Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwią one Państwu naprawę pojazdów.
Legenda elementów – wtrysk
Range Rover Evoque [11>] (LV)/2.2 SD4 4x4/224DT (140 kW)/[06/11>] Bosch/EDC/17 CP 42
B1 Akumulator zapłonowy
E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
E21 Centralka elektroniczna Airbag
E3 Komputer pokładowy
E400 Komputer pokładowy, skrzynka sterownika, bezpieczniki i przekaźniki
E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
F10 Bezpiecznik 20 A
F11 Bezpiecznik 10 A
F12 Bezpiecznik 15 A
F13 Bezpiecznik 10 A
F14 Bezpiecznik 5 A
F15 Bezpiecznik 40 A
F17 Bezpiecznik 60 A
F19 Bezpiecznik 5 A
F20 Bezpiecznik 5 A
F23 Bezpiecznik 40 A
F27 Bezpiecznik 40 A
F3 Bezpiecznik 80 A
F33 Bezpiecznik 5 A
F37 Bezpiecznik 20 A
F4 Bezpiecznik 60 A
F45 Bezpiecznik 5 A
F6 Bezpiecznik 15 A
F7 Bezpiecznik 5 A
F8 Bezpiecznik 20 A
F9 Bezpiecznik 10 A
FUSE Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
G1 Alternator
H10 Świece żarowe
I155 Regulator ciśnienia oleju
I159 Dźwignia zmiany biegów
I2 Czujnik pedału hamulca
I23 Przycisk włączenia i wyłączenia silnika
I306 Czujnik poziomu płynu chłodzącego
I410 Przełącznik ciśnienia wspomagania układu hamulcowego
I794 Przełącznik wyboru biegu 1
J201 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 1
J202 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 2
J203 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 3
J204 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 4
M1 Rozrusznik
M101 Silniczek zaworu dławiącego EGR z potencjometrem
M13 Silniczek zaworu przewodu wlotowego rozgałęzionego z potencjometrem
M36 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji
M6 Moduł silniczka i wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora
N1 Magnes załączający sprzęgło sprężarki
P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
P30 Pompa chłodzenia paliwa
PS Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne
R113 Przekaźnik urządzenia dodatkowego
R15 Przekaźnik przyłącza 15
R36 Przekaźnik załączający sprzęgło sprężarki
R45 Przekaźnik rozrusznika
R47 Przekaźnik pompy paliwa
R53 Przekaźnik pompy chłodzenia paliwa
R66 Przekaźnik dźwigni zmiany biegów
R87 Przekaźnik główny
S101 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin na filtrze cząstek stałych
S128 Czujnik temperatury powietrza zewnętrznego
S158 Czujnik obecności wody w paliwie
S167 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego
S189 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
S192 Czujnik ciśnienia doładowania
S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
S31 Czujnik poziomu oleju i temperatury
S34 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia
S40 Sygnał pozycji neutralnej
S478 Czujnik położenia EGR
S60 Czujnik temperatury paliwa
S63 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem
S64 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych
S66 Czujnik temperatury spalin za katalizatorem
S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
S73 Czujnik temperatury doładowania
S80 Czujnik lambda szerokopasmowy
S88 Inteligentny czujnik akumulatora
START Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
V21 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa
V24 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa
V50 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR
X1 Złącze diagnostyczne
Pin Funkcja
A01 Nieokablowany
A02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A06 Nieokablowany
A07 Przekaźnik pompy chłodzenia paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
A08 Nieokablowany
A09 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A10 Nieokablowany
A11 Nieokablowany
A12 Nieokablowany
A13 Moduł silniczka i wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora – sterowanie PWM
A14 Nieokablowany
A15 Nieokablowany
A16 Przekaźnik załączenia sprzęgła sprężarki – aktywacja potencjałem ujemnym
A17 Uszkodzenie przekaźnika silnika rozrusznika – nieprawidłowy
A18 Nieokablowany
A19 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A20 Czujnik pozycji neutralnej – zasilanie +5 V
A21 Nieokablowany
A22 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał urządzenia
A23 Nieokablowany
A24 Nieokablowany
A25 Nieokablowany
A26 Centralka elektroniczna sterowania silnikiem – niezdefiniowane
A27 Uszkodzenie przekaźnika silnika rozrusznika – nieprawidłowy
A28 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
A29 Nieokablowany
A30 Nieokablowany
A31 Nieokablowany
A32 Czujnik temperatury powietrza zewnętrznego – sygnał
A33 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – sygnał
A34 Nieokablowany
A35 Nieokablowany
A36 Nieokablowany
A37 Alternator – cyfrowy sygnał linii
A38 Złącze diagnostyczne – sygnał CAN H
A39 Przełącznik wybieraka biegu 1 – sygnał
A40 Centralka elektroniczna komputera pokładowego – sygnał CAN H
A41 Nieokablowany
A42 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia
A43 Czujnik temperatury powietrza zewnętrznego – masa
A44 Nieokablowany
A45 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – masa
A46 Nieokablowany
A47 Nieokablowany
A48 Nieokablowany
A49 Nieokablowany
A50 Złącze diagnostyczne – sygnał CAN L
A51 Centralka elektroniczna komputera pokładowego – nieokreślony
A52 Centralka elektroniczna komputera pokładowego – sygnał CAN L
A53 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B01 Nieokablowany
B02 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod wysokim ciśnieniem – sterowanie PWM
B03 Czujnik lambda szerokopasmowy – włączanie
B04 Nieokablowany
B05 Nieokablowany
B06 Nieokablowany
B07 Moduł nagrzewania wstępnego świec zapłonowych – załączanie
B08 Nieokablowany
B09 Nieokablowany
B10 Czujnik pozycji EGR – masa
B11 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – sygnał
B12 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – masa
B13 Nieokablowany
B14 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
B15 Czujnik temperatury doładowania – sygnał
B16 Czujnik temperatury doładowania – masa
B17 Nieokablowany
B18 Nieokablowany
B19 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – sygnał
B20 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – masa
B21 Nieokablowany
B22 Czujnik pozycji EGR – sygnał
B23 Czujnik temperatury paliwa – sygnał
B24 Czujnik temperatury paliwa – masa
B25 Czujnik ciśnienia doładowania – sygnał
B26 Czujnik ciśnienia doładowania – masa
B27 Nieokablowany
B28 Czujnik prędkości efektu Halla – masa
B29 Nieokablowany
B30 Nieokablowany
B31 Czujnik lambda szerokopasmowy – wirtualna masa +2,5 V
B32 Czujnik lambda szerokopasmowy – bieżący sygnał
B33 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał temperatury
B34 Cyfrowy miernik masy powietrza – masa
B35 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
B36 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – masa
B37 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – sygnał
B38 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – masa
B39 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
B40 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
B41 Nieokablowany
B42 Elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa – sterownik PWM
B43 Czujnik lambda szerokopasmowy – stabilne zasilanie
B44 Czujnik lambda szerokopasmowy – bieżący sygnał
B45 Czujnik poziomu i temperatury oleju – sygnał
B46 Czujnik poziomu i temperatury oleju – masa
B47 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
B48 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – zasilanie +5 V
B49 Czujnik pozycji EGR – zasilanie +5 V
B50 Czujnik ciśnienia turbodoładowania – zasilanie +5 V
B51 Czujnik liczby obrotów efektu Halla – zasilanie +5 V
B52 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
B53 Elektrozawór obejściowy chłodnicy EGR – sterowanie PWM
C01 Silnik zaworu przepustnicy EGR z potencjometrem – zasilanie +5 V
C02 Czujnik z efektem Halla – zasilanie +5 V
C03 Nieokablowany
C04 Silniczek zaworu przepustnicy
C05 Czujnik pozycji neutralnej – sygnał
C06 Czujnik pozycji neutralnej – masa
C07 Moduł świecy żarowej – cyfrowy sygnał linii
C08 Nieokablowany
C09 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
C10 Nieokablowany
C11 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 1 – sterownik górny
C12 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 4 – sterownik górny
C13 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
C14 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – zasilanie +5 V
C15 Nieokablowany
C16 Nieokablowany
C17 Silniczek zaworu dławiącego EGR z potencjometrem – sygnał
C18 Nieokablowany
C19 Centralka elektroniczna sterowania silnikiem – niezdefiniowany
C20 Nieokablowany
C21 Nieokablowany
C22 Wyłącznik ciśnienia sterowania wspomaganiem hamulca – sygnał
C23 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 3 – sterownik górny
C24 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 2 – sterownik górny
C25 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – sygnał
C26 Nieokablowany
C27 Silniczek zaworu dławiącego EGR z potencjometrem – masa
C28 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
C29 Czujnik rozrządu Halla – masa
C30 Czujnik temperatury spalin za katalizatorem – masa
C31 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – masa
C32 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – sterownik PWM
C33 Silniczek przepustnicy EGR z potencjometrem – sterownik PWM
C34 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu dolotowego rozgałęzionego z potencjometrem – kontrola PWM
C35 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 1 – sterownik dolny
C36 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 4 – sterownik dolny
C37 Nieokablowany
C38 Czujnik poziomu i temperatury oleju – sygnał
C39 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu dolotowego rozgałęzionego z potencjometrem – sygnał
C40 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu dolotowego rozgałęzionego z potencjometrem – masa
C41 Czujnik obecności wody w paliwie – sygnał
C42 Czujnik temperatury spalin za katalizatorem – sygnał
C43 Nieokablowany
C44 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – sterownik PWM
C45 Silnik przepustnicy EGR z potencjometrem – sterownik PWM
C46 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu dolotowego rozgałęzionego z potencjometrem – kontrola PWM
C47 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 3 – sterownik dolny
C48 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 2 – sterownik dolny
Komentarze (0)