Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwią one Państwu naprawę pojazdów.
Legenda elementów
Samochody osobowe/ŠKODA/Fabia [15>] (NJ)/1.4 12vTDI/Sedan 2-bryłowy/CUTA (77 kW)/[01/15>]
Delphi/DCM/6.2/-/-
B1 Akumulator zapłonowy
E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
E11 Centralka elektroniczna deski wskaźników
E119 Moduł wentylatora chłodzenia silnika i klimatyzatora
E28 Centralka elektroniczna skrzyni automatycznej
E3 Komputer pokładowy
E53 Centralka elektroniczna kolumny kierowniczej
E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
G1 Alternator
H1-1 Świeca żarowa wstępnego nagrzewania
H1-2 Świeca żarowa wstępnego nagrzewania
H31 Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia w cylindrze
H55 Nagrzewnica paliwa
H62 Nagrzewanie oleju w bloku silnika
I1 Wyłącznik zapłonu
I155 Regulator ciśnienia oleju
I166 Selektor tempomatu
I3 Przełącznik elektronicznego pedału hamulca
J201 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 1
J202 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 2
J203 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 3
M1 Rozrusznik
M107-1 Silniczek sterowania przepustnicą EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
M107-2 Silniczek sterowania przepustnicą EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
M3 Silniczek wentylatora chłodzenia silnika i klimatyzatora
M30 Moduł silniczka zaworu przepustnicy EGR
M92 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu o zmiennej geometrii z cyfrowym czujnikiem pozycji
P14 Moduł pompy płynu chłodzącego
P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
P58 Moduł pompy chłodziwa chłodnicy powietrza doładowującego
PS Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne
R15 Przekaźnik przyłącza 15
R45-1 Przekaźnik rozrusznika
R45-2 Przekaźnik rozrusznika
R47 Przekaźnik pompy paliwa
R64-1 Przekaźnik nagrzewnicy paliwa
R64-2 Przekaźnik nagrzewnicy paliwa
R87 Przekaźnik główny
S131 Bezpiecznik 125 A
S149 Czujnik położenia zmiennej geometrii turbiny
S19 Czujnik synchronizacji z efektem Halla
S192 Czujnik ciśnienia doładowania
S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
S31 Czujnik poziomu oleju i temperatury
S37 Silniczek pozycji cyfrowej przepustnicy kolektora ssącego
S40 Sygnał pozycji neutralnej
S41 Czujnik pozycji sprzęgła
S421 Czujnik różnicy ciśnień w układzie
recyrkulacji spalin
S51 Czujnik ciśnienia spalin
S577 Czujnik ciśnienia paliwa
S6 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia
S60 Czujnik temperatury paliwa
S62-1 Czujnik temperatury spalin
S62-2 Czujnik temperatury spalin
S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
S73-1 Czujnik temperatury doładowania
S73-2 Czujnik temperatury doładowania
S80-1 Sonda lambda szerokopasmowa
S80-2 Sonda lambda szerokopasmowa
S88 Inteligentny czujnik akumulatora
SA02 Bezpiecznik 250 A
SA04 Bezpiecznik 80 A
SA05 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
SB01 Bezpiecznik 40 A
SB02 Bezpiecznik 50 A
SB04 Bezpiecznik 40 A
SB05 Bezpiecznik 40 A
SB07 Bezpiecznik 7,5 A
SB09 Bezpiecznik 7,5 A
SB12 Bezpiecznik 10 A
SB13 Bezpiecznik 7,5 A
SB14 Bezpiecznik 10 A
SB15 Bezpiecznik 7,5 A
SB16 Bezpiecznik 30 A
SB17 Bezpiecznik 20 A
SB18 Bezpiecznik 10 A
SB19 Bezpiecznik 15 A
SB20 Bezpiecznik 7,5 A
SC02 Bezpiecznik 30 A
SC14 Bezpiecznik 7,5 A
SC31 Bezpiecznik 7,5 A
SC33 Bezpiecznik 7,5 A
SC39 Bezpiecznik 40 A
SC49 Bezpiecznik 25 A
V21 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa
V24 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa
V245 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia oleju
V32 Elektrozawór regulacyjny zmiennej geometrii turbiny
V338 Elektrozawór odcięcia płynu chłodzącego
V4 Zawór przewodu wlotowego
Pin Funkcja
A01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A07 Sonda lambda szerokopasmowa – włączanie
A08 Nieokablowany
A09 Sonda lambda szerokopasmowa – bieżący sygnał
A10 Sonda lambda szerokopasmowa – wirtualna masa +2,5 V
A11 Nieokablowany
A12 Nieokablowany
A13 Nieokablowany
A14 Nieokablowany
A15 Centralka elektroniczna sterowania silnika – uziemienie urządzeń
A16 Centralka elektroniczna sterowania silnika – uziemienie urządzeń
A17 Nieokablowany
A18 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
A19 Nieokablowany
A20 Moduł świec żarowych, wstępne ogrzewanie – nie zdefiniowano
A21 Czujnik pozycji neutralnej – sygnał
A22 Moduł silniczka zaworu przepustnicy EGR – sterownik PWM
A23 Czujnik poziomu i temperatury oleju – sygnał
A24 Nieokablowany
A25 Nieokablowany
A26 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
A27 Nieokablowany
A28 Nieokablowany
A29 Sonda lambda szerokopasmowa – włączanie
A30 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A31 Sonda lambda szerokopasmowa – bieżący sygnał
A32 Sonda lambda szerokopasmowa – stabilne zasilanie
A33 Przełącznik elektronicznego pedału hamulca – sygnał
A34 Przełącznik elektronicznego pedału hamulca – sygnał
A35 Nieokablowany
A36 Nieokablowany
A37 Nieokablowany
A38 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
A39 Nieokablowany
A40 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał urządzenia
A41 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A42 Nieokablowany
A43 Czujnik położenia sprzęgła – sygnał
A44 Dźwignia wyboru prędkości – sygnał
A45 Nieokablowany
A46 Nieokablowany
A47 Nieokablowany
A48 Nieokablowany
A49 Moduł silniczka wentylatora w układzie chłodzenia silnika i klimatyzacji – sterowanie PWM
A50 Przekaźnik nagrzewnicy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
A51 Nieokablowany
A52 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
A53 Nieokablowany
A54 Cyfrowy miernik mas powietrza – sygnał temperatury
A55 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
A56 Nieokablowany
A57 Sonda lambda szerokopasmowa – bieżący sygnał
A58 Sonda lambda szerokopasmowa – wirtualna masa +2,5 V
A59 Nieokablowany
A60 Nieokablowany
A61 Nieokablowany
A62 Przekaźnik rozrusznika – aktywacja potencjałem ujemnym
A63 Przekaźnik nagrzewnicy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
A64 Moduł świec żarowych, wstępne ogrzewanie – nie zdefiniowano
A65 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A66 Nieokablowany
A67 Nieokablowany
A68 Nieokablowany
A69 Nieokablowany
A70 Moduł silniczka wentylatora w układzie chłodzenia silnika oraz klimatyzacji – sterowanie PWM
A71 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A72 Nieokablowany
A73 Nieokablowany
A74 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
A75 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – sygnał
A76 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – sygnał
A77 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
A78 Czujnik temperatury spalin – sygnał
A79 Sonda lambda szerokopasmowa – bieżący sygnał
A80 Sonda lambda szerokopasmowa – stabilne zasilanie
A81 Nieokablowany
A82 Nieokablowany
A83 Centralka elektroniczna sterowania skrzyni automatycznej – nieprawidłowe
A84 Przekaźnik rozrusznika – aktywacja potencjałem ujemnym
A85 Przekaźnik pompy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
A86 Nieokablowany
A87 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A88 Nieokablowany
A89 Nieokablowany
A90 Nieokablowany
A91 Nieokablowany
A92 Nieokablowany
A93 Nieokablowany
A94 Nieokablowany
B01 Nieokablowany
B02 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 3 – sterowanie
B03 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 2 – sterowanie
B04 Moduł silniczka zaworu przepustnicy EGR – masa
B05 Silniczek kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
B06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – uziemienie urządzeń
B07 Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia w cylindrze – sygnał
B08 Nieokablowany
B09 Nieokablowany
B10 Nieokablowany
B11 Nieokablowany
B12 Czujnik położenia zmiennej geometrii turbiny – sygnał
B13 Nieokablowany
B14 Nieokablowany
B15 Elektrozawór regulacji ciśnienia oleju – sterowanie PWM
B16 Nieokablowany
B17 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 3 – sterowanie
B18 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 2 – sterowanie
B19 Moduł silniczka zaworu przepustnicy EGR – zasilanie +12 V
B20 Silniczek kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
B21 Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia w cylindrze – zasilanie +5 V
B22 Silniczek zaworu przepustnicy w przewodzie o zmiennej geometrii z czujnikiem cyfrowym pozycji – sygnał
B23 Silniczek kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
B24 Czujnik pozycji cyfrowej przepustnicy kolektora ssącego – sygnał
B25 Silniczek kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
B26 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
B27 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
B28 Nieokablowany
B29 Nieokablowany
B30 Zawór przewodu wlotowego rozgałęzionego – kontrola PWM
B31 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 1 – sterowanie
B32 Nieokablowany
B33 Silniczek zaworu przepustnicy w przewodzie o zmiennej geometrii z czujnikiem cyfrowym pozycji – sterowanie PWM
B34 Silniczek kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
B35 Czujnik rozrządu Halla – masa
B36 Czujnik temperatury spalin – sygnał
B37 Czujnik temperatury doładowania – sygnał
B38 Czujnik ciśnienia spalin – sygnał
B39 Czujnik ciśnienia doładowania – sygnał
B40 Czujnik temperatury paliwa – sygnał
B41 Czujnik ciśnienia paliwa – sygnał
B42 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
B43 Moduł pompy płynu chłodzącego – sterowanie PWM
B44 Elektrozawór odcięcia płynu chłodzącego – sterowanie PWM
B45 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod wysokim ciśnieniem – sterowanie PWM
B46 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 1 – sterownik
B47 Nieokablowany
B48 Silniczek zaworu przepustnicy w przewodzie o zmiennej geometrii z czujnikiem cyfrowym pozycji – sterowanie PWM
B49 Silniczek kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
B50 Elektrozawór regulacji zmiennej geometrii turbiny – sterownik PWM
B51 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
B52 Czujnik temperatury doładowania – sygnał
B53 Czujnik różnicy ciśnień w układzie recyrkulacji spalin – sygnał
B54 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
B55 Nieokablowany
B56 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
B57 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
B58 Moduł pompy chłodziwa chłodnicy powietrza doładowującego – sterowanie PWM
B59 Nieokablowany
B60 Elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa – sterownik PWM
Piny złącza po stronie okablowania
A=94
B=60
Komentarze (0)