Warto wiedzieć

3 miesiące temu  16.09.2024, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Serwis dla ludzi z pasją. Warsztatowe historie PETRONAS

Tomasz Pastuła, właściciel Silver Auto Service, od dziecka śledził wyścigi Formuły 1 i majsterkował w garażu. Połączenie tych dwóch pasji sprawiło, że w 2021 roku jego warsztat dołączył do sieci partnerskiej Petronas. Firma z Głogowa Małopolskiego jest jednym z ponad 500 partnerów marki w Polsce. Dowiedz się, na czym polega taka współpraca z cenioną marką olejową i co dzięki niej może zyskać również twoja firma.

Zlokalizowany w Głogowie Małopolskim warsztat cieszy się świetną opinią i nie narzeka na brak pracy. Terminowość, dostępność części i wysokiej jakości usługi przekładają się na pełne obłożenie serwisu, bez względu na porę roku. Renomę Silver Auto Service odzwierciedlają opinie zadowolonych klientów w przeglądarce Google, gdzie średnia ocen wynosi aż 4,6 na 5 możliwych gwiazdek do zdobycia. Reputacja ma szczególne znaczenie, zwłaszcza w pobliżu każdej większej aglomeracji, takiej jak Rzeszów. Aby zdobyć i utrzymać mocną pozycję, oprócz świetnej jakości, trzeba czymś się wyróżnić. Jedną z form promocji może być owocne partnerstwo biznesowe. 
Dobre relacje z dystrybutorami i dostawcami mają kluczowe znaczenie dla jakości usług warsztatu. Pełna dostępność części i materiałów skraca czas serwisu i pozwala na szybszą rotację samochodów na placu. Dlatego jednym z asów w rękawie Tomasza Pastuły jest współpraca z rzeszowską firmą Motores, która dba o to, by wszystkie części i materiały docierały na czas, zgodnie z zamówieniem. To właśnie za pośrednictwem dystrybutora Silver Auto Service dołączył do grona partnerów marki Petronas. 
– Moja pozycja na rynku zależy od zadowolenia klientów z usług Silver Auto Service. Ich jakość natomiast zależy od terminowości, dostępu do solidnych części i materiałów, dlatego polegam na sprawdzonych partnerach, takich jak Motores czy właśnie Petronas. Do tego od zawsze chciałem mieć styczność z Formułą 1 i teraz, dzięki tej współpracy mam taką możliwość. Oleje testowane przez tuzy motorsportu, takie jak Lewis Hamilton, cieszą się sporym zainteresowaniem moich klientów, co przekłada się na dodatkowe dochody firmy – tłumaczy Tomasz Pastuła, właściciel warsztatu Silver Auto Service. 

Mechanika pojazdowa to coś więcej niż zwykła usługa 
Praca w warsztacie już dawno przestała wiązać się wyłącznie z dokonywaniem napraw czy wymienianiem części. Rzetelny serwis stał się jednym z wielu czynników, które zachęcają klientów do wizyty na podnośniku. Kompetencje miękkie, takie jak sprzedaż czy komunikacja, są dzisiaj równie ważne jak obsługa narzędzi. Współpraca w sieci partnerskiej daje możliwość zdobycia dodatkowych umiejętności społecznych i marketingowych, które sprawiają, że klient wyjeżdża z placu zadowolony i wraca w razie kolejnej potrzeby. 
Dlatego Petronas stawia na postrzeganie pracy mechanika jako kompleksowej usługi, obejmującej zarówno solidny serwis, jak i wzorową obsługę. W jak najlepszym doświadczeniu konsumenta widzimy miejsce na przewagę w biznesie. Opinie zadowolonych klientów w internecie przyciągają kolejnych, którzy polegają na zdaniu innych przy wyborze warsztatu. Właśnie dlatego dołączenie do sieci partnerskiej wiąże się z korzyściami – nie tylko produktowymi. Dostęp do wysokiej jakości olejów to oczywiście główny punkt programu, ale niejedyny benefit współpracy. Partnerzy marki znanej z torów F1 mogą liczyć na szkolenia produktowe, zaproszenie na dedykowane wydarzenia, takie jak Petronas Gokart Challenge, czy dostawę materiałów marketingowych i odświeżenie wizerunku warsztatu. 
– Branża warsztatowa zmienia się na naszych oczach. W ostatnich latach obserwujemy postępującą profesjonalizację usług, obejmującą nie tylko nowe czynności serwisowe, ale przede wszystkim większy nacisk na relacje z klientami. Według instytutu GIPA 75% kierowców wymienia olej w warsztacie i w coraz większym stopniu polega na doświadczeniu mechaników. Dlatego kluczem do rozwoju firm takich jak Silver Auto Service jest dbanie o zadowolenie swoich klientów. Cieszy nas również fakt, że mogliśmy wesprzeć odświeżenie wyglądu zakładu w Głogowie Małopolskim. Zależy nam na rozwoju naszych partnerów – dodaje Danuta Michałus-Sokołowska, marketing manager Petronas w Polsce.

Testimoniale Petronas – coś więcej niż zwykła reklama 
Szczególnie zaangażowani partnerzy mogą liczyć także na dodatkowe benefity współpracy z olejową marką. Jednym z nich jest inicjatywa polegająca na nagrywaniu autoprezentacji w poszczególnych warsztatach. Takie dwuminutowe filmy trafiają później na platformy społecznościowe, jak Facebook czy YouTube, i promują zarówno warsztat, jak i koncern Petronas. Partnerzy otrzymują również możliwość uczestniczenia w programach lojalnościowych i konkursach, które zapewniają im dodatkowe korzyści materialne. W ten sposób producent olejów docenia zaangażowanie i dba o rozgłos w sieci i nie tylko. 
– Wizyta ekipy filmowej Motores i Petronas to było bardzo niecodzienne doświadczenie. Nigdy wcześniej nie miałem okazji występować przed kamerą i opowiadać o swojej firmie. Dlatego tym bardziej cieszę się, że końcowy rezultat spełnił moje oczekiwania i wypromował Silver Auto Service w naszych okolicach. Ze swojej strony mogę zarekomendować współpracę z marką Petronas. Co więcej, od czasu realizacji nagrań dokonaliśmy również z Petronas odświeżenia naszego warsztatu. Można to zobaczyć, oglądając film i najnowsze zdjęcia – podsumowuje Tomasz Pastuła.
 Jeżeli chcesz wprowadzić swój warsztat na wyższy poziom, to skontaktuj się z twoim dystrybutorem lub zajrzyj na stronę naszej sieci partnerskiej i dowiedz się, jak dołączyć do grona partnerów Petronas. Rozwijamy swoją obecność w całym kraju, szczególnie poszukujemy partnerów w północno-wschodniej Polsce.
Więcej informacji na stronie internetowej Petronas w zakładce Dla Firm.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony