientów. W trakcie prowadzonych szkoleń skupiliśmy się na przedstawieniu nowego konceptu warsztatowego – ZF Services [pro]Tech, który zadebiutuje w Polsce z początkiem przyszłego roku – mówi Peter Rothenhöfer, dyrektor przedstawicielstwa ZF Friedrichshafen AG SA w Polsce. – W trakcie ośmiu dni zebraliśmy ponad 100 deklaracji od niezależnych warsztatów, które już teraz są zainteresowane uczestniczeniem w przygotowanym przez nas programie. Jestem przekonany, że z czasem przybliżania kolejnych rozwiązań i korzyści, jakie płyną ze współpracy z nami, liczba ta będzie stale rosnąć.
Program spotkań został ułożony w taki sposób, by przekazać pracownikom branży warsztatowej szereg informacji i porad praktycznych, które będą mogli wykorzystać w swojej codziennej pracy. Przykładem tych działań były poruszane tematy kół dwumasowych i sprzęgieł w trakcie szkoleń technicznych. Mechanicy mieli okazję zapoznać się z najczęściej występującymi usterkami przy montażu tych elementów, które nierzadko traktowane są jako wadliwe funkcjonowanie nowej części. Na specjalnie spreparowanym samochodzie marki VW Passat można było zobaczyć, jaki wpływ na koło dwumasowe mają: zbyt niskie obroty na biegu jałowym, mechaniczne uszkodzenia zaworu recyrkulacji spalin, uszkodzenia układu zapłonowego i wreszcie niewłaściwa praca rozrusznika lub zbyt niskie napięcie na zasilających go kablach.
Eksperci z ZF Race Engineering – najbardziej zaawansowanego działu koncernu ZF – zaprezentowali szczegółowe informacje na temat produktów skierowanych do różnych odmian sportów motorowych. Na przygotowanej Fun Station uczestnicy zmagali się w kilku próbach precyzyjnego prowadzenia pojazdów oraz zasiadali na prawym fotelu w samochodach marki Porsche: 991 GT3 i GT3RS o mocy 408 i 500 KM oraz 997 GTS.
Uczestnicy rywalizowali również na torze, prowadząc specjalnie przygotowane samochody w specyfikacji wyścigowej – Volkswagen Scirocco R-Cup o mocy 290 KM. Pod koniec każdego dnia 30 najlepszych zawodników walczyło o trzy pierwsze miejsca na podium, które nagradzane były atrakcyjnymi upominkami.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony