Legenda elementów
Samochody osobowe/HONDA/Civic VIII [06>12] (FA/FD) Hybrid/1.3 16v DSi Kat/Sedan 3-bryłowy/LDA2 (70 kW)/[--/06>--/12]
Honda/PGM-FI/-/[-/06>]/-
001 Centralka elektroniczna sterowania silnika
002 Akumulator zapłonowy
003 Wyłącznik zapłonu
004 Przekaźnik rozrusznika
005 Rozrusznik
006 Przekaźnik główny
007 Przekaźnik pompy paliwa
008 Pompa paliwa
009 Przekaźnik wentylatora klimatyzacji
010 Przekaźnik wentylatora silnika i klimatyzacji
011 Przekaźnik wentylatora chłodzenia silnika – wysoka prędkość
012 Przekaźnik przyłącza 15
013 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
014 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
015 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
016 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
017 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
018 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
019 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
020 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
021 Wyłącznik pedału hamulca
022 Regulator ciśnienia oleju
023 Czujnik poziomu oleju
024 Silnik wentylatora chłodzenia silnika i klimatyzator
025 Silniczek wentylatora chłodzenia silnika
026 Przekaźnik przepustnicy we wlotowym przewodzie rozgałęzionym
027 Czujnik pedału gazu elektronicznego
028 Silnik zaworu przewodu wlotowego rozgałęzionego z potencjometrem
029 Elektrozawór regulacji skoku zaworu
030 Elektrozawór regulacji skoku zaworu
031 Regulator ciśnienia oleju skoku zaworu
032 Czujnik temperatury oleju
033 Czujnik ciśnienia oleju
034 Cyfrowy miernik masy powietrza
035 Czujnik obciążenia elektrycznego
036 Elektrozawór oczyszczania oparów benzyny
037 Wtryskiwacz magnetyczny
038 Wtryskiwacz magnetyczny
039 Wtryskiwacz magnetyczny
040 Wtryskiwacz magnetyczny
041 Czujnik synchronizacji efektu Halla
042 Czujnik prędkości z efektem Halla
043 Czujnik spalania stukowego
044 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu
045 Urządzenia zarządzające silnikiem – przekaźnik
046 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu
047 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego
048 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
049 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
050 Zawór EGR z potencjometrem
051 Dźwignia zmiany biegów
052 Przekaźnik załączający sprzęgło sprężarki
053 Magnes załączający sprzęgło sprężarki
054 Szybka linia CAN
055 Centralka elektroniczna Airbag
056 Centralka elektroniczna tablicy rozdzielczej
057 Centralka elektroniczna ABS
058 Złącze diagnostyczne
059 Komputer pokładowy
060 Centralka elektroniczna wspomagania kierownicy
061 Tachometr
062 Centralka elektroniczna radia
063 Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego
064 Czujnik Halla obrotów skrzyni biegów
065 Czujnik Halla obrotów skrzyni biegów
066 Czujnik Halla obrotów skrzyni biegów
067 Czujnik Halla obrotów skrzyni biegów
068 Elektrozawór regulacji bezstopniowej skrzyni biegów
069 Elektrozawór regulacji bezstopniowej skrzyni biegów
070 Elektrozawór sprzęgła wielotarczowego w skrzyni
071 Elektrozawór czujnika biegu wstecznego
072 Elektromagnesy bloku dźwigni zmiany biegów
F 001 Bezpiecznik F 001 (100 A)
F 002 Bezpiecznik F 002 (50 A)
F 003 Bezpiecznik F 036 (10 A)
F 004 Bezpiecznik F 002 (15 A)
F 005 Bezpiecznik F 023 (7,5 A)
F 006 Bezpiecznik F 019 (15 A)
F 007 Bezpiecznik F015 (15 A)
F 008 Bezpiecznik F 006 (20 A)
F 009 Bezpiecznik F 007 (20 A)
F 010 Bezpiecznik F 018 (20 A)
F 011 Bezpiecznik F 013 (15 A)
F 012 Bezpiecznik F 014 (15 A)
F 013 Bezpiecznik F 003 (15 A)
F 014 Bezpiecznik F 012 (10 A)
F 015 Bezpiecznik F 021 (15 A)
F 016 Bezpiecznik F 011 (15 A)
F 017 Bezpiecznik F 022 (7,5 A)
F 018 Bezpiecznik F 010 (7,5 A)
Pin Funkcja
A01 Nieokablowany
A02 Nieokablowany
A03 Nieokablowany
A04 Przekaźnik wentylatora chłodzenia silnika wysoka prędkość – aktywacja potencjałem ujemnym
A05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – aktywacja potencjałem ujemnym
A06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – aktywacja potencjałem ujemnym
A07 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A08 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A09 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A10 Nieokablowany
A11 Nieokablowany
A12 Przekaźnik zapłonu – aktywacja potencjałem ujemnym
A13 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
A14 Przekaźnik załączenia sprzęgła sprężarki klimatyzacji – aktywacja potencjałem ujemnym
A15 Przekaźnik pompy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
A16 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – sygnał
A17 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
A18 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
A19 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – zasilanie +5 V
A20 Przekaźnik przepustnicy w wylotowym przewodzie rozgałęzionym – aktywacja potencjałem ujemnym
A21 Przekaźnik urządzeń zarządzających silnikiem – aktywacja potencjałem ujemnym
A22 Nieokablowany
A23 Czujnik obciążenia elektrycznego – sygnał
A24 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
A25 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
A26 Nieokablowany
A27 Elektrozawór blokady dźwigni selektora – przełącznik
A28 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał urządzenia
A29 Urządzenie sterujące radiem – nieokreślone
A30 Nieokablowany
A31 Gniazdo diagnostyczne – nie zdefiniowano
A32 Nieokablowany
A33 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
A34 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – masa
A35 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – masa
A36 Centralka elektroniczna sterowania silnika – CAN sygnał H
A37 Nieokablowany
A38 Linia magistrali CAN o wysokiej prędkości – CAN H
A39 Linia magistrali CAN o wysokiej prędkości – CAN L
A40 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
A41 Nieokablowany
A42 Gniazdo diagnostyczne – nie zdefiniowano
A43 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A44 Centralka elektroniczna komputera pokładowego – nieokreślony
B01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B02 Zawór EGR z potencjometrem – sterowanie PWM
B03 Zawór oczyszczania pochłaniacza – sterowanie PWM
B04 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu – aktywacja
B05 Nieokablowany
B06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B07 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
B08 Czujnik Halla prędkości skrzyni biegów – sygnał
B09 Nieokablowany
B10 Elektrozawór czujnika biegu wstecznego – przełącznik
B11 Nieokablowany
B12 Wybór biegu – sygnał
B13 Wybór biegu – sygnał
B14 Wybór biegu – sygnał
B15 Wybór biegu – sygnał
B16 Wybór biegu – sygnał
B17 Czujnik Halla prędkości skrzyni biegów – sygnał
B18 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
B19 Czujnik temperatury oleju – sygnał
B20 Nieokablowany
B21 Wybór biegu – sygnał
B22 Nieokablowany
B23 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
B24 Nieokablowany
B25 Elektrozawór sprzęgła wielotarczowego w skrzyni – sterowanie PWM
B26 Elektrozawór regulacji podniesienia zaworów – sterownik PWM
B27 Nieokablowany
B28 Wybór biegu – sygnał
B29 Zawór EGR z potencjometrem – sygnał
B30 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
B31 Cyfrowy miernik mas powietrza – sygnał temperatury
B32 Cyfrowy miernik masy powietrza – masa
B33 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B34 Elektrozawór regulacji podniesienia zaworów – sterownik PWM
B35 Elektrozawór regulacji bezstopniowej skrzyni biegów – sterowanie PWM
B36 Nieokablowany
B37 Nieokablowany
B38 Nieokablowany
B39 Nieokablowany
B40 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B41 Elektrozawór sprzęgła wielotarczowego w skrzyni – masa
B42 Elektrozawór regulacji bezstopniowej skrzyni biegów – masa
B43 Elektrozawór regulacji bezstopniowej skrzyni biegów – masa
B44 Elektrozawór regulacji bezstopniowej skrzyni biegów – sterowanie PWM
C01 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
C02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
C03 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM
C04 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM
C05 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 01, aktywacja potencjałem ujemnym
C06 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 02, aktywacja potencjałem ujemnym
C07 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 03, aktywacja potencjałem ujemnym
C08 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 04, aktywacja potencjałem ujemnym
C09 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – aktywacja
C10 Czujnik Halla prędkości skrzyni biegów – sygnał
C11 Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał
C12 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – zasilanie +5 V
C13 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
C14 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
C15 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 1, przełącznik
C16 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 2, przełącznik
C17 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 3, przełącznik
C18 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 4, przełącznik
C19 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 4, przełącznik
C20 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – sygnał
C21 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – sygnał
C22 Czujnik ciśnienia oleju – sygnał
C23 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 1, przełącznik
C24 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 2, przełącznik
C25 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 3, przełącznik
C26 Nieokablowany
C27 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu – aktywacja
C28 Nieokablowany
C29 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – sygnał
C30 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – masa
C31 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
C32 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
C33 Regulator ciśnienia oleju skoku zaworu – sygnał
C34 Nieokablowany
C35 Nieokablowany
C36 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
C37 Czujnik poziomu oleju – sygnał
C38 Nieokablowany
C39 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – uziemienie
C40 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
C41 Nieokablowany
C42 Czujnik spalania stukowego – sygnał
C43 Czujnik Halla prędkości skrzyni biegów – sygnał
C44 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
Konfiguracja pinu urządzenia sterującego - strona okablowania A=B=C=Pin 44
Komentarze (0)