Legenda elementów
Samochody osobowe/FORD/S-Max I [06>15] (CD340)/2.3i 16v Kat/Jednobryłowy/SEWA (118 kW)/[-/07>-/15] Ford/EEC VI/-/[02/07>]/Z rozruchem za pomocą przycisku i automatyczną skrzynią biegów
001 Centralka elektroniczna sterowania silnika
002 Akumulator zapłonowy
003 Skrzynka bezpieczników zasilania
004 Przekaźnik przyłącza 15
005 Przekaźnik główny
006 Centralka elektroniczna sterowania automatycznej skrzyni biegów
007 Przekaźnik automatycznej skrzyni biegów
008 Przekaźnik rozrusznika
009 Rozrusznik
010 Alternator
011 Przekaźnik załączający sprzęgło sprężarki klimatyzacji
012 Magnes załączający sprzęgło sprężarki klimatyzacji
013 Moduł silniczka i wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzacji
014 Wyłącznik pedału hamulca
015 Wyłącznik pedału sprzęgła
016 Przycisk włączenia i wyłączenia silnika
017 Wyłącznik świateł
018 Centralka elektroniczna sterowania rozruchu bez kluczyka
019 Centralka elektroniczna komputera pokładowego
020 Przekaźnik pompy paliwa
021 Pompa paliwa z czujnikami poziomu
022 Czujnik pedału gazu elektronicznego
023 Centralka elektroniczna sterowania komputerem pokładowym oraz skrzynką przekaźników i bezpieczników
024 Podgrzewana sonda lambda
025 Podgrzewana sonda lambda
026 Elektrozawór oczyszczania oparów benzyny
027 Elektrozawór kolektora dolotowego
028 Elektrozawór przepustnicy zmiennej długości kolektora dolotowego
029 Silnik krokowy zaworu EGR
030 Moduł silniczka przepustnicy kolektora dolotowego
031 Czujnik temperatury oraz ciśnienia powietrza dolotowego
032 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego
033 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
034 Pojedyncze wbudowane cewki zapłonowe
035 Wtryskiwacze magnetyczne
036 Czujnik indukcyjny obrotów silnika
037 Czujnik indukcyjny fazy
038 Czujnik spalania stukowego
039 Presostat wspomagania kierownicy
040 Regulator ciśnienia oleju silnika
041 Centralka elektroniczna sterowania ABS
042 Linia CAN
F001 Bezpiecznik F 019 wartość 60 A
F002 Bezpiecznik F 020 wartość 60 A
F003 Bezpiecznik FA8 wartość 20 A
F004 Bezpiecznik FC8 wartość 20 A
F005 Bezpiecznik F 041 wartość 20 A
F006 Bezpiecznik F 042 wartość 10 A
F007 Bezpiecznik wartość niedostępna
F008 Bezpiecznik F 008 wartość 10 A
F009 Bezpiecznik F 033 wartość niedostępna
F010 Bezpiecznik F 015 wartość niedostępna
F011 Bezpiecznik F 011 wartość niedostępna
F012 Bezpiecznik D 013 wartość niedostępna
F013 Bezpiecznik F 007 wartość niedostępna
F014 Bezpiecznik F 005 wartość 60 A
F015 Bezpiecznik F 017 wartość 60 A
F016 Bezpiecznik F 018 wartość 60 A
F017 Bezpiecznik F 004 wartość niedostępna
F018 Bezpiecznik F 022 wartość niedostępna
F019 Bezpiecznik F 006 wartość 10 A
F020 Bezpiecznik F 011 wartość 10 A
F021 Bezpiecznik F 012 wartość 10 A
F022 Bezpiecznik F 009 wartość 10 A
Pin Funkcja
A01 Nieokablowany
A02 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał
A03 Nieokablowany
A04 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 1, aktywacja potencjałem ujemnym
A05 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 3, aktywacja potencjałem ujemnym
A06 Nieokablowany
A07 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A08 Cewka zapłonowa – cylinder nr 4, sygnał podstawowy
A09 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał
A10 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas rozruchu silnika
A10 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas pracy silnika
A11 Nieokablowany
A12 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 2, aktywacja potencjałem ujemnym
A13 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 4, aktywacja potencjałem ujemnym
A14 Nieokablowany
A15 Nieokablowany
A16 Cewka zapłonowa – cylinder nr 2, sygnał podstawowy
A17 Nieokablowany
A18 Indukcyjny czujnik obrotów silnika – masa
A19 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
A20 Nieokablowany
A21 Czujnik spalania stukowego – sygnał
A22 Nieokablowany
A23 Nieokablowany
A24 Cewka zapłonowa – cylinder nr 3, sygnał podstawowy
A25 Nieokablowany
A26 Nieokablowany
A27 Nieokablowany
A28 Regulator ciśnienia oleju silnika – sygnał
A29 Czujnik spalania stukowego – masa
A30 Nieokablowany
A31 Nieokablowany
A32 Cewka zapłonowa – cylinder nr 1, sygnał podstawowy
B01 Nieokablowany
B02 Nieokablowany
B03 Podgrzewana sonda lambda – sygnał
B04 Podgrzewana sonda lambda – masa wzorcowa
B05 Podgrzewana sonda lambda – masa wzorcowa
B06 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – zasilanie +5 V
B07 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
B08 Zawór oczyszczania pochłaniacza – sterowanie PWM
B09 Nieokablowany
B10 Nieokablowany
B11 Nieokablowany
B12 Centralka elektroniczna sterowania silnika – przełączenie urządzenia
B13 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza wlotowego - zasilanie +5 V
B14 Przekaźnik załączenia sprzęgła sprężarki – aktywacja potencjałem ujemnym
B15 Moduł silniczka i wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora – sterowanie PWM
B16 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
B17 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał
B18 Nieokablowany
B19 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
B20 Nieokablowany
B21 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał urządzenia
B22 Nieokablowany
B23 Przekaźnik rozrusznika – aktywacja potencjałem ujemnym
B24 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
B25 Nieokablowany
B26 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B27 Nieokablowany
B28 Nieokablowany
B29 Centralka elektroniczna sterowania komputera pokładowego – nieokreślone
B30 Nieokablowany
B31 Elektroniczne urządzenie sterujące komputera pokładowego – nieokreślone
B32 Regulator ciśnienia wspomagania kierownicy – sygnał
B33 Nieokablowany
B34 Nieokablowany
B35 Nieokablowany
B36 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
B37 Centralka elektroniczna sterowania ABS – sygnał magistrali CAN H
B38 Centralka elektroniczna sterowania ABS – sygnał magistrali CAN L
B39 Nieokablowany
B40 Nieokablowany
B41 Nieokablowany
B42 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B43 Nieokablowany
B44 Nieokablowany
B45 Nieokablowany
B46 Nieokablowany
B47 Czujnik spalania stukowego – masa
B48 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
C01 Czujnik indukcyjny fazy – masa
C02 Silnik krokowy obrotowego zaworu EGR – sterownik PWM
C03 Silnik krokowy obrotowego zaworu EGR – sterownik PWM
C04 Zawór przepustnicy kolektora dolotowego o zmiennej geometrii – sterowanie PWM
C05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – uziemienie urządzeń
C06 Moduł silniczka zaworu przepustnicy kolektora dolotowego – masa
C07 Moduł silniczka przepustnicy kolektora dolotowego o zmiennej geometrii – sygnał
C08 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
C09 Alternator – cyfrowy sygnał linii
CIO Silnik krokowy obrotowego zaworu EGR – sterownik PWM
Cli Silnik krokowy obrotowego zaworu EGR – sterownik PWM
C12 Zawór przewodu dolotowego o zmiennej geometrii – kontrola PWM
C13 Nieokablowany
C14 Nieokablowany
C15 Nieokablowany
C16 Nieokablowany
C17 Nieokablowany
C18 Nieokablowany
C19 Nieokablowany
C20 Nieokablowany
C21 Nieokablowany
C22 Moduł silnika przepustnicy przewodu dolotowego o zmiennej geometrii – sterownik PWM
C23 Nieokablowany
C24 Moduł silniczka przepustnicy przewodu dolotowego o zmiennej geometrii – sygnał
C25 Nieokablowany
C26 Nieokablowany
C27 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – sygnał
C28 Czujnik indukcyjny fazy – sygnał
C29 Moduł silnika przepustnicy przewodu dolotowego o zmiennej geometrii – sterownik PWM
C30 Nieokablowany
C31 Nieokablowany
Komentarze (0)