Jeśli jesteś przedstawicielem polskiego producenta części i poszukujesz możliwości rozwinięcia swojej sprzedaży poza granicami Polski, z całą pewnością zainteresuje cię nowy projekt realizowany przez Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych.
Dla wielu firm eksport jest miernikiem sukcesu. Polscy producenci części często zadają sobie pytanie: jak skutecznie nawiązywać kontakty z zagranicznymi partnerami handlowymi?
Bardzo dużym ułatwieniem w tej kwestii dla producentów wytwarzających swoje produkty w Polsce może być nowa inicjatywa SDCM. W ramach organizacji utworzony został zespół ambasadorów polskich producentów części motoryzacyjnych, którego zadaniem będzie wspieranie producentów w kontaktach z zagranicznymi dystrybutorami.
Aktywność stowarzyszenia od kilkunastu lat koncentrowała się na tym, aby dbać o regulacje prawne (zarówno te europejskie, jak i polskie), starano się, by były przyjazne dla przemysłu produkującego części motoryzacyjne. Oczywiście działania te nadal są prowadzone, gdyż każdą, nawet wspaniale funkcjonującą firmę może zniszczyć wadliwe prawo. Przyszedł jednak czas na to, aby skupić się na wsparciu polskich producentów w rozwijaniu eksportu. SDCM jako członek europejskiej organizacji FIGIEFA (jedyna europejska organizacja reprezentująca sprawy dystrybucji części motoryzacyjnych) ma bliski, a co najważniejsze – systematyczny kontakt z władzami wszystkich stowarzyszeń europejskich w niej zrzeszonych. Jest to najlepszy, bezpośredni kanał budowania kontaktów handlowych dla producentów w całej Europie. Dzięki powstaniu zespołu ambasadorów polscy producenci zyskują unikalną szansę, aby skutecznie zaistnieć na rynkach zagranicznych. Głównym celem tej inicjatywy jest ułatwienie rodzimym producentom nawiązania kontaktów handlowych oraz promowanie polskiego przemysłu motoryzacyjnego za granicą.
Masz dość błądzenia jak we mgle w poszukiwaniu zagranicznych kontaktów? Już dziś zgłoś swoje zainteresowanie pod adres: biuro@sdcm.pl.
Komentarze (0)