Zagraniczne

ponad rok temu  25.11.2016, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 2 minuty

SEMA Show - targi w stylu Las Vegas

To jedne z najważniejszych targów na świecie podczas których swoje produkty prezentują czołowi producenci części na niezależny rynek motoryzacyjny. 60 tys. odwiedzających i 2 tys. wystawców - te liczby mówią same za siebie.

Na targach nie tylko zaprezentowano ponad 3 tys. nowych produktów, ale również była to doskonała okazja aby spotkać przeróżnych ekspertów z branży (ich liczba również oscylowała wokół tysiąca). Jak mówią sami wystawcy, SEMA Show to targi, które pod jeden dach Las Vegas Convention Center sprowadziły od 1 do 4 listopada „najbystrzejsze umysły i najbardziej gorące produkty”. 

Oprócz setek stoisk producentów z ponad 100 krajów, SEMA Show to również warsztaty, szkolenia i inne wydarzenia związane nie tylko z motoryzacją aut osobowych, ale również ciężarowych, SUVów, sportów motorowych i… kamperów. 

Swoje stoisko podczas targów w Las Vegas miała również firma RUPES produkująca m.in. szlifierki i maszyny polerskie. Jak zwykle pokazy przyciągnęły tłumy chętnych, ponieważ firma zachęca zwiedzających do tego, aby samodzielnie wypróbowali ich narzędzia i przy okazji sami zwrócili uwagę na płynące korzyści z ich korzystania. 

RUPES po raz pierwszy w Ameryce Północnej zaprezentował szlifierkę SKORPIO III, która poradzi sobie w każdych warunkach, bez znaczenia, czy użytkownik pracuje na farbach, lakierach, materiałach kompozytowych, wypełniaczach lub tworzywach sztucznych. Na stoisku firma zaprezentowała również rozwiązania pozwalające na stworzenie bezpyłowego środowiska pracy - wszystko dzięki np. przenośnemu systemu próżniowego. Jaki ma to wpływ na ludzi, którzy operują takimi narzędziami na co dzień, nie musimy mówić. 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony