Diagnostyka

ponad rok temu  10.06.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Schemat elektryczny Volvo XC 90

Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwi on Państwu naprawę pojazdów.

Legenda elementów
Samochody osobowe/VOLVO/XC90 I [03>14]/2.4 D5 AWD/Samochód sportowo- użytkowy/D 5244 T (120 kW)/[--/03>--/06] -/-/-/-/Z automatyczną skrzynią biegów

 001 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 002 Wtyczka UCR (body computer)
 003 Wyłącznik zapłonu
 004 Akumulator zapłonowy
 005 Świece żarowe
 006 Przekaźnik świec żarowych
 007 Przekaźnik główny
 008 Elektrozawór zmiennej geometrii
 009 Elektrozawór łożyska silnika
 010 Elektrozawór recyrkulacji spalin (EGR)
 011 Opornik ogrzewania wstępnego powietrza silnika
 012 Elektrozawór dozujący paliwa
 013 Miernik masy powietrza
 014 Czujnik temperatury powietrza dolotowego
 015 Wentylator chłodzenia dla box centralek
 016 Czujnik położenia pedału gazu
 017 Szyny danych CAN
 018 Wtyczka centralki chłodzenia silnika
 019 Wtyczka tablicy rozdzielczej
 020 Czujnik obrotów
 021 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 022 Czujnik ciśnienia rail
 023 Czujnik ciśnienia turbo
 024 Czujnik ciśnienia klimatyzatora
 025 Czujnik fazy
 026 Wyłącznik poziomu płynu chłodzącego
 027 Regulator ciśnienia oleju
 028 Wtryskiwacze common rail
 029 Wtyczka przekaźnika klimatyzacji
 F 005 Bezpiecznik F 11B/5 wartość niedostępna
 F 006 Bezpiecznik F11B/4 wartość niedostępna
 F 007 Bezpiecznik F11B/6 wartość niedostępna
 F 008 Bezpiecznik F11B/8 wartość niedostępna
 N.B. Podłączenia kreskowane mogą być nieobecne

Pin – Funkcja
 A01 Nieokablowany
 A02 Elektrozawór recyrkulacji spalin (EGR) – aktywacja potencjałem ujemnym 
 A03 Nieokablowany
 A04 Elektrozawór o zmiennej geometrii – aktywacja potencjałem ujemnym
 AO05 Nieokablowany
 A06 Nieokablowany
 A07 Elektrozawór łożyska silnika – aktywacja potencjałem ujemnym
 A08 Wtyczka układu ECU chłodzenia silnika – sygnał
 A09 Nieokablowany
 A10 Nieokablowany
 A11 Nieokablowany
 A12 Nieokablowany
 A13 Wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 05 – masa nr 01
 A14 Wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 02 – masa nr 01
 A15 Wtryskiwacze cylindrów wspólnej szyny nr 02, 05 – aktywacja potencjałem dodatnim nr 02
 A16 Wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 03 – masa nr 01
 A17 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie z przekaźnika głównego nr 01
 A18 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie z przekaźnika głównego nr 02 
 A19 Nieokablowany
 A20 Czujnik fazy – sygnał
 A21 Miernik masy powietrza – sygnał
 A22 Czujnik ciśnienia rail – sygnał
 A23 Czujnik ciśnienia turbo – sygnał nr 03
 A24 Nieokablowany
 A25 Czujnik ciśnienia klimatyzatora – sygnał
 A26 Nieokablowany
 A27 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 A28 Nieokablowany
 A29 Nieokablowany
 A30 Nieokablowany
 A35 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie z przekaźnika głównego nr 01
 A36 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 03
 A37 Elektrozawór dozowania paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym nr 02
 A38  Czujnik fazy – zasilanie z centralki
 A39 Miernik masy powietrza – zasilanie z centralki
 A40 Czujnik ciśnienia rail – zasilanie
 A41 Czujnik ciśnienia turbo – sygnał nr 02
 A42 Nieokablowany
 A43 Czujnik ciśnienia klimatyzacji – zasilanie z centralki
 A44 Nieokablowany
 A45 Czujnik temperatury powietrza dolotowego – sygnał
 A46 Nieokablowany
 A47 Czujnik obrotów – sygnał przy uruchomionym silniku
 A47 Czujnik obrotów – sygnał przy zapłonie
 A48 Nieokablowany
 A49 Nieokablowany
 A50 Wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 04 – masa nr 01
 A51 Wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 01 – masa nr 01
 A52 Wtryskiwacze cylindrów wspólnej szyny nr 01, 03, 04 – aktywacja potencjałem dodatnim nr 02
 A53 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 01
 A54 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 02
 A55 Elektrozawór dozowania paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym nr 01
 A56 Czujnik fazy – masa
 A57 Miernik masy powietrza – masa
 A58 Czujnik ciśnienia rail – masa
 A59 Czujnik ciśnienia turbo – sygnał nr 01
 A60 Nieokablowany
 A61 Czujnik ciśnienia klimatyzacji – masa
 A62 Nieokablowany
 A63 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
 A64 Nieokablowany
 A65 Czujnik obrotów – sygnał przy zapłonie
 A65 Czujnik obrotów – sygnał przy uruchomionym silniku
 A66 Nieokablowany
 A70 Wtryskiwacze cylindrów wspólnej szyny nr 0l, 03, 04 – aktywacja potencjałem dodatnim nr 01
 BO1 Linia szyny danych CAN – sygnał linia szyny danych CAN (L)
 BO02 Nieokablowany
 B03 Nieokablowany
 B04 Nieokablowany
 BO5 Czujnik położenia pedału gazu – sygnał nr 02
 B06 Nieokablowany
 BO07 Nieokablowany
 BO08 Przełącznik poziomu płynu chłodzącego – sygnał
 B09 Czujnik położenia pedału gazu – sygnał nr 04
 B10 Nieokablowany
 B11 Nieokablowany
 B12 Nieokablowany
 B13 Linia szyny danych CAN – sygnał linia szyny danych CAN (H)
 B14 Nieokablowany
 B15 Nieokablowany
 B16 Nieokablowany
 B17 Czujnik położenia pedału gazu – sygnał nr 03
 B18 Nieokablowany
 B19 Nieokablowany
 B20 Nieokablowany
 B21 Nieokablowany
 B22 Nieokablowany
 B23 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie z klucza nr 01
 B24 Nieokablowany
 B25 Czujnik położenia pedału gazu – sygnał nr 01
 B26 Wtyczka UCR (body computer) – sygnał
 B27 Nieokablowany
 B28 Nieokablowany
 B29 Nieokablowany
 B30 Nieokablowany
 B31 Nieokablowany
 B32 Nieokablowany
 B33 Nieokablowany
 B38 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
 B39 Nieokablowany
 B40 Nieokablowany
 B41 Nieokablowany
 B42 Nieokablowany
 B43 Nieokablowany
 B44 Wtyczka przekaźnika klimatyzatora – sygnał
 B45 Nieokablowany
 B46 Wtyczka tablicy rozdzielczej – sygnał kontrolki awarii
 B47 Nieokablowany
 B48 Wentylator chłodzenia skrzynki układu ECU – aktywacja potencjałem ujemnym
 B49 Nieokablowany
 B50 Przekaźnik świec żarowych – aktywacja potencjałem ujemnym
 B51 Nieokablowany
 B52 Nieokablowany
 B53 Nieokablowany
 B54 Nieokablowany
 B55 Nieokablowany
 B56 Nieokablowany
 B57 Nieokablowany
 B58 Nieokablowany
 B59 Nieokablowany
 B60 Nieokablowany
 B61 Nieokablowany
 B62 Nieokablowany
 B63 Nieokablowany
 B64 Nieokablowany
 B65 Nieokablowany
 B66 Nieokablowany
 B67 Regulator ciśnienia oleju – sygnał

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Schemat elektryczny Volvo XC 90

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony