Legenda elementów
Samochody osobowe/MERCEDES-BENZ/CLA [13>19] (117)/200 CDI/Sedan 3-bryłowy (Coupe)/OM 651.901 (117.301) (100 kW)/[--/13>--/19]
Delphi/-/-/-/Z manulaną skrzynią biegów
B1 Akumulator zapłonowy
E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
E112 Moduł regulacji pompy paliwa
E21 Centralka elektroniczna Airbag
E3 Komputer pokładowy
E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
E98 Wtyczka modułu kluczyka elektronicznego
F1 Bezpiecznik 300 A
F2 Bezpiecznik 200 A
F206 Bezpiecznik 5 A
F207 Bezpiecznik 5 A
F212 Bezpiecznik 15 A
F213 Bezpiecznik 15 A
F214 Bezpiecznik 15 A
F215 Bezpiecznik 20 A
F220 Bezpiecznik 10 A
F236 Bezpiecznik 40 A
F240A Bezpiecznik 25 A
F4 Bezpiecznik 40 A
F5 Bezpiecznik 80 A
F63 Bezpiecznik 25 A
F83 Bezpiecznik 7,5 A
F92 Bezpiecznik 5 A
G1 Alternator
H10 Świece żarowe
H62 Nagrzewanie oleju w bloku silnika
H63 Termostat płynu chłodzącego
I10 Wyłącznik poziomu oleju
I170 Przekaźnik rozłączenia akumulatora
I434 Regulator wody w paliwie z podgrzewaczem paliwa
I5 Wyłącznik pedału sprzęgła
J201 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 1
J202 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 2
J203 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 3
J204 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 4
M1 Rozrusznik
M101 Silniczek zaworu dławiącego EGR z potencjometrem
M31 Silniczek zaworu EGR z potencjometrem
M6 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika i klimatyzatora
M70 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji
P1 Pompa paliwa
P16 Silnik pompy oleju przekładniowego
PS Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne
R15-1 Przekaźnik przyłącza 15
R15-2 Przekaźnik przyłącza 15
R50 Przekaźnik przyłącza 50
R52 Przekaźnik pompy płynu chłodzącego
R82 Przekaźnik odłączenia akumulatora
R87 Przekaźnik główny
S101 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin na filtrze cząstek stałych
S16 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa
S18-1 Czujnik spalania stukowego
S18-2 Czujnik spalania stukowego
S189 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
S192 Czujnik ciśnienia doładowania
S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
S222 Czujnik pozycji wyboru biegu
S29 Czujnik poziomu paliwa
S34 Czujnik pedału gazu elektronicznego
S44 Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego
S51 Czujnik ciśnienia spalin
S60 Czujnik temperatury paliwa
S63 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem
S64 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych
S65 Czujnik temperatury gazów spalinowych przed turbiną
S67 Czujnik temperatury spalin za filtrem cząstek stałych
S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
S72 Czujnik temperatury oleju
S73 Czujnik temperatury doładowania
S80 Czujnik lambda szerokopasmowy
S88 Inteligentny czujnik akumulatora
V134 Zawór sterujący oleju
V22 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod niskim ciśnieniem
V24 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa
V33 Moduł elektrozaworu regulacyjnego turbiny geometrii zmiennej
V338 Elektrozawór odcięcia płynu chłodzącego
V339 Elektrozawór zasuwowy chłodnicy
V50 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR
V74 Elektrozawór wyłączenia pompy chłodziwa
V78 Elektrozawór sterujący spryskiwaczami denka tłoka
X1 Złącze diagnostyczne
Pin Funkcja
A01 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 3 – sterownik górny
A02 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 2 – sterownik górny
A03 Nieokablowany
A04 Nieokablowany
A05 Nieokablowany
A06 Nieokablowany
A07 Termostat płynu chłodzącego – sterowanie PWM
A08 Czujnik temperatury paliwa – sygnał
A09 Nieokablowany
A10 Wyłącznik poziomu oleju – sygnał
A11 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
A12 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
A13 Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał
A14 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
A15 Urządzenie sterujące silnika – masa urządzeń
A16 Czujnik spalania stukowego – sygnał
A17 Czujnik spalania stukowego – sygnał
A18 Nieokablowany
A19 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
A20 Nieokablowany
A21 Silniczek zaworu dławiącego EGR z potencjometrem – sygnał
A22 Nieokablowany
A23 Silnik przepustnicy EGR z potencjometrem – sterownik PWM
A24 Silnik przepustnicy EGR z potencjometrem – sterownik PWM
A25 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 1 – sterownik górny
A26 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 4 – sterownik górny
A27 Nieokablowany
A28 Nieokablowany
A29 Nieokablowany
A30 Nieokablowany
A31 Elektrozawór wykluczający pompę płynu chłodzącego – sterownik PWM
A32 Nieokablowany
A33 Czujnik temperatury oleju – sygnał
A34 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
A35 Nieokablowany
A36 Nieokablowany
A37 Nieokablowany
A38 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
A39 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
A40 Czujnik spalania stukowego – sygnał
A41 Czujnik spalania stukowego – sygnał
A42 Nieokablowany
A43 Nieokablowany
A44 Elektrozawór regulacji turbiny geometrii zmiennej, moduł – sterownik PWM
A45 Nieokablowany
A46 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
A47 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
A48 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
A49 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 2 – sterownik dolny
A50 Nieokablowany
A51 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 4 – sterownik dolny
A52 Nieokablowany
A53 Nieokablowany
A54 Nieokablowany
A55 Nieokablowany
A56 Nieokablowany
A57 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
A58 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
A59 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
A60 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
A61 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
A62 Czujnik temperatury doładowania – sygnał
A63 Czujnik ciśnienia doładowania – sygnał
A64 Czujnik spalania stukowego – masa
A65 Czujnik spalania stukowego – masa
A66 Nieokablowany
A67 Nieokablowany
A68 Elektrozawór odcięcia dysz oleju – sterowanie PWM
A69 Nieokablowany
A70 Elektrozawór odcięcia płynu chłodzącego – sterowanie PWM
A71 Elektrozawór regulacji przepływu oleju – sterowanie PWM
A72 Nieokablowany
A73 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 3 – sterownik dolny
A74 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 1 – sterownik dolny
A75 Nieokablowany
A76 Przekaźnik pompy płynu chłodzącego – aktywacja ujemna
A77 Elektrozawór regulacji dopływu paliwa pod niskim ciśnieniem – sterownik PWM
A78 Elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa – sterownik PWM
A79 Przekaźnik nagrzewnicy oleju w skrzyni korbowej – sterowanie PWM
A80 Nieokablowany
A81 Czujnik temperatury gazów spalinowych przed turbiną – sygnał
A82 Czujnik ciśnienia spalin – sygnał
A83 Nieokablowany
A84 Nieokablowany
A85 Nieokablowany
A86 Nieokablowany
A87 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
A88 Urządzenie sterujące silnika – sygnał linii cyfrowej
A89 Nieokablowany
A90 Nieokablowany
A91 Silnik zaworu EGR z potencjometrem – sygnał
A92 Nieokablowany
A93 Nieokablowany
A94 Elektrozawór obejściowy chłodnicy EGR – sterowanie PWM
A95 EGR zespół silniczka zaworu z potencjometrem – sterowanie PWM
A96 EGR zespół silniczka zaworu z potencjometrem – sterowanie PWM
B01 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
B02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B03 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
B04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B05 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
B06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B07 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
B08 Przekaźnik przyłącza 50 – uziemienie
B09 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
B10 Komputer pokładowy – przełącznik
B11 Nieokablowany
B12 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – uziemienie
B13 Czujnik pedału przyspieszenia elektronicznego – sygnał
B14 Nieokablowany
B15 Urządzenie sterujące komputerem pokładowym – zasilanie +12 V
B16 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
B17 Czujnik pozycji wyboru biegu – sygnał
B18 Czujnik pozycji wyboru biegu – sygnał
B19 Nieokablowany
B20 Nieokablowany
B21 Nieokablowany
B22 Nieokablowany
B23 Nieokablowany
B24 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
B25 Czujnik pedału przyspieszenia elektronicznego – sygnał
B26 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – uziemienie
B27 Przekaźnik główny – aktywacja potencjem ujemnym
B28 Nieokablowany
B29 Nieokablowany
B30 Szerokopasmowa sonda lambda – stabilne zasilanie
B31 Czujnik lambda szerokopasmowy – wirtualna masa +2,5 V
B32 Nieokablowany
B33 Nieokablowany
B34 Wyłącznik pedału sprzęgła – sygnał
B35 Wtyczka elektronicznego urządzenia sterującego poduszki powietrznej – sygnał
B36 Czujnik pozycji wyboru biegu – sygnał
B37 Nieokablowany
B38 Nieokablowany
B39 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – sygnał
B40 ECU sterowania silnika – CAN sygnał H
B41 ECU sterowania silnika – CAN sygnał H
B42 ECU sterowania silnika – CAN sygnał H
B43 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
B44 Nieokablowany
B45 Szerokopasmowy czujnik tlenowy – bieżący sygnał
B46 Nieokablowany
B47 Szerokopasmowy czujnik lambda – włączanie
B48 Czujnik temperatury spalin za filtrem cząstek stałych – sygnał
B49 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – sygnał
B50 Moduł regulacji pompy paliwowej – przełączanie
B51 Wyłącznik pedału sprzęgła – sygnał
B52 ECU zarządzania silnikiem – sygnał CAN L
B53 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – sygnał
B54 ECU zarządzania silnikiem – sygnał CAN L
B55 ECU zarządzania silnikiem – sygnał CAN L
B56 Elektrozawór bramy chłodnicy – sterowanie PWM
B57 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika i klimatyzatora – sterowanie PWM
B58 Przekaźnik zacisku 15 – aktywacja potencjałem ujemnym
Komentarze (0)