Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwią one Państwu naprawę pojazdów.
Legenda elementów
Samochody osobowe/VOLVO/XC90 II [15>]/2.0 D5 AWD/D 4204 T23 (173 kW)/[05/15>]
AF56 Bezpiecznik 10 A
AF61 Bezpiecznik 20 A
AF62 Bezpiecznik 10 A
AF63 Bezpiecznik 7.5 A
AF64 Bezpiecznik 5 A
AF66 Bezpiecznik 15 A
AF67 Bezpiecznik 15 A
AF69 Bezpiecznik 20 A
AF71 Bezpiecznik 30 A
B1 Akumulator zapłonowy
BF46 Bezpiecznik 5 A
BF54 Bezpiecznik 5 A
CF43 Bezpiecznik 15 A
E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
E10 Centralka elektroniczna sterowania ABS
E112 Moduł regulacji pompy paliwa
E3 Komputer pokładowy
E31 Centralka elektroniczna sterowania dwusprzęgłowej skrzyni biegów DSG
E40 Centralka elektroniczna sterowania zasilania
E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
EF05 Bezpiecznik 125 A
EF07 Bezpiecznik 100 A
EF08 Bezpiecznik 175 A
EF10 Bezpiecznik 100 A
EF11 Bezpiecznik 60 A
EF12 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
G1 Alternator
H10 Świece żarowe
H55 Nagrzewnica paliwa
J11 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury
J12 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury
J13 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury
J14 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury
M1 Rozrusznik
M14 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego powietrza z cyfrowym czujnikiem położenia
M36 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji
M53 Silnik klapki chłodnicy
M6 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika i klimatyzatora
M70 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji
N18 Solenoid załączenia sprzęgła i elektrozawór sterowania sprężarką
N7 Sprężarka wzmacniacza ciśnienia doładowania
P1 Pompa paliwa
P28 Moduł pompy płynu chłodzącego EGR
R15 Przekaźnik przyłącza 15
R45 Przekaźnik rozrusznika
R47 Przekaźnik pompy paliwa
R64 Przekaźnik nagrzewnicy paliwa
R87 Przekaźnik główny
S101 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin na filtrze cząstek stałych
S16 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa
S167 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego
S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
S34 Czujnik pedału gazu elektronicznego
S47 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza wlotowego
S49 Czujnik ciśnienia/temperatury oleju
S50 Czujnik ciśnienia doładowania i temperatury
S51 Czujnik ciśnienia spalin
S63 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem
S66 Czujnik temperatury spalin za katalizatorem
S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
S83 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem
S84 Podgrzewana sonda lambda za katalizatorem
V12 Elektrozawór EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
V21 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa
V24 Elektrozawór regulacyjny ciśnieniapaliwa
V30 Zawór sterujący przepustnicy do spalin
V50 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR
V648 Elektrozawór pompy olejowej
V663 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania
V701 Elektrozawór wzmocnienia ciśnienia doładowania z cyfrowym czujnikiem położenia
X1 Złącze diagnostyczne Pin Funkcja
A001 Nieokablowany
A002 Nieokablowany
A003 Centralka elektroniczna sterowania komputera pokładowego – nieokreślona
A004 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – sygnał
A005 Nieokablowany
A006 Cewka załączenia sprzęgła i elektrozawór sterowania sprężarką – przełączanie
A007 Nieokablowany
A008 Nieokablowany
A009 Nieokablowany
A010 Przekaźnik rozrusznika – aktywacja potencjałem ujemnym
A011 Elektrozawór EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie 5 V
A012 Moduł regulacji pompy paliwowej – przełączanie
A013 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – sygnał
A014 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
A015 Elektrozawór wzmocnienia ciśnienia doładowania z cyfrowym czujnikiem położenia – sygnał
A016 Sprężarka wzmocnienia ciśnienia doładowania – zasilanie +5 V
A017 Nieokablowany
A018 Nieokablowany
A019 Nieokablowany
A020 Elektrozawór wzmocnienia ciśnienia doładowania z cyfrowym czujnikiem położenia – masa
A021 Nieokablowany
A022 Nieokablowany
A023 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – masa
A024 Nieokablowany
A025 Nieokablowany
A026 Nieokablowany
A027 Przekaźnik rozrusznika – zasilanie +12 V
A028 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – masa
A029 Cyfrowy miernik masy powietrza – zasilanie +5 V
A030 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
A031 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
A032 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – sygnał
A033 Nieokablowany
A034 Nieokablowany
A035 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – sygnał
A036 Nieokablowany
A037 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – sygnał
A038 Nieokablowany
A039 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A040 Nieokablowany
A041 Nieokablowany
A042 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – zasilanie +5 V
A043 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
A044 Elektrozawór wzmocnienia ciśnienia doładowania z cyfrowym czujnikiem położenia – zasilanie +5 V
A045 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – zasilanie +5 V
A046 Nieokablowany
A047 Czujnik ciśnienia i temperatury oleju – zasilanie +5 V
A048 Czujnik ciśnienia spalin – zasilanie +5 V
A049 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
A050 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – masa
A051 Nieokablowany
A052 Nieokablowany
A053 Nieokablowany
A054 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – masa
A055 Nieokablowany
A056 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – masa
A057 Przekaźnik nagrzewnicy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
A058 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – masa
A059 Nieokablowany
A060 Nieokablowany
A061 Nieokablowany
A062 Nieokablowany
A063 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
A064 Nieokablowany
A065 Centralka elektroniczna sterowania silnika – nieokreślona
A066 Nieokablowany
A067 Nieokablowany
A068 Nieokablowany
A069 Nieokablowany
A070 Nieokablowany
A071 Nieokablowany
A072 Nieokablowany
A073 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał CAN L
A074 Sprężarka wzmocnienia ciśnienia doładowania – masa
A075 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał linii cyfrowej
A076 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał CAN L
A077 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A078 Nieokablowany
A079 Nieokablowany
A080 Nieokablowany
A081 Nieokablowany
A082 Nieokablowany
A083 Cewka załączenia sprzęgła i elektrozawór sterowania sprężarką – sterowanie PWM
A084 Nieokablowany
A085 Nieokablowany
A086 Nieokablowany
A087 Elektrozawór wzmocnienia ciśnienia doładowania z cyfrowym czujnikiem położenia – sterowanie PWM
A088 Nieokablowany
A089 Nieokablowany
A090 Nieokablowany
A091 Nieokablowany
A092 Centralka elektroniczna sterowania silnika – CAN Sygnał H
A093 Centralka elektroniczna sterowania dwusprzęgłowej skrzyni biegów DSG – nieokreślona
A094 Silnik klapki chłodnicy – sygnał linii cyfrowej
A095 Centralka elektroniczna sterowania silnika – CAN Sygnał H
A096 Nieokablowany
A097 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A098 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A099 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A100 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A101 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A102 Nieokablowany
A103 Nieokablowany
B001 Nieokablowany
B002 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
B003 Nieokablowany
B004 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
B005 Nieokablowany
B006 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
B007 Nieokablowany
B008 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
B009 Podgrzewana sonda lambda za katalizatorem – masa
B010 Nieokablowany
B011 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – masa
B012 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał temperatury
B013 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
B014 Elektrozawór EGR z czujnikiem cyfrowym pozycji – sygnał
B015 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – sygnał
B016 Nieokablowany
B017 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
B018 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – masa
B019 Cyfrowy miernik masy powietrza – masa
B020 Cyfrowy miernik mas powietrza – sygnał temperatury
B021 Czujnik prędkości efektu Halla – masa
B022 Czujnik temperatury i ciśnienia oleju – masa
B023 Czujnik rozrządu Halla – masa
B024 Podgrzewana sonda lambda za katalizatorem – sygnał
B025 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – masa
B026 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – sygnał
B027 Czujnik ciśnienia spalin – sygnał
B028 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – sygnał temperatury
B029 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – sygnał
B030 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał
B031 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał linii cyfrowej
B032 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
B033 Czujnik temperatury i ciśnienia oleju – sygnał
B034 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
B035 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – zasilanie +5 V
B036 Czujnik liczby obrotów efektu Halla – zasilanie +5 V
B037 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – zasilanie +5 V
B038 Czujnik z efektem Halla – zasilanie +5 V
B039 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
B040 Silnik zaworu przepustnicy kolektora dolotowego z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
B041 Nieokablowany
B042 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
B043 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
B044 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – masa
B045 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza wlotowego – masa
B046 Nieokablowany
B047 Czujnik ciśnienia spalin – masa
B048 Nieokablowany
B049 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – masa
B050 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sygnał temperatury
B051 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sygnał temperatury
B052 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sygnał temperatury
B053 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – masa
B054 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 na wspólnej szynie z czujnikiemciśnienia i temperatury – sygnał temperatur
B055 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika i klimatyzatora – sterowanie PWM
B056 Nieokablowany
B057 Elektrozawór obejściowy chłodnicy EGR – sterowanie PWM
B058 Elektrozawór pompy olejowej – sterowanie PWM
B059 Nieokablowany
B060 Nieokablowany
B061 Nieokablowany
B062 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
B063 Nieokablowany
B064 Nieokablowany
B065 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania – sterowanie PWM
B066 Zawór sterujący przepustnicy do spalin – sterowanie PWM
B067 Nieokablowany
B068 Moduł pompy płynu chłodzącego EGR – sterowanie PWM
B069 Nieokablowany
B070 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterowanie PWM
B071 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
B072 Elektrozawór EGR z czujnikiem cyfrowym pozycji – sterowanie PWM
B073 Elektrozawór EGR z czujnikiem cyfrowym pozycji – masa
B074 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – sterowanie PWM
B075 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – masa
B076 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
B077 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
B078 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – masa
B079 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną niską
B080 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną wysoką
B081 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterowanie PWM
B082 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
B083 Elektrozawór EGR z czujnikiem cyfrowym pozycji – masa
B084 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną niską
B085 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną wysoką
B086 Podgrzewana sonda lambda za katalizatorem – aktywacja
B087 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa – masa
B088 Elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa – sterowanie PWM
B089 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną wysoką
B090 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną niską
B091 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – aktywacja
B092 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod wysokim ciśnieniem – sterowanie PWM
B093 Elektrozawór regulacji przepływu paliwa pod wysokim ciśnieniem – zasilanie +12 V
B094 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną wysoką
B095 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną niską
Komentarze (1)