Diagnostyka

ponad rok temu  08.11.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

Schemat elektryczny Škoda Fabia

Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwią one Państwu naprawę pojazdów.

Legenda elementów
Samochody osobowe/ŠKODA/Fabia [15>] (NJ)/1.4 12vTDI/Sedan 2-bryłowy/CUTA (77 kW)/[01/15>]

Delphi/DCM/6.2/-/-
 B1 Akumulator zapłonowy
 E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 E11 Centralka elektroniczna deski wskaźników
 E119 Moduł wentylatora chłodzenia silnika i klimatyzatora
 E28 Centralka elektroniczna skrzyni automatycznej
 E3 Komputer pokładowy
 E53 Centralka elektroniczna kolumny kierowniczej
 E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
 G1 Alternator
 H1-1 Świeca żarowa wstępnego nagrzewania
 H1-2 Świeca żarowa wstępnego nagrzewania
 H31 Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia w cylindrze
 H55 Nagrzewnica paliwa
 H62 Nagrzewanie oleju w bloku silnika
 I1 Wyłącznik zapłonu
 I155 Regulator ciśnienia oleju
 I166 Selektor tempomatu
 I3 Przełącznik elektronicznego pedału hamulca
 J201 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 1
 J202 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 2
 J203 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 3
 M1 Rozrusznik
 M107-1 Silniczek sterowania przepustnicą EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
 M107-2 Silniczek sterowania przepustnicą EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
 M3 Silniczek wentylatora chłodzenia silnika i klimatyzatora
 M30 Moduł silniczka zaworu przepustnicy EGR
 M92 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu o zmiennej geometrii z cyfrowym czujnikiem pozycji
 P14 Moduł pompy płynu chłodzącego
 P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
 P58 Moduł pompy chłodziwa chłodnicy powietrza doładowującego
 PS Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne
 R15 Przekaźnik przyłącza 15
 R45-1 Przekaźnik rozrusznika
 R45-2 Przekaźnik rozrusznika
 R47 Przekaźnik pompy paliwa
 R64-1 Przekaźnik nagrzewnicy paliwa
 R64-2 Przekaźnik nagrzewnicy paliwa
 R87 Przekaźnik główny
 S131 Bezpiecznik 125 A
 S149 Czujnik położenia zmiennej geometrii turbiny
 S19 Czujnik synchronizacji z efektem Halla
 S192 Czujnik ciśnienia doładowania
 S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
 S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
 S31 Czujnik poziomu oleju i temperatury
 S37 Silniczek pozycji cyfrowej przepustnicy kolektora ssącego
 S40 Sygnał pozycji neutralnej
 S41 Czujnik pozycji sprzęgła
 S421 Czujnik różnicy ciśnień w układzie 
  recyrkulacji spalin
 S51 Czujnik ciśnienia spalin
 S577 Czujnik ciśnienia paliwa
 S6 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia
 S60 Czujnik temperatury paliwa
 S62-1 Czujnik temperatury spalin
 S62-2 Czujnik temperatury spalin
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 S73-1 Czujnik temperatury doładowania
 S73-2 Czujnik temperatury doładowania
 S80-1 Sonda lambda szerokopasmowa
 S80-2 Sonda lambda szerokopasmowa
 S88 Inteligentny czujnik akumulatora
 SA02 Bezpiecznik 250 A
 SA04 Bezpiecznik 80 A
 SA05 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
 SB01 Bezpiecznik 40 A
 SB02 Bezpiecznik 50 A
 SB04 Bezpiecznik 40 A
 SB05 Bezpiecznik 40 A
 SB07 Bezpiecznik 7,5 A
 SB09 Bezpiecznik 7,5 A
 SB12 Bezpiecznik 10 A
 SB13 Bezpiecznik 7,5 A
 SB14 Bezpiecznik 10 A
 SB15 Bezpiecznik 7,5 A
 SB16 Bezpiecznik 30 A
 SB17 Bezpiecznik 20 A
 SB18 Bezpiecznik 10 A
 SB19 Bezpiecznik 15 A
 SB20 Bezpiecznik 7,5 A
 SC02 Bezpiecznik 30 A
 SC14 Bezpiecznik 7,5 A
 SC31 Bezpiecznik 7,5 A
 SC33 Bezpiecznik 7,5 A
 SC39 Bezpiecznik 40 A
 SC49 Bezpiecznik 25 A
 V21 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa
 V24 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa
 V245 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia oleju
 V32 Elektrozawór regulacyjny zmiennej geometrii turbiny
 V338 Elektrozawór odcięcia płynu chłodzącego
 V4 Zawór przewodu wlotowego

Pin Funkcja
 A01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A07 Sonda lambda szerokopasmowa – włączanie
 A08 Nieokablowany
 A09 Sonda lambda szerokopasmowa – bieżący sygnał
 A10 Sonda lambda szerokopasmowa – wirtualna masa +2,5 V
 A11 Nieokablowany
 A12 Nieokablowany
 A13 Nieokablowany
 A14 Nieokablowany
 A15 Centralka elektroniczna sterowania silnika – uziemienie urządzeń
 A16 Centralka elektroniczna sterowania silnika – uziemienie urządzeń
 A17 Nieokablowany
 A18 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
 A19 Nieokablowany
 A20 Moduł świec żarowych, wstępne ogrzewanie – nie zdefiniowano
 A21 Czujnik pozycji neutralnej – sygnał
 A22 Moduł silniczka zaworu przepustnicy EGR – sterownik PWM
 A23 Czujnik poziomu i temperatury oleju – sygnał
 A24 Nieokablowany
 A25 Nieokablowany
 A26 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
 A27 Nieokablowany
 A28 Nieokablowany
 A29 Sonda lambda szerokopasmowa – włączanie
 A30 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A31 Sonda lambda szerokopasmowa – bieżący sygnał
 A32 Sonda lambda szerokopasmowa – stabilne zasilanie
 A33 Przełącznik elektronicznego pedału hamulca – sygnał
 A34 Przełącznik elektronicznego pedału hamulca – sygnał
 A35 Nieokablowany
 A36 Nieokablowany
 A37 Nieokablowany
 A38 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 A39 Nieokablowany
 A40 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał urządzenia
 A41 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A42 Nieokablowany
 A43 Czujnik położenia sprzęgła – sygnał
 A44 Dźwignia wyboru prędkości – sygnał
 A45 Nieokablowany
 A46 Nieokablowany
 A47 Nieokablowany
 A48 Nieokablowany
 A49 Moduł silniczka wentylatora w układzie chłodzenia silnika i klimatyzacji – sterowanie PWM
 A50 Przekaźnik nagrzewnicy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
 A51 Nieokablowany
 A52 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
 A53 Nieokablowany
 A54 Cyfrowy miernik mas powietrza – sygnał temperatury
 A55 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
 A56 Nieokablowany
 A57 Sonda lambda szerokopasmowa – bieżący sygnał
 A58 Sonda lambda szerokopasmowa – wirtualna masa +2,5 V
 A59 Nieokablowany
 A60 Nieokablowany
 A61 Nieokablowany
 A62 Przekaźnik rozrusznika – aktywacja potencjałem ujemnym
 A63 Przekaźnik nagrzewnicy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
 A64 Moduł świec żarowych, wstępne ogrzewanie – nie zdefiniowano
 A65 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A66 Nieokablowany
 A67 Nieokablowany
 A68 Nieokablowany
 A69 Nieokablowany
 A70 Moduł silniczka wentylatora w układzie chłodzenia silnika oraz klimatyzacji – sterowanie PWM
 A71 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A72 Nieokablowany
 A73 Nieokablowany
 A74 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
 A75 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – sygnał
 A76 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – sygnał
 A77 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
 A78 Czujnik temperatury spalin – sygnał
 A79 Sonda lambda szerokopasmowa – bieżący sygnał
 A80 Sonda lambda szerokopasmowa – stabilne zasilanie
 A81 Nieokablowany
 A82 Nieokablowany
 A83 Centralka elektroniczna sterowania skrzyni automatycznej – nieprawidłowe
 A84 Przekaźnik rozrusznika – aktywacja potencjałem ujemnym
 A85 Przekaźnik pompy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
 A86 Nieokablowany
 A87 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A88 Nieokablowany
 A89 Nieokablowany
 A90 Nieokablowany
 A91 Nieokablowany
 A92 Nieokablowany
 A93 Nieokablowany
 A94 Nieokablowany
 B01 Nieokablowany
 B02 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 3 – sterowanie
 B03 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 2 – sterowanie
 B04 Moduł silniczka zaworu przepustnicy EGR – masa
 B05 Silniczek kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
 B06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – uziemienie urządzeń
 B07 Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia w cylindrze – sygnał
 B08 Nieokablowany
 B09 Nieokablowany
 B10 Nieokablowany
 B11 Nieokablowany
 B12 Czujnik położenia zmiennej geometrii turbiny – sygnał
 B13 Nieokablowany
 B14 Nieokablowany
 B15 Elektrozawór regulacji ciśnienia oleju – sterowanie PWM
 B16 Nieokablowany
 B17 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 3 – sterowanie
 B18 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 2 – sterowanie
 B19 Moduł silniczka zaworu przepustnicy EGR – zasilanie +12 V
 B20 Silniczek kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
 B21 Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia w cylindrze – zasilanie +5 V
 B22 Silniczek zaworu przepustnicy w przewodzie o zmiennej geometrii z czujnikiem cyfrowym pozycji – sygnał
 B23 Silniczek kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
 B24 Czujnik pozycji cyfrowej przepustnicy kolektora ssącego – sygnał
 B25 Silniczek kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
 B26 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
 B27 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
 B28 Nieokablowany
 B29 Nieokablowany
 B30 Zawór przewodu wlotowego rozgałęzionego – kontrola PWM
 B31 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 1 – sterowanie
 B32 Nieokablowany
 B33 Silniczek zaworu przepustnicy w przewodzie o zmiennej geometrii z czujnikiem cyfrowym pozycji – sterowanie PWM
 B34 Silniczek kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
 B35 Czujnik rozrządu Halla – masa
 B36 Czujnik temperatury spalin – sygnał
 B37 Czujnik temperatury doładowania – sygnał
 B38 Czujnik ciśnienia spalin – sygnał
 B39 Czujnik ciśnienia doładowania – sygnał
 B40 Czujnik temperatury paliwa – sygnał
 B41 Czujnik ciśnienia paliwa – sygnał
 B42 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 B43 Moduł pompy płynu chłodzącego – sterowanie PWM
 B44 Elektrozawór odcięcia płynu chłodzącego – sterowanie PWM
 B45 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod wysokim ciśnieniem – sterowanie PWM
 B46 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 1 – sterownik
 B47 Nieokablowany
 B48 Silniczek zaworu przepustnicy w przewodzie o zmiennej geometrii z czujnikiem cyfrowym pozycji – sterowanie PWM
 B49 Silniczek kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
 B50 Elektrozawór regulacji zmiennej geometrii turbiny – sterownik PWM
 B51 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 B52 Czujnik temperatury doładowania – sygnał
 B53 Czujnik różnicy ciśnień w układzie recyrkulacji spalin – sygnał
 B54  Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 B55  Nieokablowany
 B56 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
 B57 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 B58 Moduł pompy chłodziwa chłodnicy powietrza doładowującego – sterowanie PWM
 B59 Nieokablowany
 B60 Elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa – sterownik PWM

Piny złącza po stronie okablowania
A=94
B=60

GALERIA ZDJĘĆ

Schemat elektryczny Škoda Fabia
Schemat elektryczny Škoda Fabia
Schemat elektryczny Škoda Fabia

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony