
To jedne z najważniejszych targów na świecie podczas których swoje produkty prezentują czołowi producenci części na niezależny rynek motoryzacyjny. 60 tys. odwiedzających i 2 tys. wystawców - te liczby mówią same za siebie.
Na targach nie tylko zaprezentowano ponad 3 tys. nowych produktów, ale również była to doskonała okazja aby spotkać przeróżnych ekspertów z branży (ich liczba również oscylowała wokół tysiąca). Jak mówią sami wystawcy, SEMA Show to targi, które pod jeden dach Las Vegas Convention Center sprowadziły od 1 do 4 listopada „najbystrzejsze umysły i najbardziej gorące produkty”.
Oprócz setek stoisk producentów z ponad 100 krajów, SEMA Show to również warsztaty, szkolenia i inne wydarzenia związane nie tylko z motoryzacją aut osobowych, ale również ciężarowych, SUVów, sportów motorowych i… kamperów.
Swoje stoisko podczas targów w Las Vegas miała również firma RUPES produkująca m.in. szlifierki i maszyny polerskie. Jak zwykle pokazy przyciągnęły tłumy chętnych, ponieważ firma zachęca zwiedzających do tego, aby samodzielnie wypróbowali ich narzędzia i przy okazji sami zwrócili uwagę na płynące korzyści z ich korzystania.
RUPES po raz pierwszy w Ameryce Północnej zaprezentował szlifierkę SKORPIO III, która poradzi sobie w każdych warunkach, bez znaczenia, czy użytkownik pracuje na farbach, lakierach, materiałach kompozytowych, wypełniaczach lub tworzywach sztucznych. Na stoisku firma zaprezentowała również rozwiązania pozwalające na stworzenie bezpyłowego środowiska pracy - wszystko dzięki np. przenośnemu systemu próżniowego. Jaki ma to wpływ na ludzi, którzy operują takimi narzędziami na co dzień, nie musimy mówić.
Komentarze (0)