Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Saint-Gobain Abrasives

Spotkanie z dystrybutorami produktów marki NORTONa

Spotkanie w Kole otworzył Pan Jérôme Lionet, Prezes Saint-Gobain Abrasives, przedstawiając historię grupy kapitałowej Saint-Gobain, jej rozwój, strategię i osiągnięcia. Wiele uwagi Pan Prezes poświęcił marce Norton, która kilka miesięcy temu zastąpiła pierwotną markę Korund (odtąd wszystkie te produkty są sprzedawane pod marką Norton). Marka Norton (pierwotnie amerykańska, udoskonalana od 150 lat), po zdobyciu rynków europejskich, jest jedną z najlepiej rozpoznawanych marek w branży materiałów ściernych. Pozwoliła ona poszerzyć asortyment produktów oferowanych przez zakład w Kole (największy w Europie) z kilkuset do 1200 i – jako silna marka na rynkach światowych – dała produktom SGA większe wsparcie marketingowe. – Marka Norton to najnowocześniejsza marka jaką dysponujemy i marka najwyższej jakości. (…) W przeszłości Norton był częścią, teraz jest całością. Wzmocni znacząco naszą pozycję na rynku – powiedział Jérôme Lionet. O dużym znaczeniu budowania silnej marki i potrzebie globalizacji marek podczas spotkania mówił również Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Pan Andrzej Kruszyński. Grupa Saint-Gobain skupiała w roku ubiegłym 50 marek w Europie, które planuje zglobalizować, sprowadzić do 5 wiodących marek (przykładem takiego procesu jest przejście marki Korund w Norton). Ważną częścią spotkania była wymiana doświadczeń pomiędzy dystrybutorami, a działem obsługi klienta w SGA. Ponad godzinę wymieniano uwagi nt. usprawnienia współpracy, zapotrzebowania rynków i przyszłej strategii firmy. W Centrum Teorii i Praktyki (profesjonalnej sali wykładowej i testowej) uczestnicy spotkania mogli zapoznać się z layoutem nowego katalogu produktów, nowym asortymentem firmy oraz osobiście przetestować jego działanie w obecności pracowników SGA. Obecnie w grupie Saint-Gobain (oprócz szkła, wszelkiego rodzaju opakowań szklanych, materiałów budowlanych, izolacyjnych, ceramiki przemysłowej i tworzyw sztucznych) aż 1/3 produkcji materiałów wysokiej technologii (high performance materials) stanowią materiały ścierne. Do ich produkcji w Polsce francuski inwestor zatrudnia prawie 1000 osób. Materiały ścierne marki Norton obsługują rynek przemysłu motoryzacyjnego, hutniczego, odlewniczego, przemysłu drzewnego, a obecnie najnowsze z nich zdobywają rynek produkcji jachtów (specjalna “oferta dla szkutników”). Wieczorem spotkanie przeniosło się do Ośrodka Wypoczynkowego w Mikorzynie. Po rejsie statkiem, urozmaiconym w różnego rodzaju gry i zabawy w stylu piratów, do samego rana trwała wspólna biesiada przy Ognisku dla Szczurów Lądowych. 29 września po zwiedzeniu zakładu produkcyjnego, na zakończenie spotkania dystrybutorzy produktów marki NORTON otrzymali certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w tym jakże ważnym spotkaniu.

Lidia Ciecierska
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony