– zapowiedź imprezy. SACHS Roadshow to – jak mówią organizatorzy – największe na świecie tego typu przedsięwzięcie. Do tej pory trzy edycje odbyły się w Niemczech. Czynny udział wzięło w nich 13 tysięcy uczestników. Jest to cykl szkoleniowy połączony z dobrą zabawą motoryzacyjną dedykowany branży warsztatowej. Od tego roku również w Polsce! - Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni zainteresowaniem, jakim cieszy się projekt w Polsce – chwali się Peter Rothenhofer, dyrektor firmy ZF w Polsce. - Przypomnę, że zgłoszenia przyjmujemy od 1 stycznia do 15 kwietnia, a do końca stycznia wpłynęło już ponad 10 tysięcy zgłoszeń. To bardzo dużo, więcej niż na rodzimym dla naszej firmy rynku niemieckim. W maju i czerwcu 2013 r. w czterech lokalizacjach w różnych częściach Polski odbędą się warsztaty szkoleniowe SACHS Roadshow. Od 7 do 17 maja impreza odbywać się będzie na lotnisku w Kamieniu Śląskim. Z kolei od 20 do 24 maja Roadshow zawita na tor w Poznaniu. W dniach 4-7 czerwca szkolenia odbędą się w Toruniu na terenie Akademii Bezpiecznej Jazdy. Na koniec całego programu impreza zagości w Warszawie, gdzie od 11 do 14 czerwca na terenie Toru Wyścigów Konnych na Służewcu odbędą się ostatnie cykle szkoleniowe adresowane do warsztatowców z centralnej Polski.
- Całodniowe szkolenie to połączenie wspaniałej zabawy i przyswajania przydatnej wiedzy, niekoniecznie na nudnych wykładach – opisuje Peter Rothenhofer. - Dzień rozpoczynamy od szkolenia bezpiecznej jazdy na samochodach wyścigowych pod okiem instruktorów z ekipy kierowcy wyścigowego Jorga van Ommena. Później przejdziemy do szkolenia z diagnostyki amortyzatorów. Kolejnym etapem jest szkolenie sprzedażowe przy wykorzystaniu odgrywania scenek. Następnie czeka nas bardzo szczegółowe szkolenie z diagnostyki i poprawnej wymiany zużytego koła dwumasowego. Po teorii również zajęcia praktyczne. Kolejną aktywnością dla uczestników będzie wyścig gokartowy połączony z pracą zespołową w pit-stopach. W zależności od wyników wyścigu najlepsi będą mogli samodzielnie poprowadzić profesjonalny samochód wyścigowy serii DTM. Ci, którym poszło gorzej, będą podróżować jako pasażerowie w towarzystwie kierowców wyścigowych. Taki dzień, to dzień pełen atrakcji i fachowej wiedzy.
By zgłosić siebie i/lub swoich pracowników do programu SACHS Roadshow, trzeba w swoich warsztatach używać i oferować części ZF-SACHS. Ze względu na ogromne zainteresowanie darmowym szkoleniem połączonym z dobrą zabawą i ciekawymi doświadczeniami, by zgłosić się do programu SACHS Roadshow, trzeba wykazać minimalny próg obrotu częściami niemieckiego producenta. Dla warsztatów jedno- i dwustanowiskowych jest to przynajmniej 2000 zł dla warsztatów specjalizujących się w naprawie aut osobowych i dwukrotnie więcej dla warsztatów naprawiających auta ciężarowe. Dla warsztatów posiadających od trzech do pięciu stanowisk podnośnikowych progi są dokładnie dwa razy wyższe. Dla serwisów, które mają sześć i więcej podnośników, próg obrotu wynosi 6000 zł w przypadku serwisów aut osobowych i 12.000 zł dla serwisu samochodów ciężarowych. Trzeba podkreślić, że są to minimalne obroty na częściach ZF, SACHS, które trzeba wykazać, by móc się zgłosić do programu SACHS Roadshow. Nie oznacza to jednak, że na pewno weźmiemy w nim udział. Ostatecznie o wyborze 2,5 tysiąca kandydatów zdecyduje wysokość obrotu na częściach niemieckiego producenta, czyli szczęśliwcami zostaną Ci, którzy zamontowali i sprzedali najwięcej. Pamiętać należy, że szkolenie i całe przedsięwzięcie jest darmowe dla jego uczestników.
Artur Ostaszewski
- Całodniowe szkolenie to połączenie wspaniałej zabawy i przyswajania przydatnej wiedzy, niekoniecznie na nudnych wykładach – opisuje Peter Rothenhofer. - Dzień rozpoczynamy od szkolenia bezpiecznej jazdy na samochodach wyścigowych pod okiem instruktorów z ekipy kierowcy wyścigowego Jorga van Ommena. Później przejdziemy do szkolenia z diagnostyki amortyzatorów. Kolejnym etapem jest szkolenie sprzedażowe przy wykorzystaniu odgrywania scenek. Następnie czeka nas bardzo szczegółowe szkolenie z diagnostyki i poprawnej wymiany zużytego koła dwumasowego. Po teorii również zajęcia praktyczne. Kolejną aktywnością dla uczestników będzie wyścig gokartowy połączony z pracą zespołową w pit-stopach. W zależności od wyników wyścigu najlepsi będą mogli samodzielnie poprowadzić profesjonalny samochód wyścigowy serii DTM. Ci, którym poszło gorzej, będą podróżować jako pasażerowie w towarzystwie kierowców wyścigowych. Taki dzień, to dzień pełen atrakcji i fachowej wiedzy.
By zgłosić siebie i/lub swoich pracowników do programu SACHS Roadshow, trzeba w swoich warsztatach używać i oferować części ZF-SACHS. Ze względu na ogromne zainteresowanie darmowym szkoleniem połączonym z dobrą zabawą i ciekawymi doświadczeniami, by zgłosić się do programu SACHS Roadshow, trzeba wykazać minimalny próg obrotu częściami niemieckiego producenta. Dla warsztatów jedno- i dwustanowiskowych jest to przynajmniej 2000 zł dla warsztatów specjalizujących się w naprawie aut osobowych i dwukrotnie więcej dla warsztatów naprawiających auta ciężarowe. Dla warsztatów posiadających od trzech do pięciu stanowisk podnośnikowych progi są dokładnie dwa razy wyższe. Dla serwisów, które mają sześć i więcej podnośników, próg obrotu wynosi 6000 zł w przypadku serwisów aut osobowych i 12.000 zł dla serwisu samochodów ciężarowych. Trzeba podkreślić, że są to minimalne obroty na częściach ZF, SACHS, które trzeba wykazać, by móc się zgłosić do programu SACHS Roadshow. Nie oznacza to jednak, że na pewno weźmiemy w nim udział. Ostatecznie o wyborze 2,5 tysiąca kandydatów zdecyduje wysokość obrotu na częściach niemieckiego producenta, czyli szczęśliwcami zostaną Ci, którzy zamontowali i sprzedali najwięcej. Pamiętać należy, że szkolenie i całe przedsięwzięcie jest darmowe dla jego uczestników.
Artur Ostaszewski
Komentarze (0)