Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwią one Państwu naprawę pojazdów.
Legenda elementów – wtrysk Samochody osobowe/TOYOTA/Yaris
[05>11] (P9)/1.4 D-4D/Sedan 2-bryłowy/1ND-TV (NLP90) (66 kW)/[11/05>--/11]
Bosch/EDC/16 C 10/-/Z dostępem i układem zapłonowym, bez bezsprzęgłowej manualnej skrzyni biegów oraz z dziennymi światłami pozycyjnymi
A/C Bezpiecznik 7,5 A
ALT Bezpiecznik 120 A
ALT-S Bezpiecznik 7,5 A
AM2 Bezpiecznik 15 A
B1 Akumulator zapłonowy
CLN Bezpiecznik 30 A
DEF Bezpiecznik 30 A
E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
E11 Centralka elektroniczna tablicy rozdzielczej
E112 Moduł regulacji pompy paliwa
E3 Komputer pokładowy
E5 Centralka elektroniczna immobilizera
ECD Bezpiecznik 30 A
ECD2 Bezpiecznik 10 A
ECUIG Bezpiecznik 10 A
G1 Alternator
GAUG Bezpiecznik 10 A
GLOW Bezpiecznik 80 A
H10 Świece żarowe
I173 Wyłącznik świateł pozycyjnych
I2 Wyłącznik pedału hamulca
I23 Wyłącznik włączenia i wyłączenia silnika
I245 Wyłącznik odszraniania tylnej szyby
I246 Wyłącznik ogrzewacza paliwa
I5-1 Wyłącznik pedału sprzęgła
I5-2 Wyłącznik pedału sprzęgła
IGN Bezpiecznik 7,5 A
J201 Wtryskiwacz magnetyczny nr 1
J202 Wtryskiwacz magnetyczny nr 2
J203 Wtryskiwacz magnetyczny nr 3
J204 Wtryskiwacz magnetyczny nr 4
K2 Szybka linia CAN
M1 Rozrusznik
M27 Silnik krokowy zaworu obrotowego EGR
M3 Silnik wentylatora chłodzenia silnika oraz klimatyzacji
M30 Moduł silniczka zaworu przepustnicy EGR
MAIN Bezpiecznik 60 A
MIR Bezpiecznik 10 A
P1 Pompa paliwa
R102 Przekaźnik oświetlenia dziennego
R17 Przekaźnik termorozrusznika
R2 Przekaźnik przyłącza 15
R31 Przekaźnik IG 1
R45 Przekaźnik rozrusznika
R5 Przekaźnik główny
R79-1 Przekaźnik wentylatora silnika i klimatyzacji
R79-2 Przekaźnik wentylatora silnika i klimatyzacji
R87 Przekaźnik bloku zapłonu
R88 Przekaźnik odmrażania
R97 Przekaźnik kierunkowskazów
RDI Bezpiecznik 30 A
S189 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
S192 Czujnik ciśnienia doładowania
S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
S24 Czujnik indukcyjny obrotów/min
S38 Cyfrowy czujnik pozycji przepustnicy EGR
S6 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia
S60 Czujnik temperatury paliwa
S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
ST Bezpiecznik 30 A
STOP Bezpiecznik 10 A
TAIL Bezpiecznik 10 A
V22 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod niskim ciśnieniem
V24 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa
V32 Elektrozawór regulacyjny zmiennej geometrii turbiny
X1 Złącze diagnostyczne
Z4 Opornik wentylatora chłodzenia silnika
Pin Funkcja
A01 Magnetyczny wtryskiwacz – Cylinder nr 1, przełączenie wtryskiwacza
A02 Magnetyczny wtryskiwacz – Cylinder nr 2, przełączenie wtryskiwacza
A03 Magnetyczny wtryskiwacz – Cylinder nr 3, przełączenie wtryskiwacza
A04 Elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa – Sterownik PWM
A05 Alternator – Cyfrowy sygnał linii
A06 Cyfrowy miernik masy powietrza – Masa
A07 Cyfrowy miernik mas powietrza – Sygnał temperatury
A08 Nieokablowany
A09 Nieokablowany
A10 Indukcyjny czujnik obrotów – Sygnał podczas pracy silnika
A10 Indukcyjny czujnik obrotów – Sygnał podczas rozruchu silnika
A11 Indukcyjny czujnik liczby obrotów – Masa
Al2 Elektrozawór regulacji dopływu paliwa pod niskim ciśnieniem – Sterownik PWM
A13 Moduł silnika zaworu dławiącego EGR – Sterownik PWM
A14 Cyfrowy czujnik pozycji zaworu EGR – Masa
A15 Cyfrowy miernik masy powietrza – Masa
A16 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – Masa
A17 Czujnik ciśnienia doładowania – Masa
A18 Czujnik temperatury paliwa – Masa
A19 Indukcyjny czujnik liczby obrotów – Masa
A20 Magnetyczny wtryskiwacz – Cylinder nr 4, przełączenie wtryskiwacza
A21 Magnetyczny wtryskiwacz – Cylinder nr 1, sterowanie wtryskiwaczem
A22 Magnetyczny wtryskiwacz – Cylinder nr 2, sterowanie wtryskiwaczem
A23 Magnetyczny wtryskiwacz – Cylinder nr 3, sterowanie wtryskiwaczem
A24 Magnetyczny wtryskiwacz – Cylinder nr 4, sterowanie wtryskiwaczem
A25 Nieokablowany
A26 Czujnik rozrządu Halla – Sygnał
A27 Nieokablowany
A28 Nieokablowany
A29 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – Zasilanie +5 V
A30 Czujnik ciśnienia turbodoładowania – Zasilanie +5 V
A31 Czujnik cyfrowy położenia przepustnicy EGR – Zasilanie +5 V
A32 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – Masa
A33 Elektrozawór regulacji zmiennej geometrii turbiny – Sterownik PWM
A34 Czujnik rozrządu Halla – Masa
A35 Cyfrowy czujnik pozycji zaworu EGR – Sygnał
A36 Cyfrowy miernik masy powietrza – Sygnał
A37 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – Sygnał
A38 Czujnik ciśnienia doładowania – Sygnał
A39 Czujnik temperatury paliwa – Sygnał
A40 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – Sygnał
B01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
B02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
B03 Nieokablowany
B04 Centralka elektroniczna immobilizera – Niezdefiniowane
B05 Gniazdo diagnostyczne – Cyfrowy sygnał liniowy
B06 Centralka elektroniczna immobilizera – Niezdefiniowane
B07 Nieokablowany
B08 Wyłącznik pedału hamulca – Sygnał
B09 Centralka elektroniczna sterowania silnikiem – Niezdefiniowane
B10 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
B11 Silnik krokowy obrotowego zaworu EGR – Sterownik PWM
B12 Silnik krokowy obrotowego zaworu EGR – Sterownik PWM
B13 Nieokablowany
B14 Podwójny potencjometr pedału gazu – Sygnał
B15 Podwójny potencjometr pedału gazu – Sygnał
B16 Nieokablowany
B17 Nieokablowany
B18 Nieokablowany
B19 Nieokablowany
B20 Gniazdo diagnostyczne – Niezdefiniowane
B21 Nieokablowany
B22 Nieokablowany
B23 Wtyczka centralki elektronicznej panelu wskaźników – Nie określono
B24 Centralka elektroniczna sterowania silnika – CAN Sygnał H
B25 Nieokablowany
B26 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
B27 Wyłącznik pedału hamulca – Sygnał
B28 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
B29 Nieokablowany
B30 Silnik krokowy obrotowego zaworu EGR – Sterownik PWM
B31 Silnik krokowy obrotowego zaworu EGR – Sterownik PWM
B32 Nieokablowany
B33 Podwójny potencjometr pedału gazu – Zasilanie +5 V
B34 Podwójny potencjometr pedału gazu – Zasilanie +5 V
B35 Nieokablowany
B36 Nieokablowany
B37 Nieokablowany
B38 Nieokablowany
B39 Nieokablowany
B40 Nieokablowany
B41 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
B42 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
B43 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
B44 Przekaźnik główny – Aktywacja potencjałem ujemnym
B45 Nieokablowany
B46 Centralka elektroniczna zarządzania silnikiem – Sygnał CAN L
B47 Nieokablowany
B48 Centralka elektroniczna sterująca silnika – Sygnał urządzenia
B49 Nieokablowany
B50 Nieokablowany
B51 Nieokablowany
B52 Przekaźnik wentylatora klimatyzacji i chłodzenia silnika – Aktywacja potencjałem ujemnym
B53 Nieokablowany
B54 Nieokablowany
B55 Podwójny potencjometr pedału gazu – Uziemienie
B56 Podwójny potencjometr pedału gazu – Uziemienie
B57 Nieokablowany
B58 Nieokablowany
B59 Nieokablowany
B60 Nieokablowany
B61 Nieokablowany
B62 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
B63 Nieokablowany
B64 Nieokablowany
B65 Nieokablowany
B66 Wtyczka centralki elektronicznej panelu wskaźników – Nie określono
B67 Nieokablowany
B68 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
B69 Wyłącznik pedału sprzęgła – Sygnał
B70 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
B71 Przekaźnik wentylatora klimatyzacji i chłodzenia silnika – Aktywacja potencjałem ujemnym
B72 Nieokablowany
B73 Nieokablowany
B74 Nieokablowany
B75 Nieokablowany
B76 Nieokablowany
B77 Nieokablowany
B78 Centralka elektroniczna sterowania silnikiem – Niezdefiniowane
B79 Nieokablowany
B80 Nieokablowany
B81 Przekaźnik świec żarowych – Aktywacja potencjałem ujemnym
Komentarze (0)