ReklamaB1 - ogumienie - citexpo.com.cn

Klimatyzacja

miesiąc temu  16.05.2018, ~ Administrator   

Serwis klimatyzacji w 2018 (cz. 3) – wymiana sprężarki to nie wszystko

Fot. 2. Na zdjęciu wyraźnie widać normalny zawór bezpieczeństwa (zielona strzałka) i korek wykręcony ze sprężarki (strzałka czerwona). Patrząc z zewnątrz, nie ma możliwości określenia, który z nich jest fałszywą zaślepką!

Sezon czyszczenia klimatyzacji samochodowej ruszył na dobre. Oprócz standardowego serwisu wiosennego zdarzają się także poważniejsze naprawy układu, w tym wymiana sprężarki. 

W przypadku zatarcia sprężarki usuwanie skutków takiego uszkodzenia jest oczywiste i raczej nikt nie kwestionuje konieczności wykonania płukania układu, wymiany osuszacza czy skraplacza. Można powiedzieć, że te czynności stają się standardem. Nie zawsze jednak uszkodzenie sprężarki skutkuje koniecznością tak szerokiego zakresu czynności naprawczych. Wielokrotnie wymieniane są jedynie sprężarka, osuszacz i element rozprężny – zawór bądź dysza dławiąca. Brakuje tu jednak najważniejszego elementu – diagnostyki – i odpowiedzi na pytanie: dlaczego sprężarka uległa uszkodzeniu? Jeśli podejdziemy do problemu bezkrytycznie, usuniemy skutki i wymienimy sprężarkę, to należy liczyć się z tym, że klient wróci z tą...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony