Już po raz ósmy z rzędu marka olejów silnikowych Shell Helix zdobyła złoty Laur Konsumenta w kategorii oleje silnikowe i środki smarne.
Plebiscyt popularności produktów i usług Laur Konsumenta jest jednym z czołowych konkursów promocyjnych w Polsce, a złote godło zalicza się do najważniejszych certyfikatów konsumenckich w naszym kraju. Wyróżnienie odzwierciedla poziom zadowolenia i satysfakcji użytkowników ocenianych produktów.
– Rekomendacja w postaci opinii użytkowników to najlepsza, bardzo wartościowa ocena olejów silnikowych do samochodów osobowych z gamy Shell Helix. Cieszymy się, że niezmiennie utrzymujemy jakość, która uznawana jest za godną polecenia – komentuje Łukasz Radzymiński, dyrektor sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.
Złoty Laur Konsumenta 2023 to już 16. wyróżnienie z serii Laur Klienta/Laur Konsumenta przyznane marce Shell Helix. Co istotne, wybory polskich konsumentów pokrywają się z decyzjami producentów samochodów. Oleje Shell Helix uzyskały aprobaty i rekomendacje wiodących producentów samochodów na świecie. Są również wybierane na tzw. fabryczne zalanie przez wielu wiodących producentów. Syntetyczny olej silnikowy Shell Helix Ultra znajduje się w silniku każdego samochodu, który opuszcza np. fabrykę Ferrari. Jest również jedynym olejem silnikowym stosowanym w wysokoobciążonych jednostkach napędowych bolidów Scuderia Ferrari. Wyścigi F1, podobnie jak rajdy samochodowe, to unikatowe, ekstremalne środowisko do testów środków smarnych Shell.
– Wyróżniona złotym Laurem Konsumenta gama Shell Helix obejmuje również olej silnikowy Shell Helix Hybrid, który spełnia specyficzne wymagania samochodów hybrydowych – dodaje Radzymiński.
Komentarze (0)